Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

prepper053

twenteveilig.nl

Recommended Posts

jah, jah, het is eindelijk zover. Twente heeft een eigen informatie website over wat te doen bij rampen. Het heeft in mijn ogen te lang geduurd want ik had er zelf geen vertrouwen in dat we zoiets ooit zouden krijgen. Ik ben vaak genoeg op overheids sites geweest en als ik dan mijn postcode invoerde kwam ik bij een site in Gelderland terecht.... daar heb je wat aan als Enschedeer. Maar het is er nu eindelijk : twenteveilig.nl

Toevallig keek ik er net op en goh wat zie ik: Burgemeester van Enschede: Peter den Oudsten, is voorzitter van de site en is vanavond op een programma van RTV Oost: En Dan Nog Even Dit. Daar gat hij tips geven en praten over de website. Voor wie interesse heeft het begint om 17.21 uur op RTV Oost.

http://www.rtvoost.nl/tv/uitzending.aspx?uid=302497

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gelukkig maar @prepper053... zal je vast een veilig gevoel geven, :D

Ik ben geboren en getogen in Enschede (Pluskut), in de Rozenstraat.

Maar mijn hartje ligt nu toch echt in Rotjeknor. :)

Jah geeft me echt een veilig gevoel, vooral toen ik las dat je bij een stroomstoring even op het teletekst moest kijken wat er aan de hand was of even naar radio oost moest luisteren. hahahaha

Deze post delen

Jah geeft me echt een veilig gevoel, vooral toen ik las dat je bij een stroomstoring even op het teletekst moest kijken wat er aan de hand was of even naar radio oost moest luisteren. hahahaha

Whoehhaha... is dat nou Tukkerse nuchterheid. :confused: :rolleyes:

Deze post delen

En Den Oudsten als voorzitter....yeah right...laat maar. Ik red mezelf wel.

Deze post delen

Ik heb hem een paar keer ontmoet en gesproken (net zoals Henk Kamp) een echte politicus...narcistisch en hypocriet. Ik heb mijn buik vol van dat soort mensen.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...