Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Gratis] Hechtset


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Goed idee! Ik ben voor een kwalitatieve set, dat mag dan ook iets met kosten. @Keyser Suze , interesse?

 

Jazeker! Daar moeten we maar even over bellen. Het moet niet de hoofdprijs kosten, maar wel betrouwbaar genoeg zijn. Hechttang, pincet, schaartje, draadjes, optioneel een klemmetje. Wellicht tussen de 50-100 euro wel te doen, afhankelijk van kwaliteit en korting. Het hoeft niet eens te zijn dat je zelf je kind of buurman hecht, of bij jezelf een diepe snee in het been wil hechten, maar dat als er post-shtf weinig medische materialen meer zijn, je een arts of verpleegkundige jouw materialen ter beschikking kunt stellen om de hechtingen te plaatsen.

 

Voor wat betreft deze 'KARMA' die gaat er vanavond of anders morgen uit.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou hem graag willen hebben. Mocht dat niet door gaan en dat kan natuurlijk zo maar gebeuren met al de belangstelling voor de set.

Weet iemand waar een soortgelijke set zou kunnen kopen?

 

Op ebay vanaf $ 14,99

Zoek op surgical instrument kit minor surgery

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje....

 

Weet iemand waar ik de oogdruppels aan kan schaffen? Vroeger kon je deze druppels gewoon bij de drogist kopen, maar helaas zijn ze daar niet meer te koop.

 

 

Groet,

Theo

 

Lekker on-topic, zonder mention....welke oogdruppels bedoelt U? Die druppels voor in je oog? Die je gewoon bij de drogist kan kopen? Of die je nu niet meer kan kopen....tsja, die druppels kun je nu niet meer kopen :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker on-topic, zonder mention....welke oogdruppels bedoelt U? Die druppels voor in je oog? Die je gewoon bij de drogist kan kopen? Of die je nu niet meer kan kopen....tsja, die druppels kun je nu niet meer kopen :o

 

Het gaat om de oogdruppels zoals vermeld door TS.

Maar goed, sorry dat ik een doodnormale vraag stelde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat om de oogdruppels zoals vermeld door TS.

Maar goed, sorry dat ik een doodnormale vraag stelde!

 

Hahaha, @Keyser Suze is 1 van de zeer weinige trolls, die we hier accepteren, gewoon omdat hij zo'n lekkere mafkees is. Hij geeft toch maar mooi een hechtsetje weg...

En als je dan zijn topic vervuilt met off topic vragen, is dit zijn manier nieuwelingen manieren bij te brengen.. .:D

 

(laat je daar niet door afschrikken... )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, iedereen is aardig en ik ben de zeikneus, dat is ongeveer de kern. En als ik je kan helpen doe ik dat graag.

 

nah dat zeikneus valt volgens mij erg mee :p

 

Om je topic niet verder te vervuilen heb ik even een pm gestuurd.

 

Groet,

Theo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...