Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Mike

AQ plant aanslagen op treinen in Europa

Recommended Posts

Terreurgroep AlQaida heeft het volgens inlichtingendiensten gemunt op het Europees openbaar vervoer, meer bepaald de hogesnelheidstreinen.

http://www.bild.de/politik/inland/terrorismus/ist-bahnfahren-nach-der-terror-drohung-noch-sicher-31894620.bild.html

Ook worden er rechtstreekse dreigingen geuit naar de Belgische vervoersmaatschappijen MIVB en NMBS.

http://nieuws.vtm.be/binnenland/57314-opnieuw-gedreigd-met-aanslagen

Mogen we ons verwachten aan nog een grootschalige terreuractie? Hoeveel levens staan op het spel?

De strijd lijkt weer gevaarlijk dichtbij te komen.

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Wat gaan ze in Nederland doen dan? Blaadjes op de rails strooien? Bij zo'n kansloos bedrijf als de NS valt namelijk nog maar weinig te vernielen... Het is al terreur op zich als je daar mee moet reizen, dat laten ze echt wel intact, daar hebben ze ons harder mee dan welke aanslag dan ook!

JB

• Leuk 1

Deze post delen

Wat gaan ze in Nederland doen dan? Blaadjes op de rails strooien? Bij zo'n kansloos bedrijf als de NS valt namelijk nog maar weinig te vernielen... Het is al terreur op zich als je daar mee moet reizen, dat laten ze echt wel intact, daar hebben ze ons harder mee dan welke aanslag dan ook!

JB

;);););););););););)

Deze post delen

De bomaanslagen in Madrid van 11 maart 2004 bestonden uit een aantal bomexplosies die plaatsvonden aan boord van vier forensentreinen (cercanías) van de RENFE in Madrid (Spanje), in de ochtend van 11 maart 2004. Er werden 191 mensen gedood en 1400 verwond waarvan velen ernstig

Dat kan je niet vergelijken met een trein die vertraging heeft.

als dit hier gaat gebeuren is het best wel heftig hoor

Deze post delen

Het is mij allemaal net even te toevallig. De N.. komt in opspraak door afluisterpraktijken en plotseling zijn er allerlei wereldbedreigingen die juist door hen ontdekt worden. Zo ook onderschepte telefoongesprekken van leden van Eljijdaar. Alsof die mannen de telefoon pakken om hun duistere ideeën te bespreken, nee die weten niet dat ze afgeluisterd worden.

Op basis daarvan worden ambassades gesloten en daar hoor je vervolgens niets meer van.... Nu komt er via hen weer bericht binnen over geplande treinvertragingen in Europa.

En raad eens wat, de autoriteiten hebben onzichtbare maatregelen genomen, ongelogen zo werd het vanmorgen verteld op het nieuws. Onzichtbaar :confused: Als in als jullie het niet zien, dan klopt dat. Bewijzen dat er maatregelen zijn hoeft dan ook niet meer. U ziet ze niet, of snapt het niet? wat bent u dom....

Nee, persoonlijk denk ik dat we een geweldig lulverhaal opgehangen krijgen en weer dezelfde vijand uit de kast getrokken wordt die het altijd weer gedaan heeft.

Wanneer gaan we dit spelletje nu eindelijk eens doorzien?

Misschien zit ik nu teveel in de complothoek, maar dit is hoe ik er naar kijk.

Deze post delen

Het is mij allemaal net even te toevallig. De N.. komt in opspraak door afluisterpraktijken en plotseling zijn er allerlei wereldbedreigingen die juist door hen ontdekt worden. Zo ook onderschepte telefoongesprekken van leden van Eljijdaar. Alsof die mannen de telefoon pakken om hun duistere ideeën te bespreken, nee die weten niet dat ze afgeluisterd worden.

Op basis daarvan worden ambassades gesloten en daar hoor je vervolgens niets meer van.... Nu komt er via hen weer bericht binnen over geplande treinvertragingen in Europa.

En raad eens wat, de autoriteiten hebben onzichtbare maatregelen genomen, ongelogen zo werd het vanmorgen verteld op het nieuws. Onzichtbaar :confused: Als in als jullie het niet zien, dan klopt dat. Bewijzen dat er maatregelen zijn hoeft dan ook niet meer. U ziet ze niet, of snapt het niet? wat bent u dom....

Nee, persoonlijk denk ik dat we een geweldig lulverhaal opgehangen krijgen en weer dezelfde vijand uit de kast getrokken wordt die het altijd weer gedaan heeft.

Wanneer gaan we dit spelletje nu eindelijk eens doorzien?

Misschien zit ik nu teveel in de complothoek, maar dit is hoe ik er naar kijk.

Complothoek? Juist niet, althans ik al helemaal niet en ben het op dit punt met je eens.

Nog voor het nieuws de wereld in is, blijkt het ook allemaal weer mee te vallen. In NL zou er helemaal geen dreiging zijn en in Duitsland wordt het alweer afgezwakt. :confused:

http://www.nu.nl/buitenland/3553447/al-qaeda-plant-aanslagen-treinen-europa.html

Ik denk ook dat die NSA nu heel hard probeert te doen alsof ze nuttig zijn.

Deze post delen

Terreurgroep AlQaida heeft het volgens inlichtingendiensten gemunt op het Europees openbaar vervoer, meer bepaald de hogesnelheidstreinen.

http://www.bild.de/politik/inland/terrorismus/ist-bahnfahren-nach-der-terror-drohung-noch-sicher-31894620.bild.html

Ook worden er rechtstreekse dreigingen geuit naar de Belgische vervoersmaatschappijen MIVB en NMBS.

http://nieuws.vtm.be/binnenland/57314-opnieuw-gedreigd-met-aanslagen

Mogen we ons verwachten aan nog een grootschalige terreuractie? Hoeveel levens staan op het spel?

De strijd lijkt weer gevaarlijk dichtbij te komen.

Laten we terwille van de discussie aannemen dat er zoiets bestaat als Al-ka-ie-da..

Zelfs dan prik je toch op een kilometer afstand door de media berichten?

Deze post delen

Laten we terwille van de discussie aannemen dat er zoiets bestaat als Al-ka-ie-da..

Zelfs dan prik je toch op een kilometer afstand door de media berichten?

Was dat maar waar :mad:

Ik informeer wel eens zo om me heen en dan kijken mensen alsof ze water zien branden.

Deze post delen

In België gewoon de huidige regering aan de macht laten, het schip zinkt vanzelf wel. Een aanslag op één van onze treinen ? Daarop betaalt toch nauwelijks iemand. Ambtenaren reizen gratis, militairen ook, bejaarden sowieso, de studenten aan halve prijs. Niemand met enige betekenis reist met de trein. No offence.

Deze post delen

[video=youtube_share;LVjr5awhxdg]http://youtu.be/LVjr5awhxdg

Islam een risico? Welnee joh.. Allemaal verzonnen als denkbeeldig vijandje.

[video=youtube_share;ZDKk15KcqNk]http://youtu.be/ZDKk15KcqNk

Allemaal verzonnen joh, niets aan de hand.

http://www.youtube.com/watch?v=l1jXLFvBMlY

Allemaal verzonnen door de Amerikanen, en Joden joh, die zorgen dat we zo vervelend in vrijheid kunnen leven..

Wordt eens wakker, en noem het beestje bij het naampje, ja er is dreiging, en ja er zijn fanatieke moslim organisaties die terreur al jaren toepast.

En nee, niet re actief en nee dit zijn geen acteurs ingehuurd door Amerikaanse inlichtingsdiensten.. pfff ogen eens open doen allemaal.

2 culturen die sinds duizenden jaren haaks op elkaar staan. Dit is niet van de laatste jaren

• Leuk 2

Deze post delen

Spijtig genoeg is dat kereltje gesneuveld in Syrië. De geweren en munitie die daar gebruikt worden zijn ook van Belgische makelijk. En wie trainde de snipers ? Hierdoor is de organisatie onthoofd. (No pun intended)

Deze post delen

.......2 culturen die sinds duizenden jaren haaks op elkaar staan. Dit is niet van de laatste jaren

Culturen?! Geloven bedoel je. :o Als ze daar nu eens mee ophielden.....

Deze post delen

het feit dat men zegt hoge snelheid treinen te gaan aanvallen bewijst 1 ding, ze willen het westerse burgers bang maken. Zouden ze echt slachtoffers, schade en veel impact willen dan gingen ze voor goederen treinen met chemische stoffen of een trein met radioactief afval. We herinneren ons allemaal de laatste 2 goederen trein ongelukken, maar een ongeluk met een personentrein is redelijk snel vergeten.... het is raar maar waar.

Deze post delen

Hopelijk werken ze niet met een tijdsmechanisme. Ruim de helft van de treinen rijdt niet stipt. Zelfs zonder aanslagen is het spoor een kleine ramp. Overvolle piekuurtreinen, niet aangkondigde afgeschafte treinen, ... .

Deze post delen

Spijtig genoeg is dat kereltje gesneuveld in Syrië. De geweren en munitie die daar gebruikt worden zijn ook van Belgische makelijk. En wie trainde de snipers ? Hierdoor is de organisatie onthoofd. (No pun intended)

Welk kereltje?

Welke organisatie is denkbeeldelijk onthoofd? Sharia4Belgium? Nope.

Deze post delen

Culturen?! Geloven bedoel je. :o Als ze daar nu eens mee ophielden.....

Inderdaad religie is de hoofdoorzaak van voortijdige dood, vooral het benadrukken van de verschillen daarin, beetje jammer, wellicht een keer tijd om met zijn allen naar elkaar te bekennen dat we allemaal een navel hebben en te kijken naar de behoeften van de mens in het algemeen, die zijn voor allen hetzelfde, mijn god heeft een langere pik als jouw god is een beetje kleuterschoolachtig, als het goed is weet iedereen diep van binnen zelf prima wat wel en niet door de beugel kan, daar heb je geen god, schepper, universum, bron of wat dan ook voor nodig.

Ik was vanmiddag even boodschappen aan het doen in de stad, komt er zo'n hemelpiloot met een krankzinnig gelukkige uitdrukking op zn gezicht en juicht me toe dat hij me iets heel moois wil vertellen ( ik werd er doodsbang van) roept ie ook nog dat Jezus is gestorven voor mijn zonden, net wat ik nodig heb nog zo'n rukker die de martelaar heeft uitgehangen en mij daarna een schuldgevoel wil geven lang na zn eigen dood, tegenwoordig noemen we zo iets een borderliner, als je niet van me houd zal je branden in eeuwige verdoemenis en ander maak ik er zelf een eind aan, emotionele chantage met mijn ziel als hoofdprijs ( zelfs die mag je niet houden van ze, eerst word je geld, je vertrouwen, je waarheidszin en je rechtvaardigsheidsgevoel, en een fatsoenlijk toekomst voor jezelf en eventueel kids stram langs alle randjes aan rooie pap getrapt).

Iedere wereldreligie heeft zo zn eigen malle koekenbakkers trouwens, mooie beloftes om je diep ongelukkig geketend te houden aan je god, baas, maatschappij en andere in het leven geroepen kul om je doen en laten te beinvloeden en je zo dom en klein mogelijk te houden om maar vooral te voorkomen dat je zelf je Eigen betere versie van een waarheid ontdekt die onafhankelijk maakt van hun invloed. En als ik dit zo achterstevoren terug naar boven teruglees krijg ik zin om me op een nog niet nader omschreven tijd en plaats van woede, frustratie en onmacht op te blazen.

Hm, ik denk dat ik nog een stukje kaas en brie naar binnen kegel, lijkt me toch gezonder, in de tussentijd kijk ik onderstaande filmpjes nog maar een keer om weer met de voetjes op aarde te belanden, hoi aarde, long time no see, welcome.

[video=youtube_share;QZ8hefESt7c]

[video=youtube_share;6WPvSo8AYdM]

• Leuk 1

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...