Ga naar inhoud
GENEGEERD

Daily Telegraph: We'll stop migrants if euro collapses

Ranger
 Share

Recommended Posts

Vanmorgen (zat. 26-6-2012) op de voorpagina van de Daily Telegraph kille woorden van de Home Secretary in het Verenigd Koninkrijk.

Home Secretary says emergency border controls are being drawn up by No10.

The Government is drawing up plans for emergency immigration controls to curb and influx of Greeks and other European Union residents if euro collapses, the Home Secretary discloses today. In an interview with the Daily Telegraph, Theresa May says "work is ongoing" to restrict European immigration in the event of a financial collapse.

Groot-Britannie gaat dus potdicht bij de aankomende ineenstorting van ons systeem...just saying.

• Leuk 1
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

ligt er aan wat je kille woorden noemt.. het verenigd koninkrijk zit een soort van bij de eu ze hebben altijd a gezegt dat ze zelfstandig willen blijfen en ze zien zichzelf niet als een deel van europa.

ik vind het wel verstandig, op deze manier raken ze geen geld kwijt aan het verzorgen van immigranten en kunnen ze hun eigen economie opweg helpen wij zouden precies het zelfde moeten doen..

Link naar reactie

Wat ik eigenlijk bedoel met kil in deze, is dat we als het straks misgaat, ongekend protectionistisch gedrag gaan zien van de "rijkere" landen. Grieken, Spanjaarden etc. zullen lang niet allemaal in hun thuisland blijven en naar ik denk waarschijnlijk in grote getale vanuit Zuid-Europa naar het noorden trekken om hun geluk bijvoorbeeld in Nederland te beproeven. Persoonlijk denk ik dat we die niet allemaal tegen kunnen gaan houden tenzij je de grens helemaal dichttimmert. UK heeft het voordeel van een eiland.

In een milde SHTF hebben we Zuid-Europeanen die hier illegaal blijven en wellicht overgaan tot criminaliteit. Als het echt heel erg misgaat, zullen er plunderingen uitbreken door miljoenen die niets te verliezen hebben. Ons land is dan 1 van de weinige reddingsboten van de Titanic, die misschien overvol raakt met wanhopigen en zinkt.

Link naar reactie

dit zie ik zowiezo gebeuren en dat is inderdaad een voordeel voor de uk, dan nog ben ik van mening dat wij er alles aan moeten doen om dit tegen te gaan, mischien niet het beste voorbeeld maar als een vorm van een burgerwacht.

een burgerwacht waar niet zomaar iedereen aan mee kan doen.. dan doel ik meer op veteranen en oud politie personeel.

maar er is een kleine kans dat nederland de deuren sluit.. want de linkse elite ziet zich zelf als moeder gans die iedereen verwelkomt en wel een plekje geeft in een te vol nederland.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...