Ga naar inhoud
GENEGEERD

Possibles pouch inhoud


Gast arris

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@arris: Wat heb je er zelf in? Wat bedoel je met 'possibles pouch'/personal survival kit. :confused: Een EDC? GHB? BOB? INCH bag????

 

Of wat het de bedoeling dat ik nu wild aan het googlen sla om die ene zin van jou te begrijpen?

 

Beetje meer omschrijving en dus je eigen idee of uitvoering hiervan zou erg helpen en levert meer reacties op. :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

possibles pouch ?? welke taal is dat ? half frans half engels? possibles = possible = mogelijk, dus slaagt voor mij eigenlijk op niets. ik vermoed dat je personal pouch bedoelt wat dan nog steeds op niets slaagt voor mij dus ik denk dat je een bob bedoeld.

 

en er zijn genoeg topics over BOB's (Bug Out Bag's) gebruik de zoekfunctie rechts boven op de site en je komt er genoeg tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo mensen

Possibles slaat op de dingen die je evt in het veld nodig kan hebben. (Spreek het uit in het Engels).

Ikzelf heb er een kaarsje, aansteker gewikkeld in vislijn, haakjes en loodjes, watjes, een slijpsteentje, zakmes (backup), lucifers, een grote vuilniszak en wat touw inzitten. Dit zit allemaal in een oud munitie zakje van me. Dit hangt aan mijn riem mocht ik gescheiden worden van mijn rugzak. Uiteraard heb ik zowiezo een mes en firesteel+aansteker bij me.

Mvg arris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo mensen

Possibles slaat op de dingen die je evt in het veld nodig kan hebben. (Spreek het uit in het Engels).

Ikzelf heb er een kaarsje, aansteker gewikkeld in vislijn, haakjes en loodjes, watjes, een slijpsteentje, zakmes (backup), lucifers, een grote vuilniszak en wat touw inzitten. Dit zit allemaal in een oud munitie zakje van me. Dit hangt aan mijn riem mocht ik gescheiden worden van mijn rugzak. Uiteraard heb ik zowiezo een mes en firesteel+aansteker bij me.

Mvg arris

 

Ah, een soort EDC voor in 't bos. Zie mijn post #161 hier: http://preppers.nl/forum/threads/190-Wat-zit-er-in-jouw-EDC/page3?highlight=jouw

 

Dat draadje gaat over EDC's hoewel het in dat draadje duidelijk wordt dat de een uitgaat van een natuurlijke omgeving en de ander voor een stadsomgeving.

Bv een breekijzertje kan heel nuttig zijn in de stad, maar in 't bos heb je er weinig aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry was vergeten te melden dat ik er nog zuiveringstabletten in heb zitten. Zo zie je maar, je vergeet het maar als je het nodig hebt zit het er wel in. :-) Natuurlijk in combo met veldfles/mok

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...