Ga naar inhoud
GENEGEERD

Preppen Mrsjones way


Mrsjones

Aanbevolen berichten

mijn prep level is nu op ongekende hoogte. ik heb pinacolada totally zelf made. rum die ik 4 jaar gelede heb gemakt, blanke rum ,de rest zit in tonen bruin en oud te worden.pineappel van eigen grond , cocos melk zelf gemakt van eigen coconoot. door de nieuwe solar plant die ik heb ,heb ik nu ook ijsblookjes en vandaag genoeg energie om ook even de blender aan te zetten. YES , home made, totally homemade. ik ga even flink door zuipen ten eer van mijn vindingrijkheid. is mijn ego vandag super size, oh yes it is. but i am getting drunk on my own stuff.

beetje zo als een kind van vier die roep ,kijk mama ,zonder handen, en nu roep prepper.nl. oh goed gedaan meisje.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geen risico op alcoholvergiftiging ? Dat hoor je wel vaker. Stook je de rum ook zelf ?

 

mijn rum is erken organic en ja wij stokken zelf. en neeje krijgt geen alcool vergifteging ervan. je word wel behoorlijk dronken van maar het is niet verdun met antivries ofzo,.gewoon stroop van zuikerriet ,gisten en distilleer.echt drank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ja ,met onze boerderij dus. wij hebben een homestead ,onze eten kom van ons land. ik heb ook een zeep fabriekje en wij doe aan bos bouw, darnast leveren wij bio groeten aan zeiler . dus arm zijn wij niet.mijn man geef ook lezingen in the usa.

 

Dus zo te lezen heb je uw handen vol . En niet alleen met rum drinken .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, ik vertel nu weinig over de div woondjes aan voet en handen de enorm hoeveelheid bijten van rode mieren ( echt kut best zijn dat). kleine brand wonden van koken op hout en vollledig uitgeput in bed storten om 8 uur s avond omdat je licham overal pijn doen. maar dit soort glorieus moment waar je echt alles zelf voor elkaar heb zijn echt bijzonder. wij hebben veel sneller dan wij dacht heel wat voor elkaar gekregen.dit was ik al jaren aan het voorbereiden maar de definitieve overstap is heel soepel gegaan. ik werk trouwens niet alleen ,wij hebben vier farm hands en 6 vrouwen bij de zeep fabriek en huishouden.trouwens wij hebben nu een soort van internet via een comunicatie toren in de buurt, weet niet echt hoe het werk maar een handige jongen heeft het voor ons in elkaar gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, Mrs Jones.

Je hebt het echt geweldig voor elkaar!

 

Een homestead lijkt me inderdaad knetterhard werken, maar je bent wel zelfstandig en dat is een boel waard.

En als je dan ook nog eens op eigen kracht van je eigengebrouwen rum een heuse Pina colada kunt toveren, dan is alles even perfect!

 

Geniet er lekker van :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...