Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gratis verzenden bij Holland Gold tot en met zondag 15 september

Mr. Gold
 Share

Recommended Posts

• Admin

Bij Holland Gold hebben ze nu tot en met zondag geen verzendkosten als je een bestelling doet.

Je kan de coupon code: qku3esxc gebruiken hiervoor. De code is geldig vanaf vrijdag 13 september.

Vandaag hebben zilver en goud een grote tik gekregen en staat de koers op 21,78$ en 1320$

Klik hier voor een review bij HollandGold.

Mochten er hier preppers zijn die een bestelling gaan doen dit weekend bij Holland Gold, zouden jullie je bevindingen hier kunnen geven?

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik heb zojuist geprobeerd een bestelling te plaatsen maar bij het activeren van de couponcode worden de verzendkosten niet weggehaald, ook niet in de laatste stap bij betalen met ideal.

Ik heb mijn bestelling dus nog niet geplaatst. Enige kans op meer info over de couponcode of kan ik misschien zelf beter even met ze mailen / bellen?

Bij Holland Gold hebben ze nu tot en met zondag geen verzendkosten als je een bestelling doet.

Je kan de coupon code: qku3esxc gebruiken hiervoor. De code is geldig vanaf vrijdag 13 september.

Vandaag hebben zilver en goud een grote tik gekregen en staat de koers op 21,78$ en 1320$

Mochten er hier preppers zijn die een bestelling gaan doen dit weekend bij Holland Gold, zouden jullie je bevindingen hier kunnen geven?

Link naar reactie

• Admin
Ik heb zojuist geprobeerd een bestelling te plaatsen maar bij het activeren van de couponcode worden de verzendkosten niet weggehaald, ook niet in de laatste stap bij betalen met ideal.

Ik heb mijn bestelling dus nog niet geplaatst. Enige kans op meer info over de couponcode of kan ik misschien zelf beter even met ze mailen / bellen?

Code heb je goed ingegeven (geen hoofdletters)? Zou je het nog een keer willen proberen en als het weer niet lukt klim ik even in de pen (mail) naar ze toe.

Link naar reactie

Code heb je goed ingegeven (geen hoofdletters)? Zou je het nog een keer willen proberen en als het weer niet lukt klim ik even in de pen (mail) naar ze toe.

Net nog eens geprobeerd maar zelfde resultaat. De code copy/paste ik gewoon vanuit je bericht, uiteraard zonder spaties en dus ook zonder hoofdletters. Het bedrag dat Ideal wil afschrijven is incl. (verzekerde) verzendkosten.

Ik krijg ook geen enkele melding als ik de code wil activeren. Probeer zelf maar eens een bestelling te plaatsen. Alvast dank voor de moeite. Geen verzendkosten maakt een kleinere bestelling interessant!

Link naar reactie

Net nog eens geprobeerd maar zelfde resultaat. De code copy/paste ik gewoon vanuit je bericht, uiteraard zonder spaties en dus ook zonder hoofdletters. Het bedrag dat Ideal wil afschrijven is incl. (verzekerde) verzendkosten.

Ik krijg ook geen enkele melding als ik de code wil activeren. Probeer zelf maar eens een bestelling te plaatsen. Alvast dank voor de moeite. Geen verzendkosten maakt een kleinere bestelling interessant!

Ik heb net ook een bestelling gedaan,en de code geactiveerd.

Toen ik de factuur gemailed kreeg stond erbij dat als de bestelling klaar stond ik deze kon afhalen op hun kantoor/filiaal?

Heb ze gebeld 088-4688400 ,en er is mij geadviseerd om even een mail te sturen naar info@hollandgold.nl ,zodat dit wordt opgelost

Dus even afwachten maar tot maandag.

Link naar reactie

Ik heb net ook een bestelling gedaan,en de code geactiveerd.

Toen ik de factuur gemailed kreeg stond erbij dat als de bestelling klaar stond ik deze kon afhalen op hun kantoor/filiaal?

Heb ze gebeld 088-4688400 ,en er is mij geadviseerd om even een mail te sturen naar info@hollandgold.nl ,zodat dit wordt opgelost

Dus even afwachten maar tot maandag.

Bij het bestelformulier kun je uit 3 zaken kiezen: verzekerd verzenden 1 €15 (heb ik gekozen), klinkt alsof je "gratis afhalen op kantoor" hebt gekozen? Dan maakt de code ook niets uit :)

Verzending

Verzekerde bezorging € 15,00

Afhalen

Gratis afhalen op kantoor € 0,00

Bezorging

Privé Koerier € 185,00

Link naar reactie

Bij het bestelformulier kun je uit 3 zaken kiezen: verzekerd verzenden 1 €15 (heb ik gekozen), klinkt alsof je "gratis afhalen op kantoor" hebt gekozen? Dan maakt de code ook niets uit :)

Verzending

Verzekerde bezorging € 15,00

Afhalen

Gratis afhalen op kantoor € 0,00

Bezorging

Privé Koerier € 185,00

Ik heb niets aangevinkt, gewoon standaard instelling denk ik.

In ieder geval heeft hij mij beloofd om hier maandagochtend wat aan te doen.

Hij stond op het moment van mij telefoontje aan de kant van het voetbalveld zijn zoontje toe te juichen

Wordt vervolgd........

Link naar reactie

Ik heb niets aangevinkt, gewoon standaard instelling denk ik.

In ieder geval heeft hij mij beloofd om hier maandagochtend wat aan te doen.

Hij stond op het moment van mij telefoontje aan de kant van het voetbalveld zijn zoontje toe te juichen

Wordt vervolgd........

En dan gewoon tijd hebben voor een klant met problemen?

Hulde!!!

Greener

Link naar reactie

Eerst vul je de code in, daarna veranderd die 15 euro bij 2 in 0 euro

Vreemd hoor allemaal, ten eerste MOET ik een keuze maken bij 2, als ik daarna de code activeer gebeurt er helemaal niets, code activeren voor ik een keuze maak doet ook niets. In het betaalproces blijven er 15€ verzendkosten bijstaan.

Zal wel aan mij liggen maar eerste indruk van het bestelproces is niet goed (in relatie tot de code dan), ik vind het vooral raar dat niet iedereen hier last van heeft. Ik wacht de reactie van @Mr. Gold wel even af.

Link naar reactie

Ik ben een beetje een ongeduldig type dus ik heb Hollandgold een mail gestuurd en onderstaand antwoord ontvangen.

ik ga dus de bestelling plaatsen met de afhaal optie en stuur er een mail achteraan. @Mr. Gold

Beste xxx

Bedankt voor je email. We hebben inderdaad gemerkt dat de kortingscode niet bij iedereen werkt, onze excuses hiervoor.

Uiteraard blijft het aanbod van gratis verzending wel gewoon staan.

Je zou de bestelling kunnen plaatsen en dat we maandag het bedrag voor de verzendkosten terugstorten.

Een andere mogelijkheid is dat je de order plaatst en kiest voor 'afhalen'. Als u in dit laatste geval de orderbevestiging even wil beantwoorden met het verzoek voor gratis verzenden dan zorgen wij dat de order kosteloos verzonden wordt.

Met vriendelijke groet,

Hollandgold

Link naar reactie

Blij met deze code, scheelt toch weer en een goede gelegenheid Kennis te maken met hg. Dividend inkomsten binnen dus gelijk maar omzetten in fysieke assets. Bij mij werkte de code overigens goed, invullen en na activeren gingen de kosten voor verzekerde bezorging netjes naar €0.

Levering binnen 24-48 uur, ben erg benieuwd!

Link naar reactie

• Admin

Laatste dag om nog te bestellen met gratis verzendkosten.

Link naar reactie

Zoals gevraagd hierbij mijn bevindingen van het bestellen bij HollandGold.

Zoals bekend waren er wat problemen met het activeren van de actiecode, het is voor mij onduidelijk of dit lag aan HollandGold, mijzelf of wellicht browser keuze. Hoe dan ook, HollandGold reageerde zeer snel en professioneel op e-mails en boden een prima oplossing.

Besteld op zaterdag, geleverd dinsdagmiddag, prima dus. Verzending door Mikropakket in een discrete verpakking en de chauffeur vroeg netjes om handtekening. Ik kreeg netjes een verzendnotificatie via e-mail met daarin een Track&Trace code.

De spullen waren goed verpakt, naast bubblewrap ook nog eens in een losse bubbelenvelop. Ik had 2 gouden muntjes besteld en deze werden respectievelijk geleverd in een plastic beschermdoosje en een kartonnen beschermhoesje. Lang niet alle leveranciers leveren munten in een beschermende verpakking dus dat vind ik erg positief van HollandGold.

Conclusie: ik zou hier in de toekomst zeker nog eens bestellen, ook de prijzen lijken o.h.a. concurrerend.

En natuurlijk hartelijk dank voor de couponcode.

• Leuk 1
Link naar reactie

Ik had al goede ervaringen met HG.

Nadat ik een bestelling had gedaan voor 1/10 muntje met de gratis bezorgcode vroeg ik mij af of HG ook de 1/10 lunar series kon leveren,die ik erg mooi vind.

Na wat mails over en weer maandag, heb ik een mooie aanbieding gekregen voor een zeer scherpe prijs,(vergelijking met andere sites)

Ook gaan ze bezorgd worden met eerder bestelde muntje,dus gratis.

Dus een dikke 10 voor de service van Holland Gold.

Zojuist zag ik op hun site bij specials dat deze 2 muntjes ook worden opgenomen in hun collectie.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...