Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Gratis] Hallucinogene Cactus


Keyser Suze

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot
Mwah, na een drietal paddo ervaringen ben ik wel klaar met hallucinaties. Een roes is fijn, realiteit verliezen niet. (voor mij)

 

Daar zullen de meeste mensen het helemaal met je mee eens zijn... :)

Zou er bijna filosofisch van worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is weleens het proberen waard ja.. Voor een leuk avondje

 

Dat is niet iets, wat je zomaar even doet. Zwaar af te raden voor leken.

 

Joh, hij woont bij mij om de hoek. Dus geen zorgen heks, ik neem hem wel aan het handje. Larik als we koffie gaan drinken neem ik er één voor je mee. Zo, nog drie te gaan. Alhoewel, misschien heb ik er nog wel één r extra.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Joh, hij woont bij mij om de hoek. Dus geen zorgen heks, ik neem hem wel aan het handje.

 

Ah, dat bedoel ik. Dat is precies wat je nodig hebt: mensen met ervaring, die je bij het handje nemen.

Ik ken namelijk een paar gevallen, die fout zijn gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

pff vroeger van die boeken gelezen over peyote, en san pedro. Ze gebruiken het ook in afkick klinieken! haha, samen met ayahuasca.

 

Je moet behoorlijk moedig zijn om een 15 uur durende trip aan te gaan waar je geen controle over kunt hebben.

 

Wat ik ook wel naar vind, is dat hoe meer de plant blauw grijs wordt, en er dus meer werkzame stof inzit is hij het krachtigst, bedoeld om insecten, vogels af te schrikken.

Als je dus in die plant gaat prikken enz, maaktie meer van die stof aan.

 

Kan niet gezond zijn toch? haha

 

Maar weer tof van je dat je zo dingen weggeeft @Keyser Suze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef momenteel toch de voorkeur aan een stevig portie endorfine na het hardlopen, de adrenaline junk van een steile downhill, het walhalla gevoel in ijsland en de kick van voorbijrazend asfalt onder mijn motor. Maar eerlijk is eerlijk: 25 jaar geleden was ik die cactus dezelfde avond nog op wezen halen bij je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef momenteel toch de voorkeur aan een stevig portie endorfine na het hardlopen, de adrenaline junk van een steile downhill, het walhalla gevoel in ijsland en de kick van voorbijrazend asfalt onder mijn motor. Maar eerlijk is eerlijk: 25 jaar geleden was ik die cactus dezelfde avond nog op wezen halen bij je!

 

Precies mijn idee. Het enige wat in het rijtje ontbreekt bij mij is IJsland...:D oja, en 25 jaar geleden dronk ik alleen nog maar bier.....:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef momenteel toch de voorkeur aan een stevig portie endorfine na het hardlopen, de adrenaline junk van een steile downhill, het walhalla gevoel in ijsland en de kick van voorbijrazend asfalt onder mijn motor. Maar eerlijk is eerlijk: 25 jaar geleden was ik die cactus dezelfde avond nog op wezen halen bij je!

 

tja dat is erg actief allemaal, dit is meer Travelling Without Moving.

 

 

Ik kies ook voor andere uitdagingen. Ik ga liever een weekje vasten ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben ik echt de enigste die denkt WHAT THE FUCK?!?!?!?!

 

*mompelmodus* en hier mag wel open en bloot over gesproken worden zonder problemen... raar volk die prepperts */mompelmodus*

Nee hoor..... Vind het ook best een bijzondere post. Ach vrijheid,blijheid..... Heb ik al eens eerder gehoord ergens anders.....:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
@larik, @Heksenboot en natuurlijk @Keyser Suze, één der orakelen ;), aan te raden is dat er altijd iemand aanwezig is die niet gebruikt.

Voor het geval dat één der gebruikers denkt dat ie een vogel is... op het balkon van z'n flatje, 11 hoog. :eek:

 

Gr. en suc6, Martin. (ervaringsdeskundige :cool:)

 

Precies :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...