Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Ondertussen heeft de gevestigde orde een mooi excuus om geld en zekerheid bij het volk weg te halen want ja het is tenslotte crisis. Het lijkt me niet dat ze een chaos laten ontstaan want daarmee geeft de gevestigde orde mogelijk de macht uit handen.

Je hebt gelijk Bartje, laten we maar erop vertrouwen dat de 'gevestigde orde' precies weet wat goed is voor het 'volk'. Zowel op korte als lange termijn.

:confused:

Deze post delen

Op zoek naar viruspreventie-producten, waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Ja Charlie, het wordt er allemaal niet beter op hé. Europa begint van alle kanten te kraken en de mensen komen in opstand. Ik vraag me af hoelang dit nog door gaat.

http://xandernieuws.punt.nl/?id=664691&r=1&tbl_archief=&

http://www.pitbulleconomics.com/euro_crash.htm

http://www.spiegel.de/international/europe/fears-grow-of-consequences-of-potential-euro-collapse-a-840634.html

Deze post delen

Gast Richard Friesland

Ik heb hoe gek het ook klinkt guldens gekocht uiteraard wel die met een zilvergehalte van 72% :D

voordeel is tegenover kleine broodjes is dat je hier geen btw over betaald

Deze post delen

@Keyser Suze heb zojuist de docu gezien.. inderdaad een aanrader. Heb je het addendum 3 ook gezien.? die is de 7e geplaatst. update

21 december dan maar ? hahahahah

xxbirgittexx

Liefde overwint alles!!

Deze post delen

Al die lui die met gratis nieuwsbrieven adverteren vertrouw ik niet. Die hebben wat te verkopen. Meestal aandelen, obligaties en/of derivaten.

Als de euro valt is ELKE BELEGGING waardeloos tenzij die bestaan uit fysieke edelmetalen, diamanten, ongehypothekeerde huizen en grond, voedsel, water, andersoortige preps, antiek, oude wijnen, kunst en alle andere zaken die hun waarde behouden wat voor geldstelsel er ook bestaat.

Deze post delen

In Nederland krijgt de Europese Centrale Bank (ECB) vanaf 2014 toezicht op banken met meer dan 30 miljard euro op de balans. Dat zijn de ING Bank, de Rabobank, ABN AMRO en SNS Bank. Dit zijn zogeheten systeembanken die cruciaal zijn voor het Nederlandse betalingsverkeer.

ECB wordt bankenwaakhond

http://www.joop.nl/economie/detail/artikel/17604_ecb_wordt_bankenwaakhond/

Deze post delen

Wie gaf Mark de macht om zulke invloed te verbeuren aan Goldman Sachs?

Mark overziet niet wat hij doet.

Mark overziet niet dat dit geen effect gaat hebben op de oplossing van de crisis.

Mark overziet niet dat bij dit toezicht ook dwingend advies gaat zijn.

Deze post delen

Wie gaf Mark de macht om zulke invloed te verbeuren aan Goldman Sachs?

Mark overziet niet wat hij doet.

Mark overziet niet dat dit geen effect gaat hebben op de oplossing van de crisis.

Mark overziet niet dat bij dit toezicht ook dwingend advies gaat zijn.

Ehm, Goldman Sachs is niet de ECB.

Maar op voort te borduren op je lijstje:

Mark maakt beslissingen die alleen gevolgen hebben voor mensen onder zijn salarisschaal.

Deze post delen

Goldman Sachs zit overal met mannetjes. Zie http://www.independent.co.uk/news/business/analysis-and-features/what-price-the-new-democracy-goldman-sachs-conquers-europe-6264091.html

Mark is absoluut onkundig en verkoopt prima de redenen waarom niet op hem gestemd moet worden.

Een ontzettend grote bank die ruim 100 jaar bestaat en >30k personeel heeft, een reputatie heeft/had dat daar de beste (?) mensen uit de banking industry werkten en daarvoor goed betaald(e). Ik vind het niet vreemd dat personeel tzt een andere baan zoekt (of moet zoeken), ook vind ik het niet vreemd dat directeur spul een nieuwe baan zoekt en krijgt op hoog niveau bij een andere club. Ik vind het vergezocht dat er meer achter die 6 ex goldman sachs medewerkers zou zitten maar misschien heb je gelijk, dat is wel de ultieme lobby natuurlijk.

Deze post delen

Een ontzettend grote bank die ruim 100 jaar bestaat en >30k personeel heeft, een reputatie heeft/had dat daar de beste (?) mensen uit de banking industry werkten en daarvoor goed betaald(e). Ik vind het niet vreemd dat personeel tzt een andere baan zoekt (of moet zoeken), ook vind ik het niet vreemd dat directeur spul een nieuwe baan zoekt en krijgt op hoog niveau bij een andere club. Ik vind het vergezocht dat er meer achter die 6 ex goldman sachs medewerkers zou zitten maar misschien heb je gelijk, dat is wel de ultieme lobby natuurlijk.

Goldman Sachs is evil.

Dar draait het om.

Deze post delen

Ik weet het ..doom is verslavend en ik zeg absloluut niet dat de euro niet ten onder kan gaan......toch is het af en toe raadzaam om even met 2 benen op de grond te gaan staan.....deze thread begon op 28-5-12.....de euro/dollar stond toen op 1,2362.....nu op 1,3108......

Deze post delen

Ik ben er zelf in vrij grote mate zeker van, dat de euro in de huidige vorm niet zal blijven bestaan.....ik denk dat op een gegeven moment de realisering komt, dat de knoflooklanden niet met de euro kunnen leven.....en ondanks alle steun vanuit het noorden, zal er een knoflookland zijn dat als eerste er zelf uitstapt, onder druk van de eigen bevolking.....ik denk dat men dat al lang weet , en dat alles dan klaarstaat om die schok op te vangen....

Deze post delen

Gast armageddon
Goldman Sachs is evil.

Dar draait het om.

Ik werk bij Goldman Sachs heeft u misschien interesse in een lening of belegging u zal er altijd te kort aan komen ( in het verleden behaalde verliezen zijn ook in de toekomst gegarandeerd) :cool:

Deze post delen

Ik werk bij Goldman Sachs heeft u misschien interesse in een lening of belegging u zal er altijd te kort aan komen ( in het verleden behaalde verliezen zijn ook in de toekomst gegarandeerd) :cool:

Ik hoop dat dit een geintje is.

Want GS is niet kosher.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...