Ga naar inhoud
GENEGEERD

'Kabinet is vertrouwen kiezer kwijt'

prepper053
 Share

Recommended Posts

"Nog maar 1 op de 8 kiezers heeft vertrouwen in de huidige regering onder leiding van premier Mark Rutte, blijkt uit onderzoek van bureau TNS NIPO."

"Dat nog maar 12 procent vertrouwen heeft in het kabinet, is ook lager dan het vorige dieptepunt, onder het tweede kabinet-Balkenende in juli 2005."

http://www.nu.nl/politiek/3574972/kabinet-vertrouwen-kiezer-kwijt.html

Elk ander kabinet had al schamend de biezen gepakt, maar ons huidige kabinet niet. Nee, die gaan ons land nog verder de grond in boren. Ik zie met angst Prinsjesdag tegemoet wat voor catastrofes krijgen we nu weer voor de voeten gegooid? Zelfs mijn moeder waarvan het motto is: het is ver van mijn bed show. Maakt zich zorgen, geloof me daar is veel voor nodig.

Schijnbaar hebben de "heren" in het kabinet een plaat voor de kop, ik hoorde op straat zelfs al opmerkingen van: ik hoop dat ze rutte afknallen en ik hoop dat hij onder een trein komt.

Echt hoelang pikt nederland dit nog? Wanneer gaan we het aftreden van dit kabinet eisen en het geld terug eisen wat de belastingbetaler aan deze heren heeft betaald. Want we hebben echt niets dan ellende voor ons geld gekregen, ik vind daarom ook niet dat ze dat geld wat ze hebben verdiend in deze periode mogen houden.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Kuch... (van nujij)

The European Commission plans to question Ireland, the Netherlands, and Luxembourg about their tax relationship with individual companies (such as Apple). The move will add political pressure on countries already under pressure from international efforts to tackle tax avoidance. The schemes involve complex structures that exploit loopholes in tax laws. Basically, subsidiary companies are set up in tax friendly countries, but with parent companies that are tax-resident in havens such as Bermuda. The Netherlands for example has 23,000 “letterbox companies”, companies that have little or no real business activities in the country. These ‘companies’ are managed by 176 licensed trust firms. In 2011, these companies made €8 trillion worth of transactions – 13x Dutch GDP.

Dus reken maar na wat een pietsie meer belasting zou betekenen voor ons tekort waar Rutte & co voor prutsen.

Link naar reactie

Kuch... (van nujij)

The European Commission plans to question Ireland, the Netherlands, and Luxembourg about their tax relationship with individual companies (such as Apple). The move will add political pressure on countries already under pressure from international efforts to tackle tax avoidance. The schemes involve complex structures that exploit loopholes in tax laws. Basically, subsidiary companies are set up in tax friendly countries, but with parent companies that are tax-resident in havens such as Bermuda. The Netherlands for example has 23,000 “letterbox companies”, companies that have little or no real business activities in the country. These ‘companies’ are managed by 176 licensed trust firms. In 2011, these companies made €8 trillion worth of transactions – 13x Dutch GDP.

Dus reken maar na wat een pietsie meer belasting zou betekenen voor ons tekort waar Rutte & co voor prutsen.

Verdeel en heers tactiek. Het is geen probleem wie er meer of minder belasting betaald, maar dat we überhaupt belasting betalen.

Link naar reactie

Nooit meer:

CDA

ChristenUnie

D66

GroenLinks

PvdA

PvD

PVV

SGP

SP

VVD

50Plus

Ik ben er klaar mee!

ow hey, er komt ook een nieuwe islamisten partij, misschien is dat wat? je moet alleen wachten of de lijsttrekker beschikbaar is, hij moet nog voorgeleid worden op aanklachten van diefstal, drugshandel en verboden wapen bezit. Maar voor de rest moet de lijsttrekker een goeie moslim zijn.

Link naar reactie

In de klas probeer ik de kids een beetje netjes op te voeden. Ik leer ze hoe ze een crimineel kunnen herkennen. Ik wijs ze fijntjes op het uniform van de witteboordcriminelen : de stijve boord of stropdas, een onfeilbaar herkenningsteken.

Je vergeet een belangrijk herkenningspunt. Een gladgestreken smoelwerk, dat zelfs bij de meest smerige leugens in een soort schijnheilige plooi blijft staan.

Rutte, de enige man waarvan ik positief opgewonden zou raken, wanneer zijn ogen VOOR zijn bril zouden zitten :rolleyes:

Link naar reactie

Die 12% die er nog waarde aan hecht, zijn mogelijk de eigenaren en aandeelhouders van multinationals welke hun geld binnenkort zien verdampen wanneer ze elkaar kapot gaan maken.. maar dan preppen wij al lang tomaten en komkommers in stadsparken en stadscampings en proosten we met ons eigen gebrouwen Prep bier.

Elke minister en president is er uiteindelijk voor de bedrijven waar 'de staat' op en van draait... niet voor de mensen van het land. Dat is in de gehele geschiedenis nog nooit anders geweest.

Link naar reactie

Is het niet: kiezer is vertrouwen in kabinet kwijt?

Yoda: vertrouwen kiezer kabinet kwijt is. Of: Kabinet kwijt. Kiezer is vertrouwen. Dat laatste klinkt nog het beste. Leden van "onze" regering hebben van bevriende mogendheden onomstotelijk bewijs dat Assad gifgas aanvallen heeft uitgevoerd. Tsja, mogen wij ook weten van wie de regering die info gekregen heeft? En wat dat bewijs dan is.

Hebben ze ook iets gedaan met het bewijs wie ING zo kut heeft bestuurd? En ABN? Ik dacht het niet. Er is ook voldoende bewijs dat de EU een geldverslindende organisatie is, met parlementariërs die hun zakken vullen, ik heb het zelf op TV gezien. Kunnen ze daar niet iets mee doen? Dan zou ik weer wat vertrouwen krijgen. En nog meer vertrouwen als ze nu die banken op delen in kleinere eenheden, losse bedrijven, enkele top bestuurders in de bajes flikkeren, sjaggerraars uit de banken wereld en die van grote verzekeraars zouden vervolgen.

Rutte, luister naar Keyser, voor deze ene keer en ik verzeker je, je hebt weer wat vertrouwen. Echt. Doe het gewoon. En als je toch bezig bent, confisceer de bezittingen van de Oranjes. En dat die bedrijven die een belasting voordeel kunnen bedingen nog niet zijn aangepakt, is uiteraard een schande. De Duvel schijt altijd op dezelfde hoop. Oranje, Apple, Starbucks, ING, overheid. Straks is het weer de derde dinsdag in september. Behalve dat De Koning nu mag voorlezen, zal het wel dezelfde stront zijn die de Duvel produceert. De werkende middenklasse mag opdraaien voor de stommiteiten van EU, Overheid en Buitenland. Het lage BTW tarief zal tzt wel omhoog gaan. Belasting voordeel op elektrische en hybride auto's zal verminderen. Subsidies verminderen. Teksten als: de broekriem moet worden aangehaald, we moeten weer vertrouwen krijgen en de huizen markt moet weer gaan bewegen, land van ondernemers.....land van kruideniers met blinde accountants lijkt mij. Een groot gat in de kassa, iedereen die verplicht is bij de kruidenier zijn boodschappen te doen, wordt genaaid. Om het gat te vullen. Vertrouwen?

Yoda: Corrupt kabinet is. De dark side sterk in Rutte. Mistig toekomst is.

Link naar reactie

Is het niet: kiezer is vertrouwen in kabinet kwijt?

Yoda: vertrouwen kiezer kabinet kwijt is. Of: Kabinet kwijt. Kiezer is vertrouwen. Dat laatste klinkt nog het beste. Leden van "onze" regering hebben van bevriende mogendheden onomstotelijk bewijs dat Assad gifgas aanvallen heeft uitgevoerd. Tsja, mogen wij ook weten van wie de regering die info gekregen heeft? En wat dat bewijs dan is.

Hebben ze ook iets gedaan met het bewijs wie ING zo kut heeft bestuurd? En ABN? Ik dacht het niet. Er is ook voldoende bewijs dat de EU een geldverslindende organisatie is, met parlementariërs die hun zakken vullen, ik heb het zelf op TV gezien. Kunnen ze daar niet iets mee doen? Dan zou ik weer wat vertrouwen krijgen. En nog meer vertrouwen als ze nu die banken op delen in kleinere eenheden, losse bedrijven, enkele top bestuurders in de bajes flikkeren, sjaggerraars uit de banken wereld en die van grote verzekeraars zouden vervolgen.

Rutte, luister naar Keyser, voor deze ene keer en ik verzeker je, je hebt weer wat vertrouwen. Echt. Doe het gewoon. En als je toch bezig bent, confisceer de bezittingen van de Oranjes. En dat die bedrijven die een belasting voordeel kunnen bedingen nog niet zijn aangepakt, is uiteraard een schande. De Duvel schijt altijd op dezelfde hoop. Oranje, Apple, Starbucks, ING, overheid. Straks is het weer de derde dinsdag in september. Behalve dat De Koning nu mag voorlezen, zal het wel dezelfde stront zijn die de Duvel produceert. De werkende middenklasse mag opdraaien voor de stommiteiten van EU, Overheid en Buitenland. Het lage BTW tarief zal tzt wel omhoog gaan. Belasting voordeel op elektrische en hybride auto's zal verminderen. Subsidies verminderen. Teksten als: de broekriem moet worden aangehaald, we moeten weer vertrouwen krijgen en de huizen markt moet weer gaan bewegen, land van ondernemers.....land van kruideniers met blinde accountants lijkt mij. Een groot gat in de kassa, iedereen die verplicht is bij de kruidenier zijn boodschappen te doen, wordt genaaid. Om het gat te vullen. Vertrouwen?

Yoda: Corrupt kabinet is. De dark side sterk in Rutte. Mistig toekomst is.

Keyser for President!

Link naar reactie

Ik wacht nog op de PP.

Maar het zal er wel op neer komen dat ik die PreppersPartij zelf uit de grond moet stampen?

K a n s

Volgensmij zit het probleem in het politiek model en niet zo zeer in de partijen.

Een prepper partij zal mijn inziens uiteindelijk ook falen.

Stel jezelf eens de vraag of er uberhaupt een parlement nodig is anno 2013??

Het ontleent zijn oorsprong aan het probleem dat men niet 16miljoen mensen door elkaar heen kan laten schreeuwen, maar in de huidige tijd vallen er toch wel informatie modellen te ontwikkelen die de stem van het volk kunnen filteren?

(Dit model moet natuurlijk open zijn)

Link naar reactie

Volgensmij zit het probleem in het politiek model en niet zo zeer in de partijen.

Een prepper partij zal mijn inziens uiteindelijk ook falen.

Stel jezelf eens de vraag of er uberhaupt een parlement nodig is anno 2013??

Klopt, uiteindelijk zal die PP ook falen.

Maar die paar honderduizend jaar vrede, geluk, ontwikkeling, enz die aan dat falen vooraf gaan is toch ook wel wat waard :confused: :o :p :cool: :rolleyes:

Geef het een

K A N S

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...