Ga naar inhoud
GENEGEERD

Mijn preppers bijbel


hamster

Aanbevolen berichten

hoi preppers

 

Aangezien al mijn vorige uploads bijna allemaal t loodje gelegd hebben door nieuwe instellingen van de provider, heb ik alles gecombineerd en in 1 GROOT bestand gedrukt.

Deze is te downloaden via onderstaande link, het is in Pdf format telt 537 pagina's (geen 600blz @Simurgh sorry ;) )

 

inhoud bevat : energie planten DIY eten vissen/jagen vuur maken enz enz enz

 

en hier de download link Mijn preppers bijbel

 

hier een tweede link Mijn preppers bijbel

  • Leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
wat ben je met een cd ?drukken die handel ^^

 

mooi werk @hamster thanks

 

Voorheen was ik idd ook een fervent aanhanger van het gedrukte woord,het wordt me echter teveel massa,een laptop met zonnecel lader en een berg cdtjes kan ook wel handig zijn en in ieder geval compacter,het beste is dus eigenlijk zowel een papieren,als een digitale versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je het dan toch compact wil houden neem een reader en geheugenkaartjes zelf vervent aanhanger van papier

Voorheen was ik idd ook een fervent aanhanger van het gedrukte woord,het wordt me echter teveel massa,een laptop met zonnecel lader en een berg cdtjes kan ook wel handig zijn en in ieder geval compacter,het beste is dus eigenlijk zowel een papieren,als een digitale versie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...