Ga naar inhoud
GENEGEERD

Free Energy Generator (erg simpel)


Tom

Aanbevolen berichten

Tot mijn verbazing is de getoonde energie generator erg simpel en voorziet in een eindeloze bron van gratis energie!!

 

Al 4,5 miljoen keer bekekenen en nog niet doorgedrongen tot het grote publiek.

 

 

(boze tongen beweren dat dit misleiding is, maar ik zie geen batterijen in de buurt).

 

Zelf beschik ik niet over een aansteker kan dit nog niet uitproberen, maar zit er serieus over na te denken om dit te bouwen.

 

(verdraait nu loopt de wekker af, was het slechts een droom?) :confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Bouwen dat ding! @Tom, hahaha, oh nee, zonde van de aansteker!

 

Hier in Drenthe was ook zo'n knakker met een zogenaamd werkende opstelling voor vrije energie. Nadeel aan dat apparaat was dat ik niet de stekker uit het stopcontact mocht halen?! :confused: Die vraag van mij liet de zaal behoorlijk leegstromen, daarna nooit meer wat van gehoord. ;)

 

Als iemand de nobelprijs voor natuurkunde wil halen, moet 'ie gewoon aantonen dat de wet van behoud van energie niet klopt.

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...
ik denk dat hij bedoeld dat wanneer je de zonnepanelen loskoppelt van het net dat ze dan net 'zoveel' energie leveren nog als deze infinite oplossing :)

 

???

Mijn zonnepanelen doen het gewoon nog als ik de inverter loskoppel van het net. Alleen heb ik geen verbinding meer met het net. Dit is gewoon een veiligheids issue.

 

Dit in tegenstelling tot het wonderkassie die doet niets meer (denk ik) als je de stekker er uit haalt.

Tenzij je meer stroom krijgt als je hem aangesloten houd. dus 220v - 500watt er in en 220v - 1kw er uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

???

Mijn zonnepanelen doen het gewoon nog als ik de inverter loskoppel van het net. Alleen heb ik geen verbinding meer met het net. Dit is gewoon een veiligheids issue.

 

Dit in tegenstelling tot het wonderkassie die doet niets meer (denk ik) als je de stekker er uit haalt.

Tenzij je meer stroom krijgt als je hem aangesloten houd. dus 220v - 500watt er in en 220v - 1kw er uit.

 

De inverters in belgie schakelen uit als het net wegvalt, inderdaad uit veiligheidsoverwegingen, mijn post was een sneer hiernaar.

(de inverters dat WEL blijven werken zijn niet gesubsidieert, dus bijna niemand gebruikt deze)

 

ga er alsjeblieft niet van uit dat ik geloof in die schitterende free energy zooi.

Ik vind het wél grappig hoe zielig hard sommige mensen hier in trappen...

 

doet me een beetje denken aan de apple marketing machine :)

het hoeft niet nieuw of goed te zijn, zolang je het maar aan de man kan brengen alsof het nieuw is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De inverters in belgie schakelen uit als het net wegvalt, inderdaad uit veiligheidsoverwegingen, mijn post was een sneer hiernaar.

(de inverters dat WEL blijven werken zijn niet gesubsidieert, dus bijna niemand gebruikt deze)

 

ga er alsjeblieft niet van uit dat ik geloof in die schitterende free energy zooi.

Ik vind het wél grappig hoe zielig hard sommige mensen hier in trappen...

 

doet me een beetje denken aan de apple marketing machine :)

het hoeft niet nieuw of goed te zijn, zolang je het maar aan de man kan brengen alsof het nieuw is.

 

Zelfde hier in NL, er zijn er maar weinig die blijven werken als de netstroom wegvalt. Ik denk zelfs dat een deel zal denken dat ze gewoon stroom blijven houden als de netstroom uitvalt, om daarna verbaasd te zijn als het niet zo blijkt (dan zijn er uiteraard nergens meer off-grid inverters te koop). Maar de meeste mensen die hier panelen op hun dak hebben liggen, liggen er alleen maar omdat het op de een of andere manier ergens geld bespaard, die mensen denken niet eens aan het idee wat er gebeurd als er geen stroom meer is.

 

Misschien wel een slim idee om wat off-grid spul voor zonnepanelen te preppen, tijdens een SHTF zullen er meer dan genoeg panelen beschikbaar zijn op de langere termijn. Jammer dat het spul allemaal zo duur is. Dan maar een webwinkel beginnen in die dingen (net als Prepshop doet), dan heb je tijdens een SHTF in elk geval nog een magazijn vol spullen die je kan gebruiken :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag geen grid-tie inverters gebruiken die bij uitval van het net blijven werken, als ze aan het net gekoppeld blijven. Het mag wel als je een installatie hebt die het net dan afschakelt en als off-grid inverter gaat werken. Dat is een extra schakelaar, en de inverter moet het ook kunnen. Vrijwel de meesten hebben dit niet.

 

Ontopic: Vrije energie. Ik zie een solar installatie enigszins als vrije energie. Eenmalige aanschaf, en daarna licht omzetten naar elektra.

Compleet vanuit niets elektra genereren druist compleet in tegen de wet van energiebehoud. De energie moet ergens vandaan komen.

Al zou je zwaartekracht omzetten naar elektra, dan nog heb je een vorm van energie als input.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een solar inverter zal inderdaad 220v plus een bepaald vermogen nodig hebben om te starten cq om in bedrijf te blijven.

Dat doet dat ding van mij ook. Maar dat neemt niet weg dat mijn panelen gewoon blijven werken. Alleen de inverter blokkeert de stroom naar het 220v net.

 

Als je je hoofdschakelaar omzet dan kan er geen stroom naar het net vloeien.

 

Als je dan via een accu en inverter 12v -220v de inverter weer opstart dan heb je gewoon stroom en spanning. Je moet dat alleen doen als je weet wat je doet, in welke volgorde en vooral veilig. Misschien dat een UPS al genoeg is.

 

Dus niet dat jouw zonneinstallatie de straat van stroom gaat voorzien of erger een kortsluiting in je woning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...