Ga naar inhoud
GENEGEERD

Buitenkansje, Transit 2.5Di camper voor 1500


hakin9

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik zie zelden zulke eerlijke advertenties. :) 1000 euro zo meenemen, 1500 met nieuwe differentieel en afsluiterveertje (tenzij je handig bent kun je voor dat geld dat beter die man laten uitvoeren die het busje al kent)

Er wordt overigens al 1600 geboden door iemand, niet geheel onterecht.

 

Ik kwam bij deze link na het lezen van een discussie op het transit forum (nederlandse) waar hij exact uit de doeken doet wat het allemaal aan moet gebeuren, maar door leeftijd en vermoedelijk een andere bus heeft hij er de puf niet meer voor.

 

1500 euro zou een prijs zijn voor een bus met deze specs, met westfalia uitbouw zou de beste man tenminste 6.000 of 7.000 moeten vangen.

 

Een losse electrolux koelbox is al 250 euro, standkachel 150...

Dit topic wordt vast verplaatst / verwijdert en mogelijk krijg ik zelfs een boze mod in de PM, maar dat neem ik voor lief. Deze bus moet gered en het is een ideale prep bak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...