Ga naar inhoud
GENEGEERD

Katadyn Pocket Pro (kortingsactie)


Floesh

Aanbevolen berichten

f2518ff2748bb1aeacdbec982ff66760.jpg.c0e358c5bed2c84217c909f0a6d8f3d9.jpg

 

 

Ik ben bezig om een kortingsactie op te zetten bij een webshop om de Katadyn Pocket Pro met een korting voor onze forumleden aan te kunnen bieden.

 

Te denken valt aan een korting op prijs, een gratis artikel of een package deal korting i.c.m. een ander product.

 

Aangezien de KPP voor veel mensen toch een behoorlijke investering is denk ik dat een cash korting de beste optie is.

 

Momenteel lijkt het erop dat de Katadyn Pocket Pro voor € 269 kan worden aangeboden, maar wellicht lukt het om een nog betere deal te maken als ik kan aangeven hoeveel mensen van de kortingsactie gebruik willen maken

(voor een winkel geldt natuurlijk hoe meer stuks ze kunnen verkopen hoe groter de bereidheid zal zijn om de korting te verhogen).

 

Wie heeft hiervoor interesse en vinden jullie een cash korting ook de beste optie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Zelfs me de korting die je in gedachte hebt is het hier een stuk goedkoper: http://www.amazon.de/Katadyn-2010000-Pocket-Filter-schwarz/dp/B000RZEJPU/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1355407170&sr=8-1

 

Ja weet ik, in Duitsland kan het nog wat goedkoper (vergeet niet de bezorgkosten erbij op te tellen), maar persoonlijk koop ik een dergelijke aanschaf liever bij een winkel in Nederland waar je ook eventueel naar toe kan als er iets mis mee is.

Misschien dat we ook op deze prijs kunnen uitkomen bij voldoende interesse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doe ik juist wel, want die zijn er niet. Amazon heeft verder een meer dan uitstekende service.

 

Ok welke webshop dan? Want die eerste in de lijst voor € 249,99 heeft bezorgkosten van € 9,60 (per bestelling) + € 2,50 (per artikel) naar Nederland.

Dan kom je op een totaal van € 262,09 en dat is zonder winkel in Nederland waar je naar toe kan gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok welke webshop dan? Want die eerste in de lijst voor € 249,99 heeft bezorgkosten van € 9,60 (per bestelling) + € 2,50 (per artikel) naar Nederland.

Dan kom je op een totaal van € 262,09 en dat is zonder winkel in Nederland waar je naar toe kan gaan.

 

Je moet ook niet op dat sublijstje klikken, maar op de knop 'In den Einkaufswagen': geen verzendkosten + goede service en garantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnaast geeft Katadyn toch FABRIEKSgarantie? Neem ik aan dan...

 

Dat lijkt mij ook, maar ik koop liever bij een NL webwinkel mits het prijsverschil niet te groot is.

Ik gun het de Nederlandse ondernemers en vind het ook wel een fijn idee als ik ergens terecht kan mocht er onverhoopt iets mis mee zijn.

Uiteraard is dit een persoonlijke voorkeur en kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die de goedkoopste optie buiten NL opzoeken.

 

Ik zal met de webwinkel overleggen wat er mogelijk is en dan kan een ieder zijn/haar eigen keuze daarin maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er ontgaat mij kennelijk iets... ik weet alleen niet wat. :confused:

 

Waarom willen jullie allemaal zo'n Katadyn ???

Hij filtert tot 0.2 micron, 50.000 ltr., kost 250 euro (waar zit dat euro-teken :mad:) bij amazon.de (@Nonkel Jones) en is veel zwaarder dan de...

 

Sawyer PointOne Sqeeze (0.1 micron, 3.000.000 ltr, 75 euro bij de prepshop.nl (dus bij klachten weet je wie je aan zijn mouw moet trekken :D).

 

Waarin zit dan het voordeel van de Katadyn... want ik zie het echt niet.

 

Leg het me aub uit. :confused:

 

Gr. en suc6, Martin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er ontgaat mij kennelijk iets... ik weet alleen niet wat. :confused:

 

Waarom willen jullie allemaal zo'n Katadyn ???

Hij filtert tot 0.2 micron, 50.000 ltr., kost 250 euro (waar zit dat euro-teken :mad:) bij amazon.de (@Nonkel Jones) en is veel zwaarder dan de...

 

Sawyer PointOne Sqeeze (0.1 micron, 3.000.000 ltr, 75 euro bij de prepshop.nl (dus bij klachten weet je wie je aan zijn mouw moet trekken :D).

 

Waarin zit dan het voordeel van de Katadyn... want ik zie het echt niet.

 

Leg het me aub uit. :confused:

 

Gr. en suc6, Martin.

 

Tsja, als je iets zoekt met een pompje..... is zo'n KPP wellicht de degelijkste en beste keuze. Mij leek dat eerst ook handiger dan knijpzakken en zwaartekracht gebruiken, maar daar ben ik inmiddels van genezen. :)

 

Mijn tijd aan de waterkant is het kortst als ik gewoon een zak of fles met vuil water vul en dit meteen kan gebruiken of later kan filteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, als je iets zoekt met een pompje..... is zo'n KPP wellicht de degelijkste en beste keuze. Mij leek dat eerst ook handiger dan knijpzakken en zwaartekracht gebruiken, maar daar ben ik inmiddels van genezen. :)

 

Mijn tijd aan de waterkant is het kortst als ik gewoon een zak of fles met vuil water vul en dit meteen kan gebruiken of later kan filteren.

 

Helemaal met je eens. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er ontgaat mij kennelijk iets... ik weet alleen niet wat. :confused:

 

Waarom willen jullie allemaal zo'n Katadyn ???

Hij filtert tot 0.2 micron, 50.000 ltr., kost 250 euro (waar zit dat euro-teken :mad:) bij amazon.de (@Nonkel Jones) en is veel zwaarder dan de...

 

Sawyer PointOne Sqeeze (0.1 micron, 3.000.000 ltr, 75 euro bij de prepshop.nl (dus bij klachten weet je wie je aan zijn mouw moet trekken :D).

 

Waarin zit dan het voordeel van de Katadyn... want ik zie het echt niet.

 

Leg het me aub uit. :confused:

 

Gr. en suc6, Martin.

 

Het zal wel komen omdat iemand ooit eens een briljante review heeft geschreven over de KPP (which reminds me, ik heb nog een belofte te vervullen...).

 

Sluikreclame zeg ik je! (Zo, dat weer een mooi staaltje zelfpijperij van mij.) (Hey, dat rijmt!).

 

Voor wat betreft de Sawyer: Er zit één "squeeze bag" van 1 liter bij. Het filter kan zogezegd 3.000.000 liter water filtreren. Mmmmm.... Die zak wordt dus MINIMAAL 3.000.000 keer ge'squeezed... Drie MILJOEN keer! Ik kan je garanderen dat het knijpzakje nog geen fractie van de 3.000.000 (ik zeg het nog maar eens: DRIE MIL-JOEN!) squeezes gaat overleven. En dan? Dan komt JB, met zijn KPP (ook dat rijmt!).

 

Kun je er wat mee @CrossbowClan? ;)

 

JB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal wel komen omdat iemand ooit eens een briljante review heeft geschreven over de KPP (which reminds me, ik heb nog een belofte te vervullen...).

 

Sluikreclame zeg ik je! (Zo, dat weer een mooi staaltje zelfpijperij van mij.) (Hey, dat rijmt!).

 

Voor wat betreft de Sawyer: Er zit één "squeeze bag" van 1 liter bij. Het filter kan zogezegd 3.000.000 liter water filtreren. Mmmmm.... Die zak wordt dus MINIMAAL 3.000.000 keer ge'squeezed... Drie MILJOEN keer! Ik kan je garanderen dat het knijpzakje nog geen fractie van de 3.000.000 (ik zeg het nog maar eens: DRIE MIL-JOEN!) squeezes gaat overleven. En dan? Dan komt JB, met zijn KPP (ook dat rijmt!).

 

Kun je er wat mee @CrossbowClan? ;)

 

JB

 

Daarom koop je er extra zakjes bij, of grijp een petfles uit de berm, die past ook (als je die al niet bij je had). Of improviseer je wat met een plasticzak en ducttape, etc.

 

Maar geeft niet, als ik een KPP had aangeschaft, lulde ik me nu ook drie keer in de rondte om die 200 euro extra recht te breien en sjouwde ik die 4 ons extra ook trots in m'n rugzak mee. :rolleyes: :p ;)

 

Wedden dat over een paar jaar die Squeeze ook weer zooooo 2013 lijkt. Er komt steeds wat nieuws. :)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom koop je er extra zakjes bij, of grijp een petfles uit de berm, die past ook (als je die al niet bij je had). Of improviseer je wat met een plasticzak en ducttape, etc.

 

Maar geeft niet, als ik een KPP had aangeschaft, lulde ik me nu ook drie keer in de rondte om die 200 euro extra recht te breien en sjouwde ik die 4 ons extra ook trots in m'n rugzak mee. :rolleyes: :p ;)

 

###Dit is de automatische berichten antwoorder van JB. JB is er momenteel niet, hij zit namelijk een lollige edoch scherpe reply te verzinnen op uw laatste post. Helaas duurt dit wat langer dan verwacht wegens enige vorm van "gelijkheid" in uw laatste post. Johnny zal dit echter nooit toegeven en desnoods vervallen in een ordinaire "fittie" danwel op slinkse wijze proberen om toch zijn gelijk te halen. Einde bericht.###

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sawyer PointOne Sqeeze (0.1 micron, 3.000.000 ltr, 75 euro bij de prepshop.nl (dus bij klachten weet je wie je aan zijn mouw moet trekken :D).

 

Ik zie geen reden deze bij de prepshop te bestellen. Hetzelfde filter kost bij bij amazon.com € 46,36: http://preppers.nl/forum/threads/4737-Sawyer-waterfilters-(ervaringen-en-info)/page3?highlight=Sawyer

 

Tenzij je natuurlijk een idealist als Floesh bent…:

 

Ik gun het de Nederlandse ondernemers
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie geen reden deze bij de prepshop te bestellen. Hetzelfde filter kost bij bij amazon.com € 46,36: http://preppers.nl/forum/threads/4737-Sawyer-waterfilters-(ervaringen-en-info)/page3?highlight=Sawyer

 

Tenzij je natuurlijk een idealist als Floesh bent…:

 

Zolang je maar de Squeeze versie 2 koopt, modelnummer sp129 en niet versie 1 model sp131 (de oude heeft slechte zakken en er passen geen petflessen op)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...