Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gebrek aan vrijheid, ben ik nou gek?

Mrsjones
 Share

Recommended Posts

ik lees in de nrc dat er een soort arbeidpas moet komen voor plukker van champignons ed. alles staat erop ,hoeveelheid uren, opleiding ,ect. ik denk dat via het moto van beschreming van migrant,wetten op basis van dieren welzijn. millieu,veiligheid ,dat allemaal vorm langzaam een web van regels de zo verstikken zijn en ook spreken van absoluut control van de burger . ik vind dat erg eng, je ziet ook die trend in america ,maar daar lees je ook heel veel over tegenbeweging. ik zie niks terug van de tegenbeweging in europa.weet jullie van die tegen beweeging in europa. hoe groot is de group mensen die met argus ogen zien dat iedere dag een stukje meer vrijheid weg ga?

• Leuk 1
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

ik snap ook niet waarom het zo moet hoor, ik heb niets tegen mensen die hun geloof uitoefenen in het openbaar zolang een ander er maar geen overlast van heeft. Stel men zou ramadan hier willen vieren over een periode van 4 weken, vind het niet erg zolang er rekening wordt gehouden met anderen en dat ook niet islamisten er welkom zouden zijn. Ik mag graag kerst, pasen, sinterklaas, aller heiligen en dat soort dingen vieren en ik ben niet gelovig. In mijn ogen is het een goede manier om te ontspannen en dichter tot elkaar te komen, natuurlijk helpt het ook om elkaars cultuur wat beter te begrijpen.

Link naar reactie

Dan meteen aub die kerken en moskeeën plat gooien...

Doe dat dan svp op een moment dat ik er niet in zit. Anders is er weer een prepper minder.

ik snap ook niet waarom het zo moet hoor, ik heb niets tegen mensen die hun geloof uitoefenen in het openbaar zolang een ander er maar geen overlast van heeft. Stel men zou ramadan hier willen vieren over een periode van 4 weken, vind het niet erg zolang er rekening wordt gehouden met anderen en dat ook niet islamisten er welkom zouden zijn. Ik mag graag kerst, pasen, sinterklaas, aller heiligen en dat soort dingen vieren en ik ben niet gelovig. In mijn ogen is het een goede manier om te ontspannen en dichter tot elkaar te komen, natuurlijk helpt het ook om elkaars cultuur wat beter te begrijpen.

alleen het niet van ons plat gooien, zo denken ze daar ook

Het was ook bedoeld als knuppel in het Hoender hok....zoals p53 aangeeft, als die religies nou werkelijk verdraagzaam waren.....

Link naar reactie

Uit angst voor die moslims hun reactie, verbieden ze ook maar meteen kerstmis in het openbaar. Beetje als goedmakertje.

Sterke mensen die politici

In Nederland mogen toch ook al een aantal jaar in overheidsgebouwen geen kerstbomen of sinterklaasversiering meer worden neergezet/opgehangen?

Scheiding tussen kerk en staat, neutraliteit van de overheid, elke bevolkingsgroep moet zich er thuis voelen etc etc. Zucht..

@Mrsjones Hier circuleren wel wat protesten op Facebook en je hebt wat van die privacy-voorvechters-hackers enzo, maar het houdt inderdaad niet over. Men protesteert amper, gaat hoogstens alternatieven onderzoeken - bv via Transition Towns en dat soort bottom-up initiatieven.

Link naar reactie

Voor de nuance:... Dit is alleen in de wijk Kreutzberg wat van oudsher natuurlijk door bevolkt wordt door moslims (...zoveel Turken in Kreutzberg, die amper kunnen bestaan...) En momenteel geloof meer dan 90% zelfs...

Nog steeds VAN DE ZOTTEN natuurlijk!!... Maar voor ieders gemoedsrust, de kerstmarkten zijn veilig... ;-P

Er zijn naast de hackers-clubjes alleen de jongens van de belangenvereniging Bits-of-Freedom en/of Vrij-bit... (Of dit zijn inmiddels dezelfde)...

Ik hoor overigens steeds meer geroezemoes over oproepen van de oppositiepartijen voor massa-protesten op (hou me ten goede) de 21e september...

Link naar reactie

Zolang men het maar geleidelijk doet en stukje bij beetje de vrijheid afpakt, indien nodig met een beetje propaganda, dan drukken ze de massa alles door de strot...

Wat is nu 1 a 2% belasting verhoging? Boeien..maar doe dat jaar in en jaar uit dan kom je vanzelf op +50% uit hoor..of hoger..

Complete controle staat? Geen probleem..we beginnen met alleen wat pasjes...wat uitgebreide ID-bewijzen..een beetje camera versoepeling...een databank...hier en daar nog wat tussenwetjes..en hoppa..alleen de uiteinden nog ff aan elkaar knopen..

Link naar reactie

mensen het is niet de religie maar de fundalisten, en het maakt geen fuck uit welk geloof je nu aanhangt of je nu citeert uit de bijbel of de koran. wat ik tot nu toe lees is dat jullie hier alles over 1 kam scheren.

voor diegene die zo sterk roepen gooi die boel maar plat probeer eens op zondag door staphorst te rijden of rijsen geloof me er gaat geen enkeling aan de kant,en dat zijn geen moslims hoor.

en nee ik kom niet voor ze op er zijn genoeg rotte appels maar die zitten ook in onze eigen gelederen maar daar zul je niks of nauwelijks iets van terug vinden , dood eenvoudig omdat het geen goed nieuwsitem is , denk allen daar eens aan

Het was ook bedoeld als knuppel in het Hoender hok....zoals p53 aangeeft, als die religies nou werkelijk verdraagzaam waren.....
Link naar reactie

die zitten al aan elkaar hoor even wat beter googlen zoals ik al vaker gezegt heb kijk goed naar je smartphone en de rest goed googlen

Zolang men het maar geleidelijk doet en stukje bij beetje de vrijheid afpakt, indien nodig met een beetje propaganda, dan drukken ze de massa alles door de strot...

Wat is nu 1 a 2% belasting verhoging? Boeien..maar doe dat jaar in en jaar uit dan kom je vanzelf op +50% uit hoor..of hoger..

Complete controle staat? Geen probleem..we beginnen met alleen wat pasjes...wat uitgebreide ID-bewijzen..een beetje camera versoepeling...een databank...hier en daar nog wat tussenwetjes..en hoppa..alleen de uiteinden nog ff aan elkaar knopen..

Link naar reactie

die zitten al aan elkaar hoor even wat beter googlen zoals ik al vaker gezegt heb kijk goed naar je smartphone en de rest goed googlen

Het is niet voor niks dat de CIA Facebook zit te sponsoren. Dat vinden ze machtig mooi man. Echter is social media nog wel hetgeen waar ze geen complete controle over hebben..het monster kan zich ook tegen hun keren..hetzelfde geldt voor internet zolang het vrij toegankelijk blijft voor iedereen en niet wordt gecontroleerd...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...