Ga naar inhoud
GENEGEERD

Internet ID voor inwoners EU

Preppie
 Share

Recommended Posts

Volgens het volgende bericht komt er een internet ID voor alle EU inwoners aan. Nu weten we waar Nelie Kroes de hele dag mee bezig is.

Maar waar blijft ons recht om hierover te mogen stemmen? We leven toch in een democratie.... toch?? Hm

Ik heb er niets over gehoord in het NL nieuws. Jullie??

Bilderberg Demands Internet ID for all EU Citizens

op: http://redicecreations.com/article.php?id=19998

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Je IP adres is al je ID bij je provider en opvraagbaar voor derden. Daarnaast worden al je internetgegevens(bezochte websites) 12 maanden bewaard bij je provider(dit is ook opvraagbaar).

Al uw communicatiegegevens moeten 12 maanden worden bewaard

http://www.xs4all.nl/opinie/2009/07/08/al-uw-communicatiegegevens-moeten-12-maanden-worden-bewaard-schande/

Link naar reactie

strakkies een persoonlijk: internet ID:rolleyes:

strakkies nog allemaal een persoonlijk: IBAN nummer:rolleyes:

(dus niet het nummer wat je nu krijgt bij je betalingen maar een eigen nummer)

allemaal voor je eigen bestwil en aangezien het dan ''veiliger'' is ivm met criminaliteit en tegen terrorisme dien je het: LANDSBELANG(kortom het EU BELANG):rolleyes:

komt allemaal goed hoor volg ons maar, into a brave NEW WORLD ORDER.:rolleyes:

maar eerst even dit nog regelen voor iedereen, en dan nog even de economie laten crashen en dan de macht grijpen.

de chaos die ontstaat na de crash en de onduidelijkheden waarmee zaken verkregen zijn roepen voor een nieuw middel, een RFID chip (misschien is voorhoofd of rechterhand een leuk plekje)

allemaal een persoonlijk IBAN nummer ingeprint in die chip, zonder dat niet meer kunnen kopen of verkopen. allemaal uit landsbelang immers?? for the greater good immers??:rolleyes:

in wat voor vat het gegoten gaat worden is nog af te wachten, maar ik zou maar goed opletten in waar ze ons in willen laten stinken.

eens zul je ja of nee moeten zeggen, en die ja of nee heeft consequenties voor de rest van je leven op aarde en de eeuwigheid.

en ook al geloof je er niet in, wie wil er een slaaf zijn?? een onderdeel van de matrix??

vroeg of laat wordt je de keus gegeven. veel wijsheid en succes daarmee gewenst.:eek:

Link naar reactie

De RFID zit al in kleding van schoolkinderen in een stad in Brazilië

RFID Chips Embedded In School Uniforms Keep Track Of Students In Brazil

http://www.huffingtonpost.com/2012/03/23/rfid-chips-brazil-students_n_1374886.html

Cyberbeer: bedankt voor de info en de link

Dutchprepper: ja, mee eens. Het moment van het scheiden van de schapen en de bokken nadert gestaag......

Jaren geleden is er in een nachtclub in Rotterdam aan bezoekers de mogelijkheid geboden een chip te laten implanteren om zo af te kunnen reken, onder het mom van "Dat is makkelijk en v e i l i g ". en op

v r ij w ii l l i g e basis..... tjeee

Geen chip accepteren in de (nabije) toekomst zal dan wel inhouden: uitgesloten te worden van het financiële betalingsverkeer. Dus geen inkopen kunnen doen, geen huur/hypotheek etc. kunnen betalen, geen loon/uitkering kunnen ontvangen. En als niet-gechipte neergezet worden als staatsvijand.

Ziet er naar uit dat SF dan het "echte" leven wordt......... op deze aardkloot tenminste

Link naar reactie

Je IP adres is al je ID bij je provider en opvraagbaar voor derden. Daarnaast worden al je internetgegevens(bezochte websites) 12 maanden bewaard bij je provider(dit is ook opvraagbaar).

Al uw communicatiegegevens moeten 12 maanden worden bewaard

http://www.xs4all.nl/opinie/2009/07/08/al-uw-communicatiegegevens-moeten-12-maanden-worden-bewaard-schande/

Heb je bronnen voor dat opvraagbaar zijn door derden en het opslaan van bezochte websites? Daar is mij niets van bekend...

Link naar reactie

De bron staat er al dR3 en derden zijn politie en AIVD

De Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) mag met toestemming van hogere hand in het belang van de staats veiligheid, alle informatie omtrent een verdacht persoon gegevens opvragen bij bedrijven, instellingen enz. Dit is algemeen bekend van tv en internet.

De inlichtingenofficier van de AIVD

Wat houdt het werk van inlichtingenofficier in?

Een inlichtingenofficier zamelt van alle kanten informatie in. Dat noemen wij dan inlichtingen. Die gegevens komen uit kranten, van internet, maar bijvoorbeeld ook van andere overheidsinstanties. Maar natuurlijk krijg ik ook informatie van de politie, zoals over een bekladding die met mijn onderzoek te maken heeft. En ik krijg informatie uit zogeheten bijzondere inlichtingenmiddelen. Dat betekent dat ik bijvoorbeeld verslagen van telefoongesprekken van de vertaler krijg, waar ik belangrijke informatie uit haal. Of van een acquisiteur die buiten de deur mensen heeft gesproken die informatie geven over een bepaald persoon. Misschien zit bij bovengenoemd meisje wel iemand in de klas of op de sportvereniging die zich zorgen maakt over haar en ons dat graag wil vertellen. Het verzamelen van inlichtingen is een soort puzzel waarvan je de stukjes bij elkaar zoekt, om te kijken of iemand gevaarlijk is of juist niet.

Hoe kom jij aan je gegevens?

De AIVD mag op een bijzondere manier onderzoek doen. Wij willen zaken boven water halen die niet direct zichtbaar zijn en waarvan de gevolgen soms ernstig kunnen zijn. Daarvoor moet je soms ingrijpende middelen inzetten. Het is gelukkig niet aan iedereen toegestaan om telefoons af te luisteren, om microfoons in een huis of in een kantoor te plaatsen of om mensen te volgen. Ook de AIVD mag dat niet zomaar. Ik, als inlichtingenofficier, bedenk hoe wij op de beste manier aan informatie komen. Ik beslis dat niet alleen. De rest van het team denkt ook mee en ook de juristen van de dienst kijken mee of het wel mag van de wet. Het belangrijkste is dat ik aan de minister moet vragen of deze ook vindt dat er afgeluisterd mag worden.

https://www.aivd.nl/jongerenhoek/introductie/interview-1/

Als de politie of AIVD wil opvragen wie met wie wanneer gebeld of ge-sms't heeft, is er geen toestemming nodig van een rechter-commissaris of de minister van Binnenlandse Zaken.

http://tweakers.net/nieuws/60415/vodafone-en-t-mobile-laten-onterecht-smsjes-aan-politie-lezen.html

De AIVD is zeer actief met het opvragen van persoonlijke informatie uit digitale bestanden, begreep ik van deskundigen: financiële gegevens, reisgegevens en andere privacygevoelige informatie. In oktober 2007 steunde de Kamer mijn voorstel om in het jaarverslag van de AIVD voortaan het aantal bevragingen van digitale databestanden op te nemen. Tot op heden blijft de dienst deze informatie echter geheim houden.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opinie/article/detail/3047373/2011/11/23/De-parlementaire-controle-op-de-AIVD-is-een-farce.dhtml

Link naar reactie

De bron staat er al dR3 en derden zijn politie en AIVD

Je bron was een column van 3jr oud op de xs4all website, in dit artikel wordt gelinkt naar een pagina op dezelfde website met uitleg welke gegevens opvraagbaar zijn. Daarin staat niets over bezochte websites. Dank voor je uitleg, ik dacht dat je met derden bedrijven/burgers bedoelde, ipv alleen politie/aivd.

De politie heeft overigens een aparte afdeling die dit soort informatie verzoeken indient bij providers, een gewone agent mag dit niet.

Neemt niet weg dat je privacy op internet telkens verder uitgehold wordt, en dat dit zorgelijk is. Natuurlijk kun je jezelf nog beschermen met TOR/proxies/vpn etc, en heb je als brave burger niets te verbergen. Maar zodra de aandacht op jou gericht wordt, terecht of niet, kunnen ze het je flink lastig maken ook al ben je onschuldig...

Link naar reactie

De koeien hebben gele oorflappen, als alles zo doorgaat, hebben we straks allemaal een chip, kunnen ze per sateliet en met de GSM masten precies volgen waar je bent en wat je koopt en met welke mensen je verkeert. George Orwell....

Op die chip na is de rest al geen probleem dankzij je telefoon, pinpas en social media...

Link naar reactie

De koeien hebben gele oorflappen, als alles zo doorgaat, hebben we straks allemaal een chip, kunnen ze per sateliet en met de GSM masten precies volgen waar je bent en wat je koopt en met welke mensen je verkeert. George Orwell....

Er is nu behoorlijk betrouwbare nummerborden herkenning.

We betalen met pinpassen.

Gezichtsherkenning is heel goed tegenwoordig.

Credit cards zijn overal te tracken.

Als men dat echt wil, dan zijn er al genoeg methoden om mensen te volgen. Het is niet nodig om extra IDs in te voeren.

Bovendien is men in nederland informatie geil. Hier wordt alles geregistreerd, opgetekend en bewaard. Weet je nog dat in WW2 de joden in nederland zo gemakkelijk te vinden waren?

En toen was de registratie nog geen 1% van wat het nu is.

Wat dat betreft doen de zuid europeese landen het een stuk beter. Wat dacht je waarom men daar minder belasting betaald?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...