Ga naar inhoud
GENEGEERD

Welke skils heeft mijn samenleving nodig?


bigboy112

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Sorry, een wijsneus hier. ;)

 

Belgie is gelukkig een stuk groter dan 500 Ha! :o 500Ha = 500 x 10.000 m2 = 5.000.000 m2 Dat zou meer dan twee mensen per vierkante meter zijn!

 

Volgens wiki: 'het land is 30.528 km² groot' http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgie Gelukkig maar! :cool:

 

500 Ha is een stuk grond van bv 2,5 bij 2 kilometer.

 

haha ^^ ik wist dat er iemand de wijsneus ging uithangen :D gelukkig was ik er maar mee aan het zwansen en meende ik het niet dan had ik nu mezelf een facepalm mogen geven ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben bezig met een mini samenleving in het zuiden van noorwegen te maken in de bossen bij de meren. ik wil hier veel mensen huisvesten maar ieder moet zijn eigen skils hebben zo wil ik een docter en een timmerman welke skils zou ik nog meer nodig hebben in mijn gemeenschap geef me wat opties

 

Een geloofwaardigheids-adviseur lijkt een op dit moment onontbeerlijke skill in je gemeenschap.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

tandarts, dokter, iemand die kan vlechten en handig is voor kleding te herstellen, timmerman, smid, iemand die veel van voeding kent ( bewaren en opslaan ), dorpsgek ;) . ik vind je idee heel tof en je denk gewoon maar eens wat je in een stad tegen komt van zelfstandige. dan denk je maar eens over wat je zoal in het dagelijks leven tegenkomt ( ziekenhuizen enzo ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...