Ga naar inhoud
GENEGEERD

Paracord armband


tijgertje19

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heeft t n naam, kan ik op you tube vinden. ;)

 

DSC_0465.jpg.ab14a0df24e4f967f32154b487e723f5.jpg

 

Deze heb ik in SC Zeeland van @carismo geleerd, heeft 2 gezichten, andere kant ziet anders uit en kan in een keer losgetrokken worden. Misschien heeft Carismo hier een filmpje voor.

 

ik ben benieuwd @carismo.

ik zal zo even kijken of ik de naam terug kan vinden.

heb het ook geleerd van youtube hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een militaire vlecht, maar ik doe em anders dat op het filmpje waar ik het van had, helaas niet meer online. op sc kan je hem toch leren...

 

ja die wil ik idd wel leren. dan ook maar hopen dat ik hem niet vergeet na de sc hihi krijg nu zoveel nieuwe filmpjes te zien op internet dat ik soms de weg kwijt ben hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lima, de hond van @Alice en @Wonderland heeft t om zn nek, staat mooi hoor ;)

 

Hahahaha, ja en dan neem jij wel de riem mee! ;)

 

Nou in die grote zit 5 meter paracord maar die kun je ook aan je tas klikken hihi

 

Kun je er geen riem van maken? Daar zie ik het nut nog wel van in, extra riem op reserve die tevens gewoon bruikbaar paracord is. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...