Ga naar inhoud
GENEGEERD

Boodschappen in Kleef/Emmerich

Diazepam
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Wie heeft er ervaring met boodschappen doen in Kleef/Emmerich?

Het gaat met name om goedkope drank, diesel en boodschappen om te preppen etc.

Ik hoor graag adressen :cool:

Van diesel heb ik geen verstand.

Maar boodschappen kun je goed doen bij kaufland, sorry als ik het niet goed schrijf, kijk eigenlijk nooit goed naar de naam waar ik boschappen doe. Dit is een grote winkel met een groot assortiment. Hier kun je tevens veel sterke drank kopen. Is open van 07:00 tot 22:00 uur. Idiaal om te preppen heel veel keuze van eten in blik, hele maaltijden. ook veel groente, aardappels en fruit in pot en blik. In ieder geval een echte aanrader deze winkel.

Drank kun je ook bij de drankenhal kopen hier is het wel duurder en weet ik zo de openingtijden niet van.

Veder heb je nog de lidl, hier kun je goedkoop merk drinken kopen zoals pepsi voor 0,95 per 1,5 liter.

Dit zit allemaal in Emmerich met kleef heb ik niet zo veel ervaring is mij te ver fietsen....

Ja ik woon dus ergens in/bij Emmerich. Dus als iemand nog vragen heeft.

Wie heeft voor mij het adres van penny? Ik kan die winkel maar niet vinden. die in Emmerich niet in elten.

Link naar reactie

En dat is nu de reden waarom NL naar de kloten gaat, alleen hebben onze politici het nog niet door. Veel mensen doen in het buitenland al hun boodschappen, tanken en halen sigaretten en dat ook voor anderen. Er is een grote zwarte handel aangaande sigaretten in NL aan de gang. Vroeger werd voornamelijk naar Engeland gesmokkeld, maar nu kunnen ze de sigaretten ook in NL volop kwijt.

Een oud collega gaat al meer dan 10 jaar maandelijks naar Frankrijk om zijn boodschappen te doen. Hij heeft een leasewagen dus diesel kost hem niets. Hij en zijn vrouw maken er een leuk dagje van en ze gaan naar zo´n supermarkt met 64 kassa´s voor alle grote boodschappen. Ook NL producten zoals Hollandse Kaas is veel goedkoper daar dan hier. Dan ga je je toch afvragen wat we hier nog doen.

Wie gaat straks de 3 miljoen ouderen hun aow, ziektekosten en onderhoud betalen ....Sinterklaas. En dan al die kansloze gelukzoekers die we hier een verblijfsvergunning hebben gegeven, omdat er geld genoeg was. En dan bedoel ik niet de mensen die echt geholpen moesten worden laat dat duidelijk zijn. Die staan ook met hun handje op voor de rest van hun leven.

We krijgen straks een paar generaties die het veel minder krijgen, dan hun overigens hardwerkende ouders hebben gehad.

Link naar reactie

En dat is nu de reden waarom NL naar de kloten gaat, alleen hebben onze politici het nog niet door. Veel mensen doen in het buitenland al hun boodschappen, tanken en halen sigaretten en dat ook voor anderen. Er is een grote zwarte handel aangaande sigaretten in NL aan de gang. Vroeger werd voornamelijk naar Engeland gesmokkeld, maar nu kunnen ze de sigaretten ook in NL volop kwijt.

Een oud collega gaat al meer dan 10 jaar maandelijks naar Frankrijk om zijn boodschappen te doen. Hij heeft een leasewagen dus diesel kost hem niets. Hij en zijn vrouw maken er een leuk dagje van en ze gaan naar zo´n supermarkt met 64 kassa´s voor alle grote boodschappen. Ook NL producten zoals Hollandse Kaas is veel goedkoper daar dan hier. Dan ga je je toch afvragen wat we hier nog doen.

Wie gaat straks de 3 miljoen ouderen hun aow, ziektekosten en onderhoud betalen ....Sinterklaas. En dan al die kansloze gelukzoekers die we hier een verblijfsvergunning hebben gegeven, omdat er geld genoeg was. En dan bedoel ik niet de mensen die echt geholpen moesten worden laat dat duidelijk zijn. Die staan ook met hun handje op voor de rest van hun leven.

We krijgen straks een paar generaties die het veel minder krijgen, dan hun overigens hardwerkende ouders hebben gehad.

BULLSHIT

wij gaan daar benzine halen en de duitsers hier diesel

wij doen daar boodschappen, en die eerder genoemde duitsers halen KARREN vol paracetamol en ander vrij verkrijgbaar spul (incl die groene plant)

ow en vergeet de dozen koffie niet die ze hier halen

op zaterdag zie je op de heen en terugweg de zelfde duitse kentekens wie naar mofrica en hun naar holland

als ik daar voor 100 euro haalt en hun hier voor 100 euro dan is het alleen het beetje prijs verschil meer niet

ons land gaat naar de klote vanwege hele andere misstanden

Link naar reactie

BULLSHIT

wij gaan daar benzine halen en de duitsers hier diesel

wij doen daar boodschappen, en die eerder genoemde duitsers halen KARREN vol paracetamol en ander vrij verkrijgbaar spul (incl die groene plant)

ow en vergeet de dozen koffie niet die ze hier halen

op zaterdag zie je op de heen en terugweg de zelfde duitse kentekens wie naar mofrica en hun naar holland

als ik daar voor 100 euro haalt en hun hier voor 100 euro dan is het alleen het beetje prijs verschil meer niet

ons land gaat naar de klote vanwege hele andere misstanden

Echt waar.

http://www.geenstijl.nl/archives/images/nederlandklotengroot.html

http://www.telegraaf.nl/binnenland/21886845/__Trucker_NL_tankt_in_Duitsland__.html

Het loont nu al wanneer je 54 km van de grens woont om elders je boodschappen te halen, nog een klein stukje en we doen allemaal boodschappen in het buitenland. Als je gisteren het journaal gevolgd hebt, dan zou je weten dat veel bedrijven in de grensstreek op omvallen staan door die goochelaars in Den Haag.

En dat verhaal van die diesel klopt ook niet. De hoge dieselaccijns kost de staat nu al een kwart miljard per jaar.

http://nos.nl/artikel/550659-tekort-250-mln-door-hoge-accijns.html

Het is maar wat je wilt geloven.:cool:

Link naar reactie

Echt waar.

http://www.geenstijl.nl/archives/images/nederlandklotengroot.html

http://www.telegraaf.nl/binnenland/21886845/__Trucker_NL_tankt_in_Duitsland__.html

Het loont nu al wanneer je 54 km van de grens woont om elders je boodschappen te halen, nog een klein stukje en we doen allemaal boodschappen in het buitenland. Als je gisteren het journaal gevolgd hebt, dan zou je weten dat veel bedrijven in de grensstreek op omvallen staan door die goochelaars in Den Haag.

En dat verhaal van die diesel klopt ook niet. De hoge dieselaccijns kost de staat nu al een kwart miljard per jaar.

http://nos.nl/artikel/550659-tekort-250-mln-door-hoge-accijns.html

Het is maar wat je wilt geloven.:cool:

jij woont in spanje, kom hier even op de grens kijken het is morgen zaterdag, de nederlandse supers staan vol met duitse platen en de duitse supers staan vol met nederlandse

tankstations hetzelfde verhaal bij mijn vrouw op het werk staan letterlijk rijen moffen die diesel komen tanken (die is vandaag ong 10cent goedkoper hier)

de kranten laten alleen de nederlandse kant zien, en niet de duitse cijfers

tuurlijk zijn er zaken die lijden dat ontken ik niet maar er zijn ZAT zaken die stervensdruk zijn

Link naar reactie

Gast morningglory

moet je X naar designer outlet roermond gaan daar is de voertaal zo beetje Duits. Niet alles is goedkoper in DE.

p.s. Voor preppers die graag outdoor kleding dragen, kan je hier leuk spul krijgen voor een scherpe prijs

Link naar reactie

Kaufland: http://www.kaufland.de

Marktkauf: http://www.marktkauf.de

Iets met 'Filial suche' of 'Markt finden' mijn duits is ook ruk, maar daar moet je wel uitkomen.

Alles wat je wensen kan in pot, blik of folie, al dan niet gedroogd. Goedkoop spul wat redelijk smaakt of hele dure blikken met delicatessen of bijzonder goede maaltijden. Tip, Dr. Lange droogvoer in zakken, twee (bescheiden) porties, 550 kCal, voor 55 cent. ('k Geloof dat ik de meeste merken droogvoer wel aan een smaaktest onderworpen heb het afgelopen jaar :p)

Het merk Kania levert veel goede spullen, maar hun zakken droogvoer vind ik niet geweldig.

En vergeet de Lidl daar niet, veel groter assortiment dan in NL en zelfs de koffiefilters zijn daar een dubbeltje goedkoper. Cimarosa wijn die hier 3,29 kost (chileense cabernet sauvignon), kost daar 1,69.

Drank scheelt enorm, maar voor diesel moet je niet in Duitsland zijn. Banden (winter of zomer) zijn daar ook veel goedkoper, tandartsen 50% goedkoper. :p

Link naar reactie

wij gaan een keer in de maand naar kleve naar de aldi deze is uitgebreider dan de aldi bij ons en er tegenover zit een euro winkel deze heeft soms ook interessante aanbiedingen.

Daarna gaan we naar de kaufland en de drankenwinkel .

Wij hebben vaak bij de aldi en kaufland twee karren vol met een kop erop voor nog geen twee honderd euro.

maar je moet goed op de prijzen letten. groetjes draakje007

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...