Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Toverlevingsdrang

Elf, emf

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Volgens mij zijn dat gewoon gsm-masten. Je ziet ze in Australië vermomd als bomen omwille van de visuele vervuiling. Misschien zijn het torens voor militaire communicatie of andere, maar wat mevrouw denkt lijkt me bijzonder vergezocht. Hup neem weer je emmer en dweil en nu verder die vloer schrobben mevrouw. Zo een toren leg je desnoods met een kleine springlading om. Ook in Marakech staan die dingen.

[ATTACH=CONFIG]4821[/ATTACH]

In Australië

[ATTACH=CONFIG]4822[/ATTACH]

Deze post delen

Deze verhalen gaan al enkele jaren ook in Nederland, de zogenaamde GWEN torens. Overigens is het inderdaad zeer waarschijnlijk dat GSM en WIFI straling negatieve gevolgen voor ons hebben, maar ik betwijfel of ze met die reden ontwikkeld zijn.

Deze post delen

soms denk ik idd wel eens van ja er zijn teveel mensen op aarde maar dit gaat mij toch iets tever

Er zijn teveel mensen met akelig gedrag in ieder geval.

Deze post delen

Deze verhalen gaan al enkele jaren ook in Nederland, de zogenaamde GWEN torens. Overigens is het inderdaad zeer waarschijnlijk dat GSM en WIFI straling negatieve gevolgen voor ons hebben, maar ik betwijfel of ze met die reden ontwikkeld zijn.

Die mening deel ik ten volste, wat overigens helemaal niet weg neemt dat de schadelijke effecten er wel degelijk zijn, vergeet niet dat de golven die door alle antennes en WIFI installaties en mobiele telefoons, tablets, smart meters, satellieten, radar, elk radio en tv station uit binnen en buitenland allemaal in de lucht hangen en dat deze informatiestromen 24/7 zonder rust en zonder aanziens des persoons door JOU en MIJ heen stromen, de mens is een organisch en energetisch functionerend wezen en hier niet op ingesteld, zonlicht, daar zijn we op ingesteld, de rest van die bagger kan gewoonweg niet goed zijn, vogels, bijen en andere insecten, vissen en zelfs planten ondervinden wel degelijk de schadelijke gevolgen van de signalen die ten overvloede in de lucht hangen, vogels en bijen maken een groot en belangrijk deel uit van de instandhouding van onze voedselketen( bestuiving en verspreiding van zaden), het probleem van al deze vormen van microgolven etc etc zou wel eens een stuk grotere vormen kunnen aannemen in een niet al te ver verwijderde toekomst, dat waar grof geld verdiend kan worden, door niet voldoende en afdoende onderzoek te verrichten dit ook verdiend word zou inmiddels wel bij iedereen als een paal boven water moeten staan. Met alle gevolgen van dien.

[video=youtube_share;yeSpT2GGMOA]

Deze post delen

Ik wil iedereen graag adviseren eerst de genoemde documenten te lezen, alvorens een mening te vormen.

Scheelt een hoop onzinnige posts, en kan wrevel voorkomen. :eek:

Gr. en suc6, Martin. :cool:

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...