Ga naar inhoud
GENEGEERD

Droge keks bij Bever Zwerfsport


Aanbevolen berichten

Zojuist gekocht bij Bever Zwerfsport: droge kaakjes, in alufolie verpakt, houdbaarheid tenminste twee jaar volgens het etiket, maar in de praktijk waarschijnlijk veeeeel langer. Ze kosten 85 cent voor 12 stuks; het is de moderne versie van scheepsbeschuit: dik, stevig, goed de maag vullend en je kunt er ook uitstekend beleg op doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Let wel op dat ze nog goed vacuum verpakt zijn. Ik heb enkele pakjes die al een jaar of 2 over de THT waren gegeten en ze bevielen me niet. Zeer muffe smaak, enigzins vettige buitenkant. Ik heb 2 keks ervan gegeten en heb er niets aan overgehouden. 10 jaar na THT lijkt me niet verstandig gezien de staat/smaak na 2 jaar. Verder zijn ze goed te eten als de THT dus niet is verstreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let wel op dat ze nog goed vacuum verpakt zijn. Ik heb enkele pakjes die al een jaar of 2 over de THT waren gegeten en ze bevielen me niet. Zeer muffe smaak, enigzins vettige buitenkant. Ik heb 2 keks ervan gegeten en heb er niets aan overgehouden. 10 jaar na THT lijkt me niet verstandig gezien de staat/smaak na 2 jaar. Verder zijn ze goed te eten als de THT dus niet is verstreken.

 

Heel nuttig om te weten; op tijd rouleren dus. Dank.

@Schatkist: dat zoete, dat klopt. Vond het zelf niet al te storend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was laatst bij een Bever filiaal en zat even te neuzen tussen de maaltijdpakketten en de gemiddelde houdbaarheidsdatum was allemaal 2013, dus wel even uitkijken. Maar ze konden wel nieuwe bestellen die een langere datum hebben. Men verkoopt dit spul slecht en ze hebben het meeste puur ter opvulling van de wand en om te laten tonen wat ze verkopen. Dus vraag gewoon naar nieuwere producten met een langere houdbaarheidsdatum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was laatst bij een Bever filiaal en zat even te neuzen tussen de maaltijdpakketten en de gemiddelde houdbaarheidsdatum was allemaal 2013, dus wel even uitkijken. Maar ze konden wel nieuwe bestellen die een langere datum hebben. Men verkoopt dit spul slecht en ze hebben het meeste puur ter opvulling van de wand en om te laten tonen wat ze verkopen. Dus vraag gewoon naar nieuwere producten met een langere houdbaarheidsdatum.

 

Bestellen bij Bever vind ik toch lastig. De betreffende medewerker weet dan waar ik woon, ik zit daar al jaren in het systeem vanwege de Bevercard - daar heb ik wel wat leuke voordeeltjes aan overgehouden, maar toch. Als ik 100 of 200 van de pakjes Hartkekeks bestel weet men bij de lokale Bevervestiging dat ik ze in huis heb. En dan heb ik vast ook wel de bijbehorende potjes jam en wie weet nog wel meer ...

Misschien raar maar lang houdbaar eten bestellen bij conserva.de voelt toch veiliger!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die hartkeks van Bever best lekker. Ze vullen goed, zeker in combinatie met bijvoorbeeld paté, smeerkaas of (mijn favoriet) ravioli.

Even een outoor-vreet-ontboezeming: je verwarmt een blik ravioli en gebruikt zo'n keks als lepeltje ... lekkâh!

 

@stampede: ik heb een paar keer blikken Mountain House bij Conserva.de besteld en dat verliep storingsvrij.

Overigens, (sorry voor off-topic) die blikken MH kun je ook bij Noodzaken.nl bestellen. Scheelt in prijs erg weinig met Conserva en de bestelling en levering ging daar ook prima. Ze hebben bij Noodzaken.nl ook uitstekend ingeblikt rogge-volkorenbrood (lang houdbaar).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...