Ga naar inhoud
GENEGEERD

waar zit het icoontje om een reactie van iemand te plussen?

Isanne
 Share

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben nog niet zo lang op dit forum.

Af en toe zie ik een post van iemand waar bij staat hoeveel members deze helpful vonden.

Graag zou ik ook mijn waardering willen uiten wanneer ik iets lees wat ik goed vind, maar ik kan het icoontje daarvoor nergens vinden?

Heb verschillende dingen aangeklikt, maar dat zijn ze dus niet :eek:

Kan iemand mij vertellen hoe dit icoontje er uit ziet en waar ik hem kan vinden?

Alvast bedankt en groetjes,

Isanne

• Leuk 1
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Hoi @Isanne, dat is het groene plusje, rechtsonderin elke post. Je ziet ze bij iedereen, behalve bij je eigen posts, of wanneer je al een plusje hebt gegeven:

[ATTACH=CONFIG]5010[/ATTACH]

Je kunt ook nog reputatiepunten toekennen aan de auteur. Dat kan via het sterretje linksonderin elke post:

[ATTACH=CONFIG]5011[/ATTACH]

Link naar reactie

Hmmm als je helemaal naar onder scrolt met je muis, heb je dan misschien staan "full site" ? Of wel "volledige site" ?? ... Kan zijn dat ik maar wat aan t lullen ben hoor.. Maar via mijn iPhone zie ik dat wel en kan daar dan op klikken om dus de volledige site te zien te krijgen, misschien alleen omdat ie t bij mij aanpast aan smartphone... Hoe dan ook.. Is inderdaad beetje raar .. @Mr. Gold ?

Link naar reactie

Alice heeft gelijk! Ik zie nu eindelijk het groene plusje, hehe, ik dacht even dat mijn instellingen niet klopten ofzo....

Heel blij dat ik nu mensen kan waarderen voor hun bijdragen, ik zal in elk geval om te beginnen al jullie reacties plussen als dank voor jullie hulp, super!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...