Ga naar inhoud
GENEGEERD

Congreslid: "100% Kans EMP Event om ons Electriciteitsnet te verlammen

Tom
 Share

Recommended Posts

Met de zonnecyclus op haar hoogtepunt dit jaar en legers over de gehele wereld die hebben ontwikkeld of nog ontwikkelen super elektromagnetische puls (EMP) wapens

De dreiging van een katastrofische gebeurtenis die het Amerikaanse elektriciteitsnet uitgeschakeld is nooit groter geweest als nu.

Lees verder op SHTFplan

Ja en dan zijn wij de preppers angszaaiers en doomdenkers en noem maar op, wie het laatst lacht lacht het best (als er nog wat te lachen valt.)

Effe zien wat de nederlandse regering voor ons heeft bedacht, zie het al de site crisis.nl al 5 jaar of zoiets hetzelfde

http://www.nederlandveilig.nl/noodsituaties/noodsituaties/

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast gebruikersnaam

Niemand kan een reeël percentage opgeven, gewoon omdat we het niet weten. Het blijft allemaal giswerk, dus 0% is net zo waardevol als 100%.

Dit soort doemscenario's zijn er legio, het is aan jezelf waar je je tegen wilt voorbereiden. EMP staat bij mij niet op nr. 1. Ik vind het een aanvaardbaar risico, gezien er al een direct hit moet zijn en als je het heelal eens op schaal bekijkt is er een grotere kans dat een EMP ons mist dan dat ze ons raakt.

Ik maak me veel meer zorgen om de sjit die we zelf hier op deze aardkloot veroorzaken. De kans dat dat mij raakt lijkt me velen malen groter.

just my humble opinoin.

Link naar reactie

Ik heb hier de nl regering nog nooit over gehoord ;-)

Verwacht ook niet dat dan de sirene werkt waar we zo op vertrouwen....

nederlandse en duitse net is best kwetsbaar, ideal terreur doelwit, maar ze zijn het nu aan het verbeteren hier door ringnetwerken aan te leggen er ontstaan 3 ringen zodat een enkelvoudige breuk nooit het netwerk neer kan halen. maargoed dit helpt niet bij emp, Het duitse net is gammel geworden omdat er veel zonne energie lokaal geproduceerd wordt, ze hebben soms last van teveel stroom. het verbeteren van het net daar kost veel tijd ivm vergunningen enzo.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...