Ga naar inhoud
GENEGEERD

Tijd van praten over? Dus oorlog?

Kans
 Share

Recommended Posts

De escallaties worden nu toch wel serieus.

China en Rusland hebben de vergadering van de VN verlaten.

En als praten niet meer werkt en de grootmachten zijn allemaal betrokken dan wordt het echt ENG !

http://www.shtfplan.com/headline-news/no-negotiation-china-and-russia-walk-out-of-un-security-council-meeting-this-isnt-an-exercise_08282013

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Kwam zojuist dit filmpje nog tegen. Een toespraak van Gaddafi voor de Arabische Liga naar aanleiding van het ophangen van Saddam Hoessein en zijn voorspelling dat meerdere leiders van het midden oosten dit lot te wachten staat , We weten nu hoe het met Gaddafi is afgelopen. Let vooral op de reactie van Assad tijdens zijn toespraak.

Zou hij nu nog steeds lachen?

En @Kans ik denk dat jij je volkomen terecht grote zorgen maakt. Alle ingredienten voor wo3 zijn aanwezig en Amerika lijkt hem gewoon te willen en waarvoor? Ik zelf had een enorme false flag verwacht zoals 9-11. Start wo3 9-11? Mij verbaasd niets meer. Maar dat dit ingang gezet wordt door de meest prutserige, amateuristische, doorzichtige en gammele nep gasaanval,die ik me maar kan voorstellen, dat had ik nu ook weer niet verwacht.

Link naar reactie

Zei de plaaggeest met de bullebak in de hand tegen de juf.

Van mij mogen ze israel ook wel een flink aanpakken!

Jouw wens gaat waarschijnlijk wel in vervulling hoor.. Flink aanpakken zelfs tot een totale verwoesting van Israel, maar ik heb (geen) medelijden met de volkeren en mensen die dat op hun geweten hebben.. Want die gaan het erg zwaar krijgen.

Link naar reactie

Jouw wens gaat waarschijnlijk wel in vervulling hoor.. Flink aanpakken zelfs tot een totale verwoesting van Israel, maar ik heb (geen) medelijden met de volkeren en mensen die dat op hun geweten hebben.. Want die gaan het erg zwaar krijgen.

We gaan een beetje off-topic maar: Hitler slaat zich in het hiernamaals waarschijnlijk 24/7 voor z'n hoofd dat hij niet bedacht heeft om Joden een eigen landje in het midden oosten te geven.

Link naar reactie

Zware manipulatie; ja er zijn mensen vermoord en ja waarschijnlijk met gifgas.

Maar wie heeft dat op zijn geweten? De rebellen? de regering? andere belanghebbenden bij totale destabilisatie van de regio?

Het land zelf is in de ogen van het westen niks waard; geen delfstoffen van enig belang dus waar ligt dan het belang voor destabilisatie?

Ik weet het niet, maar ik zie wel de bekende retoriek en overhaast genomen stellingen... VS/UK die meteen een schuldige aanwijzen zonder gedegen onderzoek...

Tja... fingers crossed ...

Link naar reactie

We gaan een beetje off-topic maar: Hitler slaat zich in het hiernamaals waarschijnlijk 24/7 voor z'n hoofd dat hij niet bedacht heeft om Joden een eigen landje in het midden oosten te geven.

Dan had hij samen met de iranezen en de vele Turken die dienden in de waffen SS het leven van een klein buurvolkje kunnen zuur maken ofzo? snap je opmerking niet echt? Wel is het zo dat Hitler en zijn boek razend populair is in die contreien

Link naar reactie

Het land zelf is in de ogen van het westen niks waard; geen delfstoffen van enig belang dus waar ligt dan het belang voor destabilisatie ?

Syrie is van belang voor het westen en voor het oosten.

Doorvoer van delfstoffen is ook big business.

De manier waarop er niet eens fatsoenlijk gewacht kan worden op de uitkomst van een onderzoek vind ik schandelijk.

Blij dat Nederland een iets verstandiger geluid heeft laten horen, maar voor hoelang ?

Link naar reactie

Dan had hij samen met de iranezen en de vele Turken die dienden in de waffen SS het leven van een klein buurvolkje kunnen zuur maken ofzo? snap je opmerking niet echt? Wel is het zo dat Hitler en zijn boek razend populair is in die contreien

Nee dan had hij het kunnen laten bij gedwongen emigratie, stuk minder impopulair.

Link naar reactie

Even iets verklaren ivm 'rebellen'.

De rebellen zijn Soennieten. Al onderdrukt van in de tijd dat papa Assad zijn staatgreep pleegde binnen zijn eigen partij (tja, Alawiet hé)

Assad is Alawiet, een onderdeel van het Sjiitisch geloof. Om het makkelijk te hou ik het gemakshalve op Sjiiet.

Het extremistisch uitschot zijn Sallafisten. Het enige wat die willen is leven in de vroege middeleeuwen volgens de sharia en de wereld onderwerpen aan hun extremisme. USA heeft daar ervaring mee, daar zitten ook 'katolieken' die de bijbel letterlijk nemen en vrouwen die een miskraam hebben beschuldigen van moord (dat even terzijde om aan te tonen dat USA zich beter bij zichzelf moeit)

Tussen dat uitschot zit geen enkele Soenniet (tenzij ene zonder kop) Redelijk wat Soennitische militairen sluiten zich aan bij de rebellen omdat ze 'hun eigen volk' niet willen en mogen doodschieten.

De rebellen zijn iets of wat geordend maar bestaan grotendeels uit Soennitische BURGERS die geen enkele militaire opleiding gekregen hebben. Ze hebben een iets of wat uniform aan en hebben redelijk degelijke wapens al is het maar pover in kwantiteit.

Het uitschot, de Sallafisten dus (dat onze kop gaat afsnijden eens ze terug thuis zijn) draagt lijkwades en andere vodden. Ze hebben precies ook last van Tourette met hun 15X / minuut Allah Akhbar te roepen.

Sallafisten mogen, moeten zelfs, de Soenna en alle andere ongelovigen (koeffars) vermoorden. Wat ze dan ook doen.

De rebellen, Soanna dus, zullen nooit of nooit gifgas gebruiken tegen hun eigen volk. Bestaat niet! Onmogelijk!

Dan zitten er nog Kopten. Maar da's christelijk gedoe. Die moeten hun andere wang aanbieden als er op de ene geklopt wordt dus daar moet je geen gewapend verzet van verwachten.

Om het allemaal nog ingewikkelder te maken bestaan er bij iedere groepering sectarische onderverdelingen die ook al niet met mekaar kunnen overeenkomen. Zeker bij de Sjiieten en Sallafisten.

Dus, met wat gaat USA (die bondgenoten aan het zoeken is) zich gaan moeien? Obama, Cameron, Kerr of wie dan ook heeft totaal geen idee wie en wat die verschillende bevolkingsgroepen zijn.

Ze zien niet eens een verschil tussen de rebellen en het uitschot!

Dat was het. Het zit nog iets ingewikkelder in mekaar.

• Leuk 1
Link naar reactie

SMOKESCREEN!

Afleiding van de ineenstorting van de petro-dollar. MENSEN doden is in strijd met internationaal recht, gifgas gebruiken ook. Waarom wordt dit gebruikt als argument? Is support geven aan terroristen dan wel geoorloofd?

Mensen: de touwtjestrekkers WILLEN deze fncking oorlog! Stervende, lijdende mensen kan ze geen r33t schelen. Voor hen is het net als gras maaien, kort wieken en kaal plukken. Jullie lastig? Geen centrale bank? Hupsakee weg ermee. Het ligt er zo dik bovenop!

Sorry, maar het doet mij pijn wat er in de wereld gebeurt. Elke keer als ik hoor, zie of voel dat er mensen sterven, sterft er een broeder of zuster van mij. Zwart, wit, paars whatever!

Link naar reactie

Even iets verklaren ivm 'rebellen'.

De rebellen zijn Soennieten. Al onderdrukt van in de tijd dat papa Assad zijn staatgreep pleegde binnen zijn eigen partij (tja, Alawiet hé)

Assad is Alawiet, een onderdeel van het Sjiitisch geloof. Om het makkelijk te hou ik het gemakshalve op Sjiiet.

Het extremistisch uitschot zijn Sallafisten. Het enige wat die willen is leven in de vroege middeleeuwen volgens de sharia en de wereld onderwerpen aan hun extremisme. USA heeft daar ervaring mee, daar zitten ook 'katolieken' die de bijbel letterlijk nemen en vrouwen die een miskraam hebben beschuldigen van moord (dat even terzijde om aan te tonen dat USA zich beter bij zichzelf moeit)

Tussen dat uitschot zit geen enkele Soenniet (tenzij ene zonder kop) Redelijk wat Soennitische militairen sluiten zich aan bij de rebellen omdat ze 'hun eigen volk' niet willen en mogen doodschieten.

De rebellen zijn iets of wat geordend maar bestaan grotendeels uit Soennitische BURGERS die geen enkele militaire opleiding gekregen hebben. Ze hebben een iets of wat uniform aan en hebben redelijk degelijke wapens al is het maar pover in kwantiteit.

Het uitschot, de Sallafisten dus (dat onze kop gaat afsnijden eens ze terug thuis zijn) draagt lijkwades en andere vodden. Ze hebben precies ook last van Tourette met hun 15X / minuut Allah Akhbar te roepen.

Sallafisten mogen, moeten zelfs, de Soenna en alle andere ongelovigen (koeffars) vermoorden. Wat ze dan ook doen.

De rebellen, Soanna dus, zullen nooit of nooit gifgas gebruiken tegen hun eigen volk. Bestaat niet! Onmogelijk!

Dan zitten er nog Kopten. Maar da's christelijk gedoe. Die moeten hun andere wang aanbieden als er op de ene geklopt wordt dus daar moet je geen gewapend verzet van verwachten.

Om het allemaal nog ingewikkelder te maken bestaan er bij iedere groepering sectarische onderverdelingen die ook al niet met mekaar kunnen overeenkomen. Zeker bij de Sjiieten en Sallafisten.

Dus, met wat gaat USA (die bondgenoten aan het zoeken is) zich gaan moeien? Obama, Cameron, Kerr of wie dan ook heeft totaal geen idee wie en wat die verschillende bevolkingsgroepen zijn.

Hier staan zoveel fouten in dat ik wel moet reageren. Je laat je net iets te veel leiden door de oorlogspropaganda, of je bent je weg kwijt in alle terminologie.

Je laat met je post uitschijnen dat de Alawieten de onderdrukkers zijn en de Soenieten de arme sukkelaars die voor vrijheid strijden.

Alawieten zijn zeker onderdrukkers, maar ze onderdrukken de Soenieten omdat ze anders zelf zouden onderdrukt worden door die Soenieten.

De Alawieten kenden al onderdrukking door de Soenieten 700 jaar geleden toen ze massaal werden afgeslacht.

Zelf zijn de Alawieten ook machtslustigen die de Soenitische opposanten op grote schaal gearresteerd gemarteld en gedood hebben.

Alawieten zijn geen onderdeel van de Sjiieten, ze zijn een aftakking ervan. Ze hebben wel Sjiitische bondgenoten. Noem ze dus gemakshalve Alawiet.

Als we de dingen noemen wat ze zijn dan blijft het wat duidelijker.

Salafisten zijn Soenieten! Saoedi Arabie zijn pseudo-Salafi omdat ze broeders uitleveren aan de ongelovigen.

Het Salafisme is inderdaad een manier van geloofsbeleid die uit het stenen tijdperk lijkt te dateren.

De burgers waarover je het hebt dragen zoals je zelf zegt uniformen. Dat maakt hen militairen, geen burgers.

De burgers zijn met miljoenen gevlucht voor de strijd. Zij zijn de slachtoffers van deze machtstrijd.

De Salafistische Jihadisten, met hun Jihad tegen de Kafir(de ongelovige) zijn dus Soenieten.

Het idee en het geloof van een Jihad leeft ook bij de Sjiieten. Maar die staan aan de kant van de Alawieten.

De (Soenitische) Salafisten horen dus bij de de rebellen. Al Qaeda zijn ook Soenitische Salafisten. Ze vechten mee aan de kant van de rebellen.

Het lijkt vreemd dat Amerika nu de terroristen helpt, maar dat is het niet.

Amerika heeft al eerder aanslagen van Al Qaeda in hun voordeel misbruikt, denk maar aan de aanslagen op NY.

De gifgasaanval die naar mijn mening een aanslag was van AQ of een false flag. (net zoals 9/11) En Amerkia die het weerom misbruikt.

De gelijkenissen zijn geen toeval, ook geen complottheorieën, en of het nu een aanslag was of een false flag, het zijn de gevolgen die tellen.

Dat rebellen geen gifgas zouden kunnen gebruiken is absoluut geen waarheid. De rebellen die het FSA vormen bestaan uit honderden groeperingen, waaronder ook AQ.

Er zijn dus groeperingen binnen het FSA die in staat zijn de meest gruwelijke daden te plegen, zelfs tegen hun eigen bevolking of geloofsgemeenschap.

Er is kwaad aan beide kanten van deze strijd.

Als de Soenieten aan de macht komen worden de Alawieten en andere minderheden zoals dat Christelijk gedoe onderdrukt.

Om het allemaal nog ingewikkelder te maken bestaan er bij iedere groepering sectarische onderverdelingen die ook al niet met mekaar kunnen overeenkomen. Zeker bij de Sjiieten en Sallafisten

Zowel Bij Sjiieten als Soenieten zijn er tal van aftakkingen, stammen, partijen en groeperingen. Het is onmogelijk voor mij hierover in detail te treden, een overzicht zou te veel opzoekwerk nodig hebben. Maar je hebt de die informatie niet nodig om de situatie in het Midden Oosten en meer bepaald Syrie te begrijpen.

Waarom het westen zich moeit?

Het idee dat het westen de situatie niet kent kan niet verder staan van de waarheid, de onderlinge geschillen tussen de bevolkingsgroepen worden al 100 jaar bespeelt.

Het westen weet beter hoe de situatie in elkaar zit dan dat ze het daar weten, de situatie is door het westen gecreeerd.

De complotten om de regio te overheersen zijn geen monopolie voor de Amerikanen.

100 jaar geleden al had Engeland met Frankrijk een deal, dit met goedkeuring van Rusland om het Midden Oosten te controleren. Zie het Sykes-Picotverdrag.

Zie ook de Balfour verklaring uit die periode, Zionisten die lobbien voor een Israelische staat.

30 jaar later is Syrie uiteengescheurd om het dan onafhankelijk te verklaren, Israel wordt in die jaren een onafhankelijke staat.

Het westen maar ook anderen zoals Rusland en China profiteren van de verdeeldheid, verdeel en heers, de basistactiek die imperialisten altijd al hebben gebruikt.

De veiligste manier om met die Arabische vechtersbazen om te gaan? Laat ze een Jihad tegen elkaar uitvechten in plaats van tegen ons.

Lees je eens in over de Turken die hun Ottomaanse nationalisme prediken, of Soenitische Moslims die voor één grote Arabische staat strijden.

Dan besef je pas dat één grote Arabische staat een groot gevaar is voor onze westerse vrijheid, want voor je het weet sta je mee Alahu ahkbar te roepen.

Mijn excuses voor de wall of text en de talloze quotes, ik hoop dat het nu iets minder ingewikkeld is voor je.

Ik wil je met deze post absoluut niet tegen de schenen schoppen, enkel de vele misopvattingen aankaarten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...