Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wie wil de Cold steel Kukri machete uitgebreid testen?


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

[video=youtube;I16020r--oM]

 

We zoeken een enthousiaste member die de Cold Steel Kukri Machete uitgebreid gaat testen en daar een prachtige review voor wilt schrijven (eventueel aangevuld met foto's en/of filmpjes op het forum

 

Wie kan mij overtuigen om dit te doen en in ruil mag je natuurlijk de machete houden die we gratis naar je toezenden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
[video=youtube;I16020r--oM]

 

We zoeken een enthousiaste member die de Cold Steel Kukri Machete uitgebreid gaat testen en daar een prachtige review voor wilt schrijven (eventueel aangevuld met foto's en/of filmpjes op het forum

 

Wie kan mij overtuigen om dit te doen en in ruil mag je natuurlijk de machete houden die we gratis naar je toezenden.

 

Ik meld me aan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mr. Gold,

 

Je vraagt om een tester voor de Cold steel Kukri machete en tevens een review te typen.

Bij deze meld ik me aan, en ik zal ook uitleggen waarom ik een geschikte kandidaat ben;

 

Hier in de Caribbean is de machete eigenlijk tool #1

Ik gebruik hem dan ook voor verschillende hak activiteiten, in de tuin en ook om overgroeide wandelpaden weer vrij te maken.

- Dikke cactussen, sappig waterige dikke stammen. Jonge stammen hak je in 1x door, oude cactussen moet je harder voor werken omdat ze in het hart zijn verhout.

- Jonge snelgroeiende bomen, vergelijkbaar met wilgen. Sprietjes van 2cm en oude takken van een jaar die al een bovenarm dikte hebben.

- Oudere stekel struiken (pika's) waar je echt je best voor moet doen om er door te komen.

- Jong omhoogschietend boompjes en planten dicht bij de grond.

 

Zoals ik zei, ik gebruik hem in de tuin voor allerhande werkzaamheden.

Tevens maak ik hier geregeld dichtgegroeide wandelpaden schoon met een machete & snoeischaar. Zie hier het voorbeeld:

 

Image00019.jpg.e16b2acfb2fb0bf23baa6dde114ee8c2.jpg

 

Wat ik nu gebruik is deze zelfgemaakte machete, zoals hier beschreven:

http://preppers.nl/forum/threads/4604-Gekocht-machette/page2

http://preppers.nl/forum/threads/4604-Gekocht-machette?p=103783#post103783

 

Tevens is ons klimaat zeer veeleisend voor alle materialen. Kunststoffen slijten hier 20x sneller als in EU door de zon en warmte. Tevens is ons zoute zeelucht ook nog eens extra belastend voor het materiaal.

Verzenden mag geen probleem zijn, ik heb geregeld vrienden & familie over.

 

Als review schrijver zal ik de verschillende werkzaamheden mee nemen en tevens vergelijken met huidige (goedkope) machetes.

Geen hard-core bushcraft, wel hard-core werken met dat ding!

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gebruikersnaam

Dat lijkt me een ideaal tool om eens te aan de tand te voelen tijdens het half jaarlijkse BCL "we gaan ons bos weer gereed maken voor de winter en zorgen dat we weer voldoende brandhout hebben voor onze shelter" weekend. Eens kijken of hij bijl en zaag kan verslaan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mr. Gold,

 

Je vraagt om een tester voor de Cold steel Kukri machete en tevens een review te typen.

Bij deze meld ik me aan, en ik zal ook uitleggen waarom ik een geschikte kandidaat ben;

 

Hier in de Caribbean is de machete eigenlijk tool #1

Ik gebruik hem dan ook voor verschillende hak activiteiten, in de tuin en ook om overgroeide wandelpaden weer vrij te maken.

- Dikke cactussen, sappig waterige dikke stammen. Jonge stammen hak je in 1x door, oude cactussen moet je harder voor werken omdat ze in het hart zijn verhout.

- Jonge snelgroeiende bomen, vergelijkbaar met wilgen. Sprietjes van 2cm en oude takken van een jaar die al een bovenarm dikte hebben.

- Oudere stekel struiken (pika's) waar je echt je best voor moet doen om er door te komen.

- Jong omhoogschietend boompjes en planten dicht bij de grond.

 

Zoals ik zei, ik gebruik hem in de tuin voor allerhande werkzaamheden.

Tevens maak ik hier geregeld dichtgegroeide wandelpaden schoon met een machete & snoeischaar. Zie hier het voorbeeld:

 

Image00019.jpg.e16b2acfb2fb0bf23baa6dde114ee8c2.jpg

 

Wat ik nu gebruik is deze zelfgemaakte machete, zoals hier beschreven:

http://preppers.nl/forum/threads/4604-Gekocht-machette/page2

http://preppers.nl/forum/threads/4604-Gekocht-machette?p=103783#post103783

 

Tevens is ons klimaat zeer veeleisend voor alle materialen. Kunststoffen slijten hier 20x sneller als in EU door de zon en warmte. Tevens is ons zoute zeelucht ook nog eens extra belastend voor het materiaal.

Verzenden mag geen probleem zijn, ik heb geregeld vrienden & familie over.

 

Als review schrijver zal ik de verschillende werkzaamheden mee nemen en tevens vergelijken met huidige (goedkope) machetes.

Geen hard-core bushcraft, wel hard-core werken met dat ding!

 

En we hebben een winnaar en ben overtuigd door de reactie van @Lekker :-)

 

Kukri wil go to the Cariben.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend werd ik wakker en stond op (in die volgorde). Ging naar de keuken om broodjes te smeren voor mij en mijn zoon. Druk de PC aan en smeer rustig verder.

Samen met mijn zoon aan tafel, broodjes eten terwijl ik het nieuws even bekijk op internet. Check mijn mail. Check mijn werkmail, voer die zoon van mij nog een stukje brood.

Bedenk me dat ik gister hierop heb gereageerd, snel even kijken voor ik weg ga of er meer reacties zijn.

Open het forum BAM! 8 meldingen! Toch maar even kijken dan...

 

Mag ik jullie allemaal bedankt! Super, zodra hij hier is laat ik het weten en zal ik er na gebruik een review over typen.

 

Thank you, Thank you!

 

Nu hopen dat hij er niet zo uit komt te zien:

BloodyMachete1-305x500.jpg.13d46b08b6690c70ba1a995dfcf88991.jpg

(is geen Kurki, weet ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...