Ga naar inhoud
GENEGEERD

Deuren snel beveiligen


Yin en yang

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Wilde vorige week een één persoons metalen bed bodem, weggooien,

paste precies achter de voordeur, het is dan wel geen super beveiliging,

maar erdoor rennen lukt niet meer.

 

Hahaha, mooie beeldvorming dat erdoorheen rennen.

 

Misschien om te testen zacht fruit en wat meloenen er tegenaan smijten ?

 

Ik ben wel benieuwd hoe je het vast zet.

 

Zou het bv ook vast te zetten zijn met wiggen ? die kleine driehoekige blokjes ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Is het een bodem met spiraalveren? Leuk als iemand met een deurram binnen probeert te komen ... twojojoing :) die ketst dan lekker hard terug lol

 

Klopt. Heb ik een keer meegemaakt.

Man, wat hebben we gelachen..... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, mooie beeldvorming dat erdoorheen rennen.

 

Misschien om te testen zacht fruit en wat meloenen er tegenaan smijten ?

 

Ik ben wel benieuwd hoe je het vast zet.

 

Zou het bv ook vast te zetten zijn met wiggen ? die kleine driehoekige blokjes ?

 

Natuurlijk kan dat met wiggen, zeker als je die stalen gebruikt.

Goed idee @Amber. :cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wilde vorige week een één persoons metalen bed bodem, weggooien,

paste precies achter de voordeur, het is dan wel geen super beveiliging,

maar erdoor rennen lukt niet meer.

 

Ik zie het helemaal voor me. Je loopt beneden met je oude bed de trap af. Komt bij de voordeur om hem bij het grof vuil te zetten en komt tot de conclusie dat hij precies dezelfde maat is als de deur. "Ah, ik zocht nog goede deurbeveiliging. Hem toch maar niet weg gooien".

Hahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yin en yang Als ik het goed begrijp zet u achter uw voordeur een metalen bed bodem als extra sterkte . Maar als je de voordeur extra wilt versterken

tegen open breken zul je achter de voordeur een buis /balk onder een hoek (liefst 45 graden op de vloer moeten plaatsen en op de halve hoogte horizontaal een balk over de deur moeten plaatsen

met daarop die schuine buis/balk Tevens wat ook extra sterkte aan de deur geeft tegen inbreken is ipv 1 slotgrendel 3 slotgrendels op de deur plaatsen ( boven ,midden en beneden )

Een voordeur barricaderen tegen openbreken is wel handig ,maar het is ook handig als je die barricade zo weg kunt nemen als je vlug je huis uit zou willen vluchten (ik denk aan brand of zo )

gr will

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wafels , voordeur zit tussen de binnen muren, hoekjes op de muur schroefen, balk,

buis oid ertussen wat je voor de handen hebt, en dicht is het

verrek kop / voet eind ook nog bewaren, die zijn van buis, en wat breder.

 

Mijn voorkeur gaat uit naar grote poort scharnieren, aan een zijde in de muur bevestigt, daar een balk of buis aan

die je aan de andere kant achter een hoek legt.snel te openen en te sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, voor ik een nieuw topic ga openen wil ik hoer een op voortborduren, ons huis is erg kwetsbaar qua ramen.

Onze ramen zijn voor 280x200 achter 290x200, de ramen kunnen niet open een zijn 1 geheel.. 1 baksteen erdoor en je hebt een hele mooie grote ingang... Mijn vraag is dus ook wat een efficiënte maar goedkope oplossing is om deze te barricaderen, heb gekeken naar kennel onderdelen, hekwerken, kippengaas enz enz.. Aangezien de ramen niet open kunnen, kunnen we deze niet extra verstevigen aan de binnenkant. Wat ik tot nu toe heb gevonden, de goedkoopste oplossing is :

 

image.jpg.db970a74de421cabb196742eea630436.jpg

 

De prijs per meter met een hoogte van 193 is €19,99...

Betekend dat we €120 kwijt zouden zijn voor de ramen beneden. Is niet super duur ivm rolluiken maar heeft iemand nog een goedkopere oplossing????

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zinzzy Even met een ruime auto langs een bouwplaats rijden en misschien "vind" je wel wat haha:) maar even serieus, een kennis van mij is laatst wel naar een bouwplaats gereden waar alles al bijna klaar was en heeft daar voor volgens mij €5-10 per stuk hekken (van die afzethekken) mee gekregen met 3 rijen prikkeldraad erop, het is natuurlijk niet zo goed als jouw advertentie maar alsnog behoorlijk effectief, en hij kan ze erg makkelijk vastzetten doordat de hekken een behoorlijk stuk de grond ingaan

 

ik weet niet of je er wat aan hebt maar misschien is het het proberen waard:)

 

mvg, Mp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja zou wel eens een x ergens langs kunnen rijden maar als ik hekwerken heb die ook nog de grond in gaan dan moeten ze ongeveer 3,5 meter hoog zijn (als ze ook nog 50cm de grof in gaan) ander is alsnog de helft van mijn raam blootgesteld .. En vind maar een hek van 3,5meter hoog... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...