Ga naar inhoud
GENEGEERD

Bukt u maar!

Johnny BravoNL
 Share

Recommended Posts

Je verwacht het niet!

Dit had je nooit aan zien komen!

De Grieken doen weer aan het "grote handje ophouden"! Natuurlijk! Wat doe je als je de eerste twee leningen naar alle WAARSCHIJNLIJKHEID niet terug krijgt betaald? Nog een keer bukken natuurlijk!

Stel, u heeft het financieel al krap maar een kennis, waarvan u weet dat hij te lui is om te werken, al zijn geld direct uitgeeft aan, ik noem maar wat, sirtaki danslessen, bij u komt en vraagt om 1.000,00 eurie te lenen. Vooruit, denkt u dan, voor deze ene keer. Verdomd, een week later komt hij weer, of hij nog eens 1.000 van uw zuurverdiende neuro's mag hebben want de eerste 1.000 zijn alweer op! Eveneens hoort u van IEDEREEN dat hij waarschijnlijk nooooooit het geld zal hebben om u terug te betalen.

Na slechts 2 weken komt de aan-lager-wal-geraakte-sirtaki-dansende-kennis nog eens bij u, om, u raadt het al, nog eens geld te lenen!

Wat doet u? Precies!

Dit allemaal om maar antwoord te geven op de vraag van @Cyberbeer: IN GRIEKENLAND! Althans een deel van uw geld dan...

Bukt u maar, u wordt weer eens ouderwets op zijn Grieks genomen. Zonder glijmiddel. Door Zorba & kornuiten. En Jan-Kees de J. doet gezellig mee in dit ultieme staaltje potverteren.

Wat een onvoorstelbare logica...

" In navolging van zijn Duitse collega Wolfgang Schäuble erkent Dijsselbloem daarmee voor het eerst in het openbaar dat Griekenland na 2014 aangewezen blijft op hulp van zijn internationale partners." Aldus Jeroen Dijsselbloem. Nou Jeroen, je kan me wat!

βεδανκτ Ηολλανδ

Hoppa!

JB

P.S. Zo, dat ben ik weer kwijt. Eens kijken wat we vanavond gaan eten! En uit protest gris ik het eten uit zijn handen en lazer ik de deur in zijn ponem dicht. Zonder te betalen. Ha! De eerste Euro's zijn weer terug! Johnny Bravo: 1, Griekenland 0

Still a long way to go.

• Leuk 1
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Oppositie wil debat over uitlatingen Dijsselbloem

http://www.nu.nl/griekenland/3556348/oppositie-wil-debat-uitlatingen-dijsselbloem-.html

Oppositiepartijen SP, CDA en de ChristenUnie willen zo snel mogelijk na het zomerreces een Kamerdebat met minister Jeroen Dijsselbloem van Financiën om opheldering te krijgen over zijn uitlatingen over steun voor Griekenland na 2014.

VVD en PvdA wijzen een debat echter af. Wel steunen de coalitiepartijen de oproep tot een brief over de situatie in Griekenland.

Wat een verassing of niet dan dat de PVDA en de VVD elkaar het handje boven het hoofd houden.

Link naar reactie

spijker op de kop JB. Maar als de Nederlander nu nog niet uit zijn luie stoel komt, verdienen we niet anders dan op z'n Grieks genomen te worden zoals je dat zo lekker beeldend zegt ;)

Ik heb het eerder geroepen, iedereen in Nederland, moet 1 dag niet tanken, alcohol en sigaretten kopen. we spreken die dag af. Kijk eens wat er gebeurd voor de schatkist. 3 of 4 van die actiedagen zijn een enorm signaal. Dit raakt die achterbakse hufters harder dan een optocht met een paar duizend man.

Link naar reactie

spijker op de kop JB. Maar als de Nederlander nu nog niet uit zijn luie stoel komt, verdienen we niet anders dan op z'n Grieks genomen te worden zoals je dat zo lekker beeldend zegt ;)

Ik heb het eerder geroepen, iedereen in Nederland, moet 1 dag niet tanken, alcohol en sigaretten kopen. we spreken die dag af. Kijk eens wat er gebeurd voor de schatkist. 3 of 4 van die actiedagen zijn een enorm signaal. Dit raakt die achterbakse hufters harder dan een optocht met een paar duizend man.

Beste @frank1964 misschien moet je wat verder denken als je neus lang is.

Zoals je misschien wel gehoord hebt is NL een democratie en wat er nu allemaal gebeurt, is omdat het merendeel van ons Nederlanders er voor gestemd heeft dit groepje "hufters" aan te stellen om dit beleid te voeren.

En je loze kreet van niet tanken roken en drinken raakt kant nog wal,puur omdat het die "hufters" niets uitmaakt omdat ze dat geld wel op een andere manier bij je komen halen.

De enigste mensen die je hier mee pakt zijn de kleine zelfstandigen, de pomphouders en de sigaren boer op de hoek die al helemaal niets kunnen verdienen op dat verkochte pakje sigaretten of dat litertje benzine waar ze zelf bijna niets aan over houden.

En idd 4 dagen zijn een enorm signaal ,waarschijnlijk weer enkele honderden kleine zaakjes gesloten en nog eens enkele honderden werklozen erbij.

Dus dream on

Link naar reactie

volgens een recent onderzoek heeft @jobs gelijk. "Een studie van Attac-Oostenrijk (juni 2013) toont aan dat de zogenaamde ‘Europese steun’ aan Griekenland in hoofdzaak terechtkomt bij de internationale financiële sector. Dat is het geval voor minstens 77% van de 206,9 miljard euro die aan Griekenland uitgekeerd werd sinds 2010. En tegenover de 46,6 miljard die in de Griekse staatskas terechtkwamen, staan 34,6 miljard bestemd voor renteuitkeringen op leningen, en meer dan 10 miljard voor defensieuitgaven (waar vooral Duitse en Franse wapenleveranciers van beter worden). "

Details staan op de website van Attac.

Ik voel me inderdaad een hufter omdat ik

...
  • Leuk 1
Link naar reactie

Wat @frank1964 schrijft vind ik een prachtig idee . Maar @zapata heeft het in de grond geboord . Ik had anders voorgesteld om naar Vlaanderen gekomen tanken de brandstof is iets goedkoper bij ons . Terwijl je er toch bent drink je wat bier bij ons wat over het algemeen wat beter is dan in Nederland . Bij de terug tocht kopen jullie nog wat tabak . Dit alles om onze middenstanders een goede dag of zelf dagen te hebben . Maar dan krijgen hun Nederlandse collega's het wel wat moeilijk .

Geert

Link naar reactie

Het is compleet, totale, onvoorstelbare paniek bij "onze" pluche zitters. Ik geef dan wel af op Griekenland, maar eigenlijk is dat niet geheel terecht. Deze economie, de EU, is een brandend huis en men probeert het te blussen met benzine.

Water naar de zee dragen, dweilen met de kraan open, vechten tegen de bierkaai en ga zo maar door.

Ik geloof inderdaad dat het waar is wat @jobs en @f150 zeggen, het geld verdwijnt wederom in de zakken van de graaiers, de duivels van de aarde. Ik bedoel, in wat voor een wereld leven we dat mensen zich letterlijk dood werken om maar een baan bij een bank te krijgen om zo een "six figure salary" te kunnen hebben? Hoe ziek is die wereld?!

Kinderen afgeslacht in Syrië, moeders waar de borsten van afgesneden worden in Afrika zodat hun zogende baby's verhongeren, kinderen die bij het oud vuil gegooid worden in China, volkerenmoord, genocide, verkrachtingen in India, rovende overheden, stelende bankiers...

Let's face it, humanity fucked up pretty badly...

humanity.jpg.93055dd046f60c9fc04d6008bab3ca1c.jpg

Link naar reactie

Zoals je misschien wel gehoord hebt is NL een democratie en wat er nu allemaal gebeurt, is omdat het merendeel van ons Nederlanders er voor gestemd heeft dit groepje "hufters" aan te stellen om dit beleid te voeren.

En je loze kreet van niet tanken roken en drinken raakt kant nog wal,puur omdat het die "hufters" niets uitmaakt omdat ze dat geld wel op een andere manier bij je komen halen.

De enigste mensen die je hier mee pakt zijn de kleine zelfstandigen, de pomphouders en de sigaren boer op de hoek die al helemaal niets kunnen verdienen op dat verkochte pakje sigaretten of dat litertje benzine waar ze zelf bijna niets aan over houden.

En idd 4 dagen zijn een enorm signaal ,waarschijnlijk weer enkele honderden kleine zaakjes gesloten en nog eens enkele honderden werklozen erbij.

Dus dream on

Rustig aan maar, zapata. Je moet niet iedere kreet die men hier op het forum plaatst, vaak uit opwelling over onrecht en machteloosheid, zo letterlijk nemen. Niemand heeft gestemd met het idee dat VVD en PvdA samen zo'n gedrocht van een kabinet zouden vormen.

Hier nog een bedankje van Ewald Engelen aan Mark Rutte.

Link naar reactie

Dus dream on

Hoi @zapata, grappig dat je begint met aan aanname en niet met een vraag. Vanzelfsprekend ben ik me volledig bewust van de implicaties van wat ik zeg.

Overigens ben ik het met je eens dat een land het bestuur krijgt dat het verdient, veel mensen hebben via democratische weg gekozen. Waar je echter niet aan voorbij moet gaan, is dat nog altijd veel mensen zich laten verleiden door beloftes en toezeggingen in verkiezingsprogramma's. Vanuit die optiek is het nog maar de vraag hoe democratisch het daadwerkelijk is, want kiezen op basis van loze beloften, is dat wel kiezen, of noemen we dat manipulatie.

Verder siert het je denk ik wanneer je wat beleefder bent ;)

• Leuk 1
Link naar reactie

Ik begrijp deze post niet. Kan je wat meer vertellen?

Vanaf het eerste moment heb ik geweten dat Griekenland een financieel zwart gat is. Je geeft en je zult blijven geven omdat zij niet hun eigen broek kunnen ophouden. Ik verbaas mij er dan ook niet over dat er weer een zak geld naartoe gaat. Wat hadden we dan verwacht. Ongetwijfeld gaat een deel naar de banken.

Link naar reactie

"De Grieken" - als we daar de burgers mee bedoelen, dan zitten we er naast. De werkende bevolking is een hardwerkende, vriendelijke club. Mocht je anders beweren, verdiep u er dan eerst eens in, de cijfers zijn overduidelijk. Langere werkdagen en minder verlofdagen en vakantie dan de Hollanders. Punt.

_65736522_greece3.jpg.2123873711802e13f8b82345cff93b68.jpg

"De Grieken" - als we daar het Establishment, de Griekse regering en de Griekse Banken mee bedoelen, tsja, diezelfde hufterige zakkenvullers hebben we hier ook. Deze club Grieken is gewoon nog even wat erger dan die van ons, of gewoon wat beter met zakken vullen.

230054-a-bank-of-greece-sign-outside-the-institution-defiled-by-protesters-fr.jpg.87d90b2ea66ab925426efc4e0575c50e.jpg

"De Grieken" - bedoelen we daar die mensen mee die WEL het lef hebben om te demonstreren en het politiegeweld te weerstaan? Waar bijna 60% van de mensen tussen 15 en 25 jaar oud werkeloos thuis zit? Waar ze de minimumlonen verlaagd hebben naar 500 euro PER MAAND?

greece-banks_gi_09.jpg.d5049539b59dce7fa2a88d3deeb180aa.jpg

"De Grieken" - dat zijn dus kennelijk niet de mensen die ons geld kosten. Het is het systeem waar WIJ en ZIJ in gevangen zitten, bestuurt door incompetente stropdassen die als marionetten naar de pijpen van de EU en de Euro dansen.

saupload_cyprus-bank-bailout.jpg.25a77886cd19daf0e1930038e8941ab1.jpg

Link naar reactie

Hele goeie, bijna poëtisch mooie, post @Keyser Suze!

De EU is het probleem, dat parasitaire clubje dat primair zichzélf in leven probeert te houden, ten koste van de inwoners van gastheer Europa.

We kunnen ook niet anders verwachten van de EU dan dat ze beslissingen nemen die in het belang van de EU zelf als overkoepelende organisatie zijn, want zo werkt een parasiet. Wij Europeanen moeten het Brusselse tuig de rug toe keren en níet elkaar.

Link naar reactie

@Keyser Suze dat lijkt er meer op.

Afgeven op 'de Grieken' is wel erg makkelijk. Kom op, dit is toch een prepper forum? Ik had hier wel iets meer verstandiger mensen verwacht. Mensen die het grote plaatje zien, die snappen dat we allemaal genomen worden door de elites en Royal families van deze wereld. Die maar wat graag zien dat we afgeven op elkaar en lekker ruziën en discussiëren over hoeveel euro's hier en hoeveel euro's daar naartoe gaan. Ze doen niks liever dan ons bestaan zo veel mogelijk opvullen met onzin (lees o.a; mainstream media). Wat een flauwe kul! Laat ons de handen ineen slaan en een brug vormen tussen het 'gewone' volk, waar dan ook. Kan mij wat schelen of je Syriër, Marokkaan, Griek, Afrikaan of kaaskop bent. We laten ons allemaal vern**ken. We worden bewust DOM gehouden. Hoe dommer des te beter, des te controleerbaarder. Gewoon werken, belasting betalen en verder niet zeiken. Je leeft in een democratie, wees blij. My 4ss!

Ps: Democratie is toevallig in Griekenland 'uitgevonden'.

• Leuk 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...