Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Mr. Gold

[Prijsvraag] Win een kogelwerend vest t.w.v. 700e van EnGarde

Recommended Posts

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

De goudprijs staat nu op 1395,59$ en beweegt het weekend niet. Je kan nu nog je gok doorgeven aangezien morgen nog de laatste mogelijkheid is (voor 23:00u) en dan sluit ook echt de in zending periode (geen uitzonderingen)

Deze post delen

Het word 1303,12! Dan weten jullie het vast :p

je gaat het nog druk krijgen met al dat spul wat je nog moet verzenden straks ;)

o shit verkeerde topic sorry *kusje*

Deze post delen

Nog 10.5 uur te gaan en dan sluit de inzending termijn. Heb je nog geen gokje gewaagd doe het dan snel zodat meedingt naar deze fantastische prijs. Zijn er meer dan 150+ inzendingen van de goudprijs dan hebben we ook nog een paar cadeautjes voor degene die net naast de boot schieten.

Deze post delen

Gast crossfire

Mijn gok is $ 1399,99

Voor de statistieken er zijn nu 54 gokjes afgegeven waarvan ook dubbel !!

Gaat bij dubbel de eerste inzending voor ??

Deze post delen

Mijn gok is $ 1399,99

Voor de statistieken er zijn nu 54 gokjes afgegeven waarvan ook dubbel !!

Gaat bij dubbel de eerste inzending voor ??

Klopt bij een dubbele inzending gaat de eerste inzending voor. Dus check het goed voordat je wat neerzet omdat je ook niet meer mag wijzigen.

Deze post delen

Gast gebruikersnaam

$1295.25 als die munt dan nog als wettig betaalmiddel geldt :rolleyes:

Deze post delen

Gast Heksenboot
ik ga voor $ 1479,01

Jij hebt dat ding echt nodig he? :p

Deze post delen

Het loopt geen storm zie ik:confused:

Maar laat ik eens gek doen, ik schat zo rond de $ 1550.

Deze post delen

Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.

• Nieuwe aanmaken...