Ga naar inhoud
GENEGEERD

De lol van het buitenleven


Gast gerbewoner

Aanbevolen berichten

Ik was net even in mijn schuurtent. Er liggen een heleboel bladeren en takken achterin. Bij nadere inspectie blijkt de stapel rustig op en neer te bewegen en komen er knorgeluidjes uit! Ik heb weer een huisdier. Nu er nog achterkomen wat voor een.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik was net even in mijn schuurtent. Er liggen een heleboel bladeren en takken achterin. Bij nadere inspectie blijkt de stapel rustig op en neer te bewegen en komen er knorgeluidjes uit! Ik heb weer een huisdier. Nu er nog achterkomen wat voor een.

 

Egels? Wel de meest waarschijnlijke kandidaat. :)

 

Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is de ingang van het hol te klein voor. Ik denk eerder aan eem egel ofzo. Wel gezellig. Na die twee muizen in jet voorjaar had ik geen bezoekers meer gehad. Dierlijke dan hè.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik natuurlijk al geprobeerd maar op de foto stond niks wat ik kon herkennen.

 

Hahaha, ik zie je al bezig...

Dat wordt camera met bewegingsmelder.... :D

 

Je kan hem ook gewoon als huisgeest accepteren. Die hoort oorsponkelijk bij een Ger.

 

B.T.W.: Cool je weer te spreken en tot snel IRL.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij ook een egel . Maar sluit een bunzing niet uit .

Geert

 

Moet ik toch langs bij @gerbewoner, want ik ruik het verschil acuut!

 

Heb diverse egels in de winteropvang gehad, de stinkerds en heb jarenlang fretten gehad. Die vonden het in het bos leuk om alle holen en gaten af te zoeken, maar oh wee de schrik als het een bunzinghol betrof!

Bunzingen kunnen met gemak de minder gespierde fret aan en ik had niet bepaald kleintjes!

 

't Kan ook nog een steenmarter zijn, die kruipen ook overal in. Ook dat ga je ruiken, want het is een van de weinige marterachtigen die z'n eigen nest onder poept en plast.

 

M'n geld blijft staan op de egel, want de timing (nachten van onder de 10 graden) klopt als een bus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...