Ga naar inhoud
GENEGEERD

Klompen als prep


medan

Aanbevolen berichten

dit schoot me vanmiddag te binnen toen ik voor mezelf nieuwe klompen ging kopen..

waarom klompen niet als prep inslaan, voor 16 per paar kun je er nogal wat inslaan, het vreet niet, zijn in verschillende soorten te krijgen, en het loopt ook nog lekker.

 

ps. en iedere zelf respecterende nederlander hoort zowiezo klompen te hebben :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

ben blij dat ik mezelf niet respecteer,(dan hoef ik tenminste niet op klompen te lopen);)

 

en nee klompen zijn nu niet bepaald dingen waar een shtf mee in wil, als je het op een lopen wil zetten heb ik liever asics running shoe,s(met gelzolen) en voor zwaardere werk heb ik soldaten kistjes.

moet er nog wat extra paren van inslaan evenals extra inlegzooltjes en extra veters.

heb al aardig voorraadje veters en schoensmeer inmiddels en ijzergaren om reparaties te doen.

ik kies schoeisel uit wat mijn voeten verdragen, en klompen kan ik geen dag op lopen(nog geen kwartier).

 

onderschat trouwens ook niet extra paren sokken en thermosokken.

de ene sok is de andere niet heb ik gemerkt, sommige zijn zo dik gestikt aan de bovenzijde en weerszijden dat het zeer doet aan m,n tenen.

ik heb eergisteren nog 15 paar aangeschaft van de soort die me erg goed bevallen en waar ik dagelijks goed mee uit de voeten kan(letterlijk) ik moet de hele dag lopen op mijn werk

en dat moet je wel comfortabel kunnen doen,

 

iedere maand stukje bij beetje schraap ik de spullen bij elkaar.

de sokken die me niet bevielen heb ik nog, zijn netjes ingepakt in ziplocks en kunnen prima als ruilhandel of als pre-filter dienen voor mijn waterfilter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee rothbard dat is geen grapje, ik loop iedere dag op klompen voor mijn werk, ( een klomp splijt inplaats van omkrullen.)

 

en in het geval van shtf en op de vlucht zijn ben ik het met je eens, maar voor de mensen die een bol hebben kan het makelijk wezen.. vooral met bepaalde klussen.

maar er zijn ook klompen met leren lapen te koop he, met deze klompen krijg je helemaal geen last van je voeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm.. ik heb klompen voor op de moestuin maar moet zeggen dat ik er niet zo'n fan van ben. Zijn zo lomp, en je kunt er niet flexibel mee zitten (ze buigen niet mee natuurlijk). Maar.. voor tuinieren soms wel handig ja.. zou alleen voor mij wel iets zijn wat ik nooit mee zou nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor de mensen die nog klompen willen, ik kreeg een tip dat er in oene een oude klompen fabriek zit, daar verkopen ze eerste keus klompen voor 8 euro.

als er belang bij is laat het me dan weten + je klomp maat, ik ga toch een heel zwikkie ophalen maakt dus niet uit als er voor medepreppers wat bij zit.

 

voor de dames kan het ook in het roze natuurlijk :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Als ze eenmaal ingelopen zijn lopen ze heerlijk heb zelf ook meerdere paren

 

 

kleine tip bij nieuwe klompen draag ze de eerste week met natte sokken loop je ze sneller in (niet te lang aanhouden kan je schimmelvoeten krijgen en weet ik niet wat) maar scheelt echt in de tijd met inlopen

 

 

(en wederom weet het oud draadje maar worden aangemoedigd eerst zoeken niet gelijk een nieuw topic openen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een heel hoge wreef, die kan niet in standaard klomp. Wel in een tripklomp. Tripklompen hebben een wat lager uitgesneden wreef en een leren bandje, om het ding toch goed om je voet te houden. Dat loopt veel fijner, omdat er geen stuk hout tegen de bovenkant van je voet schuurt.

 

klompen-aan.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...