Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wanneer het juiste moment om goud/zilver te kopen of multiools?

BTF
 Share

Recommended Posts

Omdat ik ook geen optimaal vertrouwen in de hardheid van de Euro heb, overweeg ik ook wat goud of zilver te kopen.

Het probleem is natuurlijk dat ik dit al eerder had moeten doen, omdat de prijzen nu zo hoog staan. Ik heb verder totaal geen verstand van dit soort aankopen, maar wat is volgens jullie het beste moment om in te stappen?

Tevens vraag ik me af, of ik niet beter in andere waardevast producten gaan beleggen. Ik zat bijvoorbeeld te denken aan goede kwaliteit multitools. Deze bederven niet, en als je de prijzen bekijkt worden deze steevast meer waard ten op zichten van de euro. Ik denk dat deze dus net zo waardevast zijn als edelmetaal. De intrinsieke waarde is dan wel anders, maar dit wordt gecompenseerd door de gebruikswaarde. Hoe denken jullie hierover?

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Het beste moment om in te stappen is wat mij betreft het moment dat je het je kan veroorloven. Dat houdt ook in dat je al een lekkere basis prepfood en flessen water enzo in huis hebt, en ook voldoende cash in huis.

Proberen een instapmoment te kiezen aan de hand van de schommelingen in de goudprijs zou ik lekker aan de professionals overlaten, want met alle manipulaties is het nauwelijks te voorspellen. De mensen die meer in goud dan in fiat geld als de dollar geloven zijn er van overtuigd dat de goudprijs voorlopig zal blijven stijgen, al zitten er grote schommelingen in. Maar de mensen die geloven dat fiat geld het wint, die zeggen dat goud een bubbel.