Ga naar inhoud
GENEGEERD

De Zombie Apocalypse Nadert!

prepper053
 Share

Recommended Posts

De preppers die voorbereiden op een Zombie Apocalypse zullen blij zijn.... schijnbaar zijn ze niet gekker dan de rest van ons.

Ik geloofde er zelf niet in maar het begin is er..... een KLEIN BEGIN! DE Zombie Duif!!

Op diverse nieuws sites zijn berichten te vinden van deze Zombie Duiven die voorkomen in Rusland.

De russen zeggen al wel dat het om een vorm van Salmonella gaat en dat mensen geen risico lopen zolang ze maar voorzichtig zijn. Begint op die manier niet elke zombie film? Maak U geen zorgen, de ziekte is geen bedreiging voor mensen...... kijk je naar buiten staat de straat in brand en zombies eten mensen op.

Zombie pigeons frighten Moscow residents

Superstitious think birds falling out of the sky or losing orientation mark "the end of times".

http://www.aljazeera.com/video/europe/2013/08/2013821164956511533.html

An "epidemic" of pigeon deaths in Moscow has sparked speculation that birds were succumbing to a virus dangerous to human beings. People who came across sick birds paying no attention to cars or passersby described them as "zombie pigeons."

http://hisz.rsoe.hu/alertmap/site/?pageid=event_desc&edis_id=BH-20130817-40561-RUS

'Zombie pigeons' wander the streets of Moscow, unnerving public

http://now.msn.com/zombie-pigeons-reach-epidemic-levels-in-moscow

Russians are reporting that their pigeons are acting strangely — ignoring humans and vehicles approaching them, according the International Business Times. Because of their strange behavior, residents have taken to calling the birds "zombie pigeons."

http://www.businessinsider.com/zombie-pigeons-in-moscow-2013-8

[video=youtube_share;F5-3Bnmt2gI]

[ATTACH=CONFIG]4926[/ATTACH]

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Nou vooruit ik ga er serieus op in.

Ik kan me nog voorstellen dat dieren en mensen ziek kunnen worden en rare dingen gaan doen.

Maar dat ze, zoals in de film, onsterfelijk worden en alleen door onthoofding ofzo dood kunnen, hmmmm....

En ook dat ze als enige doel hebben al het andere, gezonde mensen, aan te vallen, hmmmm....

En daarnaast ben ik banger voor "normaal" denkende en functionerende mensen die tot alles in staat zijn omdat zijzelf en hun kinderen aan het verhongeren zijn, dan de trage domme zombies uit de film...

Dieren die, dodelijke, ziektes overbrengen is van alle tijden en voor mij niks nieuws, gewoon een reeel scenario.

Om het dan een spannende naam mee te geven is meer sensatie zoeken?

Prep ze,

Kans

Link naar reactie

Ik kan me nog voorstellen dat dieren en mensen ziek kunnen worden en rare dingen gaan doen.

Maar dat ze, zoals in de film, onsterfelijk worden en alleen door onthoofding ofzo dood kunnen, hmmmm....

En ook dat ze als enige doel hebben al het andere, gezonde mensen, aan te vallen, hmmmm....

En daarnaast ben ik banger voor "normaal" denkende en functionerende mensen die tot alles in staat zijn omdat zijzelf en hun kinderen aan het verhongeren zijn, dan de trage domme zombies uit de film...

Dieren die, dodelijke, ziektes overbrengen is van alle tijden en voor mij niks nieuws, gewoon een reeel scenario.

Prep ze,

Kans

goh, ik vond de titel wel goed bedacht.... nou daar gaat mijn doorbraak als script schrijver.

Link naar reactie

Ik moest gisteren serieus aan dit topic terug denken. Ik was onderweg om onze jongste naar zijn logeeradres te brengen, en prompt zag ik daar langs de weg, op het stukje groen tussen de weg en het fietspad, een duif.

Deze duif leek zich te gedragen of hij een muis gevangen had terwijl ik toch niets anders in zijn buurt zag. Hij hopte heel vreemd op en neer, hij leek wel ergens omheen te dansen.

Ik had helaas mijn gsm niet bij. anders had ik gestopt om te filmen.

Link naar reactie

Prep ze,

Kans

Jeetje Kans wat kom je zo fantasieloos over. Hoe groot is de Kans? ;)

Link naar reactie

Haha :D , maar waar om nog meer fantaseren/verzinnen als de realiteit al nauwelijks te overleven is?

192 cm (volgens mij)

K a n s

Hahaha! Je hebt wel gelijk dat overleven wel moeilijk genoeg zal zijn. Maar als je je voorbereid op een zombie Apocalypse dan ben je volgens mij goed allround bezig!

Link naar reactie

Hahaha! Je hebt wel gelijk dat overleven wel moeilijk genoeg zal zijn. Maar als je je voorbereid op een zombie Apocalypse dan ben volgens mij goed allround bezig!

zoals alice zegt dan ben je goed allround bezig. bij een zombie apocalypse gaan de kerncentrales ook de lucht in, gaat de stroom ook uit, breken de dammen ook door en zal de super markt geen eten meer hebben. puntje bij paaltje een shtf dus ^^

maar als je het mij vraagt komt die er nooit hoor, een epidemie ja das mogelijk maar zombie's never!!! waar ik dan wel weer in geloof is dat een of ander leger een fout experiment doet en dat hun hopen op super soldaten mislukken, maar dan spreken we van een mutanten apocalypse en niet over zombie's.

mvg MD

• Leuk 1
Link naar reactie

In het eerste filmpje had die man het erover dat raspoetin voorspeld heeft dat de eind ter tijden op 23 augustus 2013 zou zijn, dus zijn we nu ook zombies en dat we het niet door hebben dat het einde al is geweest???????:rolleyes::eek:

Hmm dat lijkt wel heel waar...

Hoe stom moet je zijn om als bevolking al die shit keer op keer weer te accepteren?

Bij elke verkiezing weer te hopen dat het nu beter wordt?

Mee te blijven doen in de ratrace waarvan we dondersgoed weten dat alleen de elite er echt 'beter' (financieel) van wordt.

Als slaven weer aan nieuwe oorlogen meedoen?

Enz enz.

Voor een echte buitenstaander zullen we redelijk voldoen aan de term zombie...

Prep ze,

K a n s

• Leuk 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...