Ga naar inhoud
GENEGEERD

Mijn preppers.nl database


vheeswijk

Aanbevolen berichten

Nog even en je hebt het in ieder formaat beschikbaar!

 

.epub bestanden zijn overigens niet standaard op een windows machine te openen.

 

Firefox en Chrome gebruikers hebben weer mazzel: http://www.hongkiat.com/blog/read-epub-ebooks-on-firefox-chrome/

 

Voor windows apart programma nodig: http://www.softpedia.com/progDownload/Mobipocket-Reader-Download-171754.html

Gebruik rechts op de pagina de Softpedia Secure download buttons.... de andere download buttons is reclame voor andere tools.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@vheeswijk hartelijk dank hiervoor , sinds een poosje is mijn oog ook al op dit epub formaat gevallen ,want het maakt de bestanden aanzienlijk kleiner en geeft je de mogelijkheid om de informatie

op andere dingen dan een computer te lezen . Een vraagje @vheeswijk wat voor converteer programma gebruikt u om dit epub formaat te maken ?? want Ik ben hier ook mee bezig geweest

en als ik tekst converteer van pdf naar epub is er geen probleem ,doch zodra er een kolom of plaatje in de pdf staat gaat het bij mij mis en wordt het braille :(

Een bijkomstig iets van epub is , er zijn ook al tonnen gewone leesboeken in mobi of epub formaat .Als informatie bron voor de prepper misschien niet interessant ,

maar bij een shtf is voor een aantal mensen (zowel kinderen als volwassenen ) een onontbeerlijk iets (net als muziek ed ) @Raycoupe zoals ik hierboven schreef ik ben bezig met het epub gebeuren e ik lees deze epub met Adobe digital Editions (zowel pdf als epub kun je daar mee lezen http://www.adobe.com/nl/products/digital-editions/download.html ) en dat gaat prima . dit mobi programma kende ik niet en zal het zeker proberen (heb een aantal mobi survival files)

Voor de mensen hier er zijn al bestanden epub en mobi mbt survival ed op het internet te vinden

Mobi reader gedownload en dat werkt netjes :cool: dank je @Raycoupe

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

.....

.....

Een vraagje @vheeswijk wat voor converteer programma gebruikt u om dit epub formaat te maken ?? want Ik ben hier ook mee bezig geweest

en als ik tekst converteer van pdf naar epub is er geen probleem ,doch zodra er een kolom of plaatje in de pdf staat gaat het bij mij mis en wordt het braille :(

.....

.....

gr will

@Wafels : Ik gebruik het programma "My Notes Keeper". Deze heeft verschillende exportformaten waaronder EPUB. Het is shareware en ik heb het na drie dagen gebruik al gekocht. Ik houd de databases (FORUM en Prepvoer) hier nu ook in bij gr. Wolf

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

De Key Postings Database is op 26-9-2013 geüpdate in de vorm van een website.

Deze bevat postings van: @vheeswijk, @Raycoupe, @Wafels, @Keyser Suze, @Vempain

 

Tevens zijn e-Books bijgewerkt en zijn te downloaden voor off-line reading:

Forum.ZIP bevat de database in Windows Help File formaat {.CHM} Draait op alle windows-OS. Foutloos!

iForum.ZIP bevat de database in EPUB formaat {.epub} Bevat kleine foutjes.

 

In de toekomst wil ik andere users toevoegen met postings die bijdragen aan Kennis, Kunde en Vaardigheden van de prepper.

vheeswijk

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Key Postings Database is op 26-9-2013 geüpdate in de vorm van een website.

Deze bevat postings van: @vheeswijk, @Raycoupe, @Wafels, @Keyser Suze, @Vempain

 

Tevens zijn e-Books bijgewerkt en zijn te downloaden voor off-line reading:

Forum.ZIP bevat de database in Windows Help File formaat {.CHM} Draait op alle windows-OS. Foutloos!

iForum.ZIP bevat de database in EPUB formaat {.epub} Bevat kleine foutjes.

 

In de toekomst wil ik andere users toevoegen met postings die bijdragen aan Kennis, Kunde en Vaardigheden van de prepper.

vheeswijk

 

Net de .CHM gedownload, ik zie wel de inhoudsopgave, maar niet de inhoud zelf. :confused:

 

Kunnen anderen dit ook even controleren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij treedt dit euvel niet op. Ik heb 'm zelf gedownload maar ik heb géén problemen ermee.

 

Kan het niet zijn dat de inhoudsopgave verwijst naar bestanden op je eigen PC @vheeswijk?

Dat zou verklaren waarom ze het wel bij jou, maar niet bij @Wafels en mij doen.

 

Kan iemand anders dit nog even downloaden en uitproberen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik me goed voorstellen. Ik hoopte dat anderen het ook even zouden testen.....

 

Heb je de beschikking over twee PC's? Bouw het op de een en test het op de ander.

@Wafels, @Vempain en @Keyser Suze : Ja dat heb ik gedaan op 2 PC's @Raycoupe en ik heb een andere oplossing gevonden in het maken van een .EXE e-book. Ik hoop dat deze op jullie machines draait. Via het menu: Edit => Global Search is een zeer krachtige zoekfunctie ingebouwd. Tevens is de preppers voedingsmiddelen database hier ingebouwd.

In afwachtingen van jullie bevindingen :o (?)

Wolf

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wafels, @Vempain en @Keyser Suze : Ja dat heb ik gedaan op 2 PC's @Raycoupe en ik heb een andere oplossing gevonden in het maken van een .EXE e-book. Ik hoop dat deze op jullie machines draait. Via het menu: Edit => Global Search is een zeer krachtige zoekfunctie ingebouwd. Tevens is de preppers voedingsmiddelen database hier ingebouwd.

In afwachtingen van jullie bevindingen :o (?)

Wolf

 

Hij werkt! :cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wafels, @Vempain en @Keyser Suze : Ja dat heb ik gedaan op 2 PC's @Raycoupe en ik heb een andere oplossing gevonden in het maken van een .EXE e-book. Ik hoop dat deze op jullie machines draait. Via het menu: Edit => Global Search is een zeer krachtige zoekfunctie ingebouwd. Tevens is de preppers voedingsmiddelen database hier ingebouwd.

In afwachtingen van jullie bevindingen :o (?)

Wolf

 

Het werkt en respect voor al je tijd die er duidelijk in is gestoken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wafels, @Vempain en @Keyser Suze : Ja dat heb ik gedaan op 2 PC's @Raycoupe en ik heb een andere oplossing gevonden in het maken van een .EXE e-book. Ik hoop dat deze op jullie machines draait. Via het menu: Edit => Global Search is een zeer krachtige zoekfunctie ingebouwd. Tevens is de preppers voedingsmiddelen database hier ingebouwd.

In afwachtingen van jullie bevindingen :o (?)

Wolf

Ik maak juist heel veel gebruik van je reguliere website (ook mijn collega's kijken er met veel plezier en regelmaat op) aangezien ik met apple veel bestanden niet kan openen. Wat je doet is geweldig en vind het erg overzichtelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak juist heel veel gebruik van je reguliere website (ook mijn collega's kijken er met veel plezier en regelmaat op) aangezien ik met apple veel bestanden niet kan openen. Wat je doet is geweldig en vind het erg overzichtelijk!

 

Ik weet dat je meer moet hebben aan posts die bijdragen aan kennis, kunde en vaardigheden van de prepper. Misschien kun je mij wat goede trefwoorden doen toekomen :) !

Wolf

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ik maak juist heel veel gebruik van je reguliere website (ook mijn collega's kijken er met veel plezier en regelmaat op) aangezien ik met apple veel bestanden niet kan openen. Wat je doet is geweldig en vind het erg overzichtelijk!

@Vempain : Met apple kun je nu ook dit bestand openen. Een kiemgroente-database (PDF) met index.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het niet zijn dat de inhoudsopgave verwijst naar bestanden op je eigen PC @vheeswijk?

Dat zou verklaren waarom ze het wel bij jou, maar niet bij @Wafels en mij doen.

 

Kan iemand anders dit nog even downloaden en uitproberen?

@Raycoupe, @Wafels : Ik ben er tenslotte achter. Jullie hebben nieuwere machines dan ik. Het is een Windows issue van Vista en hoger!

In Windows versies onder Vista en hoger kan men de foutmelding krijgen dat "de pagina niet is gevonden". Dit is een beveiligings-issue van Windows.

De remedie is dan:

 

  1. Rechts klikken op de .CHM - file.
  2. Selecteer Eigenschappen
  3. Kies in Tab "Algemeen" Beveiliging: Blokkering opheffen.

 

@vheeswijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vempain : Met apple kun je nu ook dit bestand openen. Een kiemgroente-database (PDF) met index.

Dat is fantastisch vheeswijk wanneer ik weer terug in Nederland ben zal ik ook weer wat meer berichten gaan plaatsen over nuttige zaken. Ik denk ook dat de toekomstige review van @Raycoupe over het waterfilter op basis van basisch water i.c.m wat microbiologisch onderzoek van mijn kant een mooie en voorral nuttige post kan gaan worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...