Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gemeenschap

Wonderland
 Share

Recommended Posts

Ik zit bij een aantal gemeenschap groepen op het forum waarvan 1 gestart door mijzelf.

De groepen waar ik lid van ben, worden weinig bezocht. Misschien wel bezocht maar er word weinig gepost.

Het leek mij daarom tijd om een melding van te maken ;) Gewoon dat er weer wat meer gepost word in de groepen

Misschien kan iemand van Preppers.nl er voor zorgen dat als er iets in de groep gepost word, dat je dan als lid van die groep een melding krijgt op het forum?

Wonderland

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot
Ik zit bij een aantal gemeenschap groepen op het forum waarvan 1 gestart door mijzelf.

De groepen waar ik lid van ben, worden weinig bezocht. Misschien wel bezocht maar er word weinig gepost.

Het leek mij daarom tijd om een melding van te maken ;) Gewoon dat er weer wat meer gepost word in de groepen

Misschien kan iemand van Preppers.nl er voor zorgen dat als er iets in de groep gepost word, dat je dan als lid van die groep een melding krijgt op het forum?

Wonderland

Dat is een goeie vraag, die al meerdere keren aan @Mr. Gold gesteld is. Waarschijnlijk moeten we er mee leren leven.... :p

Link naar reactie

Gast Heksenboot
Jammer.

Ach misschien als leden dit lezen er toch weer even een boost komt ;)

De enige manier (doe ik af en toe, bij iets belangrijks) is een apart topic starten en mensen erbij betrekken.

Verder moet je gewoon het voortouw nemen, als je wilt dat er iets gebeurt.

Link naar reactie

Klopt het is technisch niet mogelijk (nog) om hiervan een melding te krijgen. "Out of the box" denken om ze toch naar je groep(en) te krijgen. De groep "Singer gekkies" loopt helaas ook niet goed door.

Misschien is het mogelijk om wat links naar groepen prominenter in beeld te zetten? Ik vergeet altijd dat er groepen zijn, omdat die weggestopt zitten onder de knop 'Gemeenschap'. Misschien helpt het zelfs om een aparte knop 'groepen' te maken, ipv onder 'gemeenschap'.

Edit 3; dit topic past beter bij de forum mededelingen/verzoeken denk ik.

Link naar reactie

Misschien is het mogelijk om wat links naar groepen prominenter in beeld te zetten? Ik vergeet altijd dat er groepen zijn, omdat die weggestopt zitten onder de knop 'Gemeenschap'. Misschien helpt het zelfs om een aparte knop 'groepen' te maken, ipv onder 'gemeenschap'.

Edit 3; dit topic past beter bij de forum mededelingen/verzoeken denk ik.

Sinds een tijdje zie je de groepen ook onderaan de pagina Forum Home.

Ik kijk daar af en toe om te zien of er wat is gebeurt in de voorstelronde en wie er online is. Ook nieuwe berichten in de groepen waarbij je aangesloten ben zie je dan, erg makkelijk.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...