Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Mr. Gold

[Prijsvraag] Win een kogelwerend vest t.w.v. 700e van EnGarde

Recommended Posts

Iedere forum gebruiker die voor 26 augustus 2013 een account heeft op Preppers.nl en minimaal 2 forum posts heeft gemaakt maakt kans op de geweldige prijs die EnGarde gratis aan de community beschikbaar heeft gesteld.

De prijs is een kogelwerend vest van EnGarde "Patrol" (Nieuw en is in de maat Large en heeft de kleur "Navy Blue". Het vest heeft NIJ Level IIIA panelen en gemaakt van DSM Dyneema®. (ter waarde van 700 euro)

Wat moet je doen om deze prijs te kunnen winnen?

1) Voldoen aan de kwalificatie van minimaal 2 forum posts en een account hebben voor 26 augustus 2013.

2) Niet discussiëren in dit topic over de prijsvraag. Daar kan je dit topic voor gebruiken.

3) Een schatting maken wat de goudprijs (in dollars $) doet per ounce op de eindstand van vrijdagavond (sluiting van de markten) 6 september 2013.

4) De schattingspost voor 23:00 uur zondag 1 september 2013 maken in deze forum thread.

5) Je mag maar 1 keer een gok(je) wagen en je post niet meer aanpassen!

Degene die het dichtstbij de eindstand van de goudprijs raad, wint deze geweldige prijs. Je mag niet dezelfde prijs doorgeven als die al door een gebruiker is gegeven. Mocht er bij toeval 2 mensen zijn die het dichtst bij zitten dan zal via loting de winnaar bekend worden gemaakt.

Uiteraard wilt Mr. Gold ook een gokje wagen en meedingen naar deze prijs en mocht het toeval mij toelachen zal ik dit kogelwerend vest schenken aan een journalist in een oorlogsgebied.

Mr. Gold gokt dat de prijs van goud (van 1 ounce = 31,10 gram) op de slotstand van vrijdag 6 september zal staan op: 1478,87

Preppers.nl zal de winnaar benaderen via PM en uiterst discreet (zoals altijd) vanuit de prepshop.nl versturen.

Heel veel succes met deze prijsvraag en onze dank gaat uit naar http://www.engardekogelvrijekleding.nl die deze prijs beschikbaar heeft gesteld aan een van onze leden van de community Preppers.nl

• Leuk 3

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

De goudprijs staat nu op 1417, en is redelijk gestegen door de Syrie onrust en kan door het goudseizoen in India nog wat hoger, ik schat 4%, dus net onder Mr. Gold, 1473,68

• Leuk 1

Deze post delen

aangezien ik mijn post niet meer mag aanpassen, indien ik win, dan zal het vest beschikbaar gesteld worden voor Prepper Heaven

Deze post delen

Gast Heksenboot
aangezien ik mijn post niet meer mag aanpassen, indien ik win, dan zal het vest beschikbaar gesteld worden voor Prepper Heaven

Wow, cool. :)

Deze post delen

Foxxie gokt dat de prijs van goud (van 1 ounce = 31,10 gram) op de slotstand van vrijdag 6 september zal staan op: 1412,36.

Ik stel hem ook beschikbaar voor Prepper Heaven indien ik win :).

Deze post delen

Joepie! Als @Mr. Gold mee mag doen, dan ik natuurlijk ook! Een groot nadeel: hij gokt altijd goed, ik altijd verkeerd ;)

Ik denk dat ie gaat dalen. Hij moet nog een keertje naar $800 om een loskoppeling te krijgen tussen de papieren en de fysieke goudmarkt. Maar dat zal nog wat langer duren, voor nu zet ik een roze bril op en mijn voorspelling is $1502,19.

Deze post delen

Ik weet niet waar jullie kijken maar hier staat de goudprijs van vandaag op 1063. Of ben ik nou helemaal gek geworden?

Deze post delen

Ok we hebben het dus over de goudprijs per ounce(31,1 gram) uitgerukt in dollars !

Ik voorspel 1501,001256 dollar/ounce (sorrie ik heb insight information)

En hou dat vest dus mooi gewoon zelf (welke halfzachte gaat dat ding als ie hem heeft gewonnen nou ergens (@PH) in het veld leggen :confused:)

Prep ze ,

K a n s

Deze post delen

Ik weet niet waar jullie kijken maar hier staat de goudprijs van vandaag op 1063. Of ben ik nou helemaal gek geworden?

Prijs per ounce is in dollars....

Deze post delen

Je kijkt nu naar de euro prijs @Alice :-)

Deze post delen

Gast Heksenboot
Foxxie gokt dat de prijs van goud (van 1 ounce = 31,10 gram) op de slotstand van vrijdag 6 september zal staan op: 1412,36.

Ik stel hem ook beschikbaar voor Prepper Heaven indien ik win :).

@Keyser Suze is vast en zeker heel blij met jullie.. :)

Deze post delen

Mijn schatting is: 1442,80. Bedankt voor je reactie Netuyas. Ik ben gelukkig niet gek geworden!

Deze post delen

Dit is nog eens een mooi plan @Mr.Gold, en ik vind dat jij (als je wint!) je vest niet moet weggeven. Journalisten krijgen een al vest.

Aangezien ik net hoorde dat de Britten ook op de VN willen wachten, denk ik dat de beurzen weer stabiliseren en ga ik onder jouw bedrag zitten, ik zeg $1450,25.

Amazing is het er niet mee eens en gaat zelf een gok wagen. Ik kan haar niet tegenhouden.

Deze post delen

Zijn daar de verzendkosten al vanaf???

Ik wilde de "prijs-post" niet vervuilen, vandaar de kuddo.

Ik neem aan dat dit gewoon bij mij thuis bezorg wordt? Gold of Dr.Prepper willen hem vast wel even persoonlijk komen overhandigen, alhier!:cool:

Maar ik heb nog genoeg post adressen in NL en geregeld vrienden/familie hier, dus dat mag geen belemmering zijn.

Deze post delen

Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.

• Nieuwe aanmaken...