Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Review] Mobile Breathing Washer - Wassen met weinig water & zonder stroom


Gast

Aanbevolen berichten

Vanaf nu exclusief in Nederland te koop de Mobile Breathing Wasmachine zonder stroom :-)

 

Van 34,95e voor de actie prijs van 29,95e maar voor onze forum leden doen wij natuurlijk weer wat extra's en geven we een korting weg van 6,75e (gratis verzenden) zodat je hem voor nog geen 30e in huis hebt. Je dient dat de kortingscode: GEENSTROOM in te voeren bij je winkelwagentje (bekijk alles)

 

http://prepshop.nl/mobile-breathing-wasmachine

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Vanaf nu exclusief in Nederland te koop de Mobile Breathing Wasmachine zonder stroom :-)

 

Van 34,95e voor de actie prijs van 29,95e maar voor onze forum leden doen wij natuurlijk weer wat extra's en geven we een korting weg van 6,75e (gratis verzenden) zodat je hem voor nog geen 30e in huis hebt. Je dient dat de kortingscode: GEENSTROOM in te voeren bij je winkelwagentje (bekijk alles)

 

http://prepshop.nl/mobile-breathing-wasmachine

 

 

Zit er je aan te denken om deze prachtige wasmachine aan te kopen dan raad ik je aan om deze code te gebruiken (geen verzendkosten) aangezien die binnenkort afgaat lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit er je aan te denken om deze prachtige wasmachine aan te kopen dan raad ik je aan om deze code te gebruiken (geen verzendkosten) aangezien die binnenkort afgaat lopen.

 

Blijft een aanrader - ik gebruik m nog steeds met plezier! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 3 maanden later...
Ik vraag me af... hoe goed wordt je was schoon??

Ik ben na ruim een jaar zeer intensief gebruik nog steeds zeer enthousiast over de mobile breathing wasmachine. :D

We gebruiken hem zelf zeker een aantal keer per week omdat deze manier gelijk ook onze enige vorm van wassen/wasmachine is. :o

Wat ik wel gemerkt had toen we nog wel in het bezit waren van een wasmachine (bijna een jaar geleden weggegeven) is dat de was van de mobile breathing washer veel schoner was dan wanneer we het in de wasmachine deden wassen.

Zeker een aanrader en ben heel blij dat we deze in ons bezit hebben en zou het zeker goed kunnen aanraden als vakantiewasjes, handwasjes of zelfs ter vervanging van een wasje in de normale wasmachine.

(Alleen zou ik niet iedereen gelijk ook aanraden om hun eigen wasmachine net als ons volledig de deur uit te gooien :p)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm interessant. Even op mijn verlanglijstje gezet.

 

Dan zou een wringer (ik zag zo'n dweilwringer langs komen) ook handig zijn.

En daarna gewoon uithangen op het wasrek.

 

Ik neem enigszins aan dat het wel iets langer duurt voordat het droog is, omdat dat niet op zal boksen tegen een 1200 touren centrifuge, of ik gebruik alleen de centrifuge van mijn wasmachine, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm interessant. Even op mijn verlanglijstje gezet.

 

Dan zou een wringer (ik zag zo'n dweilwringer langs komen) ook handig zijn.

En daarna gewoon uithangen op het wasrek.

 

Ik neem enigszins aan dat het wel iets langer duurt voordat het droog is, omdat dat niet op zal boksen tegen een 1200 touren centrifuge, of ik gebruik alleen de centrifuge van mijn wasmachine, haha.

Voor de kleine kledingstukken zoals bijvoorbeeld ondergoed, t-shirts, sokken, (kinderkleding) of dunne sjaal die ik liever niet wil uitwringen gebruik ik daar een slacentrifuge voor ;)

En werkt nog heel goed ook en komt er vaak toch nog wat water uit kledingstukken wanneer ik op sommige momenten net niet genoeg kracht in m'n handen heb om het goed uit te kunnen wringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of de wasdroger :)

 

Ik heb bij lange na niet voldoende waslijn om alle was op te hangen...

 

Ik heb veel klein goed en een verticale wasdroogstandaard. Ideaal gewoon 2 x 3 rekjes boven elkaar die ik naar gelieve weg kan vouwen. Met veel kinderwas kan ik er zo 2-3 wassen op kwijt.

 

Een droger heb ik niet. Mijn laatste was / droog combi (indishit) heeft er voor gezorgd dat ik nu toch gewoon een wasmachine heb, en destijds nog geld voor uitgegeven ook, want ik wou een goede.

 

Toch ga ik als ik geld heb denk ik zo'n handwas ding aanschaffen. 1 ik wil het gewoon proberen, 2 bij stroomuitval kan ik nog steeds wassen, 3 bij veel was kan ik eventueel tegelijk extra wassen. Groot huis, 2 grote was rekken, 1 horizontaal, 1 verticaal, een hangrek en waslijn, daar kom ik wel een end mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook geen gang waar je een stukje touw kunt spannen? Kan me haast niet voorstellen. :p

Nou, de overloop is echt heel klein, misschien 1,5m met aan 3 kanten deuren en aan de overgebleven kant de trap. De gang is wat langer, maar als ik daar een waslijn zou ophangen gaat de WC deur zo lastig open... De enige ruimte die ik zou kunnen benutten is de woonkamer. Niet echt optimaal, maar in een SHTF situatie waarin de droger het niet doet zou ik inderdaad wel ergens een lijntje spannen. Maar voor nu gaat alleen datgene wat niet in de droger mag of teveel kreukt op de waslijn, die in de badkamer boven het bad hangt (zo'n oprolbaar ding met 5 lijnen er in).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, de overloop is echt heel klein, misschien 1,5m met aan 3 kanten deuren en aan de overgebleven kant de trap.

Ik heb ook een kleine overloop. Ik heb een radiatorrekje en een wasrekje aan het hekje bij de trap, hier

van iemand met een zelfgemaakt wasrek boven de trap.

13475.gif

 

Ik wil nog een staand wasrek wat op de plek van de douche kan staan. Maar omdat ik van hout houd, wil ik liever zelf een houten wasrek maken wat ik in de nok van de zolder(boven de trap) kan hijsen(katrol).

Zo werd er vroeger ook was opgehangen...

clothes+dryijng+rack.jpg

 

Het hoeft niet eens allemaal duur te zijn. Dit hergebruikte oude traphekje is hier omgebouwd tot wasrekje.

Traphekje-omgetoverd-tot-wasrek-Neemt-weinig-plaats-in-doordat-je.1378555482-van-meneerbroekhuis.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...