Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Geen aanval als Assad chemische wapens overhandigt

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

De enigste reden dat de rest van de wereld nog niet heeft ingegrepen en dat hij hij nog niet voor een muur staat is dat hij vriendjes heeft en chemische wapens. Iedereen is bang dat hij dat spul op een raket zet en afvuurd naar de buurlanden. Hij zal NOOIT afstand doen van dat spul.

[h=2]De Syrische president Bashar al-Assad kan een Amerikaanse aanval op zijn land voorkomen als hij op korte termijn alle chemische wapens overhandigt aan de internationale gemeenschap.[/h]Lees meer...

Morgen gaan ze stemmen over een militaire ingreep.

In dat stukje van NU.nl staat dat Rusland en Syrië niet begrijpen dat Amerika de rebellen steunt, waaronder Al-Queda. Ook in Amerika zelf is er veel weerstand tegen dat idee. Veel militairen protesteren en zeggen te weigeren te vechten aan de zijde van Al-Queda.

De Amerikaanse overheid lijkt daar niet mee te zitten. Hoe kan dat?

Zou het mogelijk zijn dat ze er niet mee zitten, omdat ze meer weten over wat er gebeurd is op 9/11? Iets wat wij niet weten?

De US / Saud terreur moet gestopt worden, hun doel is de vernietiging van Syrie om de USD sterk te houden middels meer gasdeals en gasleidingen die in USD afrekenen. Deze overkoepelende strijd is al zo goed als zeker niet meer te winnen. De wereld is aan het diversificeren uit USD, en dit zal enkel toenemen, en met iedere stap zal er meer rotzooi naar boven komen uit de US beerput.

http://www.tgcom24.mediaset.it/mondo/articoli/1116469/piccinin-non-fu-assad-a-usare-gas-.shtml

http://www.usatoday.com/story/news/world/2013/01/21/saudi-inmates-fight-syria-commute-death-sentences/1852629/

ik zag net deze interview met assad... de VS en bondgenoten zullen met alles rekening moeten houden er zijn meerdere spelers in dit spel en de VS had de aanval op 11 september ook niet zien aankomen.

http://www.zie.nl/video/syrie/Assad-waarschuwt-VS-voor-wraak-uit-meerdere-hoeken/m1mz6hff22qk

ik weet 1 ding zeker, ik ga snel verder met preppen. Het Nederlandse kabinet is altijd al "close"geweest met de VS en ik weet zeker dat ons landje er weer mee gaat bemoeien als de VS het vraagt ook zonder VN resolutie .

Slim van Rusland, dat nu net aan biedt Syrie de wapens onder internationaal toezicht te laten stellen,

is de hele destabilisatie tactiek van de US/SAUD as om zeep.

RUSSIA SAYS WILL URGE SYRIA TO PUT CHEMICAL WEAPONS UNDER INTERNATIONAL CONTROL IF THAT WILL AVERT MILITARY STRIKES

SYRIA SHOULD GIVE UP WEAPONS IF IT WILL AVOID STRIKE: RUSSIA

LAVROV SAYS SYRIA’S CHEMICAL WEAPONS COULD BE DESTROYED

@jobs heb je het over kerry of lavrov?

wist je trouwens dat Steve ook uit de Levant komt?

Het (russische) initiatief is aardig, maar hoe waterdicht is het e.e.a.?

Anderzijds is het bewijs afwezig, dat blijkt, dus ook de amerikaanse kretologie is zwak.

Ik weet weinig van Steve, ik kocht en koop zijn spullen niet. (ik ben voor meer open hard/software)

Het (russische) initiatief is aardig, maar hoe waterdicht is het e.e.a.?

Anderzijds is het bewijs afwezig, dat blijkt, dus ook de amerikaanse kretologie is zwak.

Ik weet weinig van Steve, ik kocht en koop zijn spullen niet. (ik ben voor meer open hard/software)

Mooi ik ook, waarom gebruik je dan deze avatar trouwens? ik had je al bijna afgeserveerd als een appleserf.

Mooi ik ook, waarom gebruik je dan deze avatar trouwens? ik had je al bijna afgeserveerd als een appleserf.

De nick hangt aan een email. Het is eigenlijk Job S. maar jobs is kort en simpel.

Als je dan jobs intikt in google ofzo dan krijg je vrijwel alleen steve te zien, maar wellicht een werkeloosheidsgrafiek vinden?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...