Ga naar inhoud
GENEGEERD

Mensen met een fysieke beperking


medan

Aanbevolen berichten

ik weet niet als er hier mensen zijn een fysieke beperking, maar hoe bereiden jullie je er op voor?

mischien mensen uit je gezin of familie die je bij je plan hebt betrokken?

 

mijn moeder heeft verschillende hernia's gehad waardoor ze tegenwoordig 24/7 onder zware medicijnen zit.

ik zelf kan niet aan deze medicijnen komen, zij zelf kan ook geen grote voorraad krijgen.

dus daar kan ik vrij weinig aandoen.

 

heb al wel een rolstoel gekocht want zonder medicatie is lopen of staan een marteling voor haar.

en heb ook al maatregelen getroffen in en rond het huis om haar mobiliteit in een rolstoel te verhogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Sandokan

je woont nog bij je moeder begrijp ik?

als je van plan bent bij haar te blijven dan moet je je inrichten op survival in jullie huis

en dan mag ik hopen dat je ver buiten de stedelijke gebieden woont

anders ben je zowiezo te dode opgeschreven -

als TSHTF dan zul je zowiezo te maken krijgen met enorme voedseltekorten, honger, plunderaars en rellen

en dan maak je geen schijn van kans tenzij je misschien ver op het platteland woont...

 

is die hernia een permanent probleem of een korte periode?

 

tsja - als je gekozen hebt om bij haar te blijven dan zit je vast Medan -

dan kan ik alleen maar hopen dat je een heel goed elocatie hebt, een moestuin, en een heel goede verdediging!!!

 

Sandokan

Link naar reactie
Delen op andere sites

je woont nog bij je moeder begrijp ik?

als je van plan bent bij haar te blijven dan moet je je inrichten op survival in jullie huis

en dan mag ik hopen dat je ver buiten de stedelijke gebieden woont

anders ben je zowiezo te dode opgeschreven -

als TSHTF dan zul je zowiezo te maken krijgen met enorme voedseltekorten, honger, plunderaars en rellen

en dan maak je geen schijn van kans tenzij je misschien ver op het platteland woont...

 

is die hernia een permanent probleem of een korte periode?

 

tsja - als je gekozen hebt om bij haar te blijven dan zit je vast Medan -

dan kan ik alleen maar hopen dat je een heel goed elocatie hebt, een moestuin, en een heel goede verdediging!!!

 

Sandokan

 

haha nee ik woon niet bij haar,

ik zie mijn woning/grond als een tijderlijke bol, woon in een heel klein dorp ver van grote steden af.

en ben bezig om een stuk grond in spanje te kopen, maar mijn ouders zitten wel in mijn plan,

en ik zit niet aan ze vast.. dat is het mooie mijn stiefvader neemt de zorg over dat is allang besproken.. ik zorg voor de locatie.

heb mijn ouders dan ook zover gekregen om te beginnen met wecken en dat achteruit te zetten in het geval van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...