Ga naar inhoud
GENEGEERD

1500 plutoniumstaven Fukushima 4 alleen bedekt met plastic!

Gast Sandokan
 Share

Recommended Posts

Gast Sandokan

Dit artikel las ik net en vind ik zeer schokkend en beangstigend.

Er hoeft maar iets te gebeuren of de plutonium en cesium in die hal verdampt en kan de hele aarde uitroeien in korte tijd. En het enige wat dat nu tegenhoudt is een laagje plastic - letterlijk. Dit gaat mijn voorstellingsvermogen te boven. Hoe achterlijk kan TEPCO en kan de Japanse overheid zijn?

verbijsterend!

http://www.nytimes.com/2012/05/27/world/asia/concerns-grow-about-spent-fuel-rods-at-damaged-nuclear-plant-in-japan.html?_r=1&pagewanted=all

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Wie bestuurt Tepco en de Japanse regering? En wie bestuurt die bestuurders weer??

In Hiroshima stond destijds een Boeddhistisch klooster. Géén van de monniken was besmet geraakt op één Belg na. Die monniken leefden zeer eenvoudig (rust-reinheid-regelmaat) en in hun dieet zat dagelijks kombu en misosoep met wakame. Zowel wakame als kombu bevatten jodium.

Bij de ramp in Tsjernobil is gebleken dat traditioneel levende bewoners (met name boeren en ouderen) niet besmet zijn geraakt. En ook na jaren is bij velen van degenen die weigerden weg te gaan geen besmetting waargenomen.

Er is dus nog hoop Sandokan: terug naar de oude manier van leven en eten..... vóórdat het plastic wegwaait :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...