Ga naar inhoud
GENEGEERD

GHB wat neem je mee?


ShadowSurvival

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik denk dat een goede GHB net zo belangrijk is als een BOB want het is onrealistisch om ervan uit te gaan dat je thuis ben als het losbarst.

ik ben een GHB aan het samenstellen en ik vroeg me af wat jullie zoal mee nemen.

 

Wat vinden jullie musts om mee te nemen?

En wat hebben jullie extra bij voor de zekerheid?

 

Gr S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik heb die van mij er voor het gemak er even bijgehaald .

Ik wil dit zo klein mogelijk houden . Zit in een tasje van 24 ×16 × 8

Halve liter water

Metalen drink beker

Klein asbet branderige

Papieren zakdoeken

Lucifers

Ducktape om een kredietkaart

Stukje touw

Radio met opwindt functie

Klein verband doosje

Aansteker

Oordopjes

Een balpen

Schrijfpapier

Druivensuiker

Een paar energie repen

Zwitsers zakmes

Mini hand zaag

Een reep chocolade

Kopie van belangrijke papieren

100 €

Klein thee doek

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Geert

Je hebt een mooie uitgebreide GHB, aan belangrijke papieren had ik zelf nog niet aan gedacht.:D

ik heb zelf:

compas

kaart van Nederland

multitool

van die aluminium dekens

firesteel

standaard verbanddoos

2 flesjes water

een mes met een zaag gedeelte

 

Gr S

 

Doe er ook een gewone aansteker en lucifers in.....en een tampon en beetje vaseline. De tampon is voor van alles te gebruiken en met de vaseline ook fire-starter. Spiegeltje ook handig, pincet, pleister, naald en draad, stuk duct-tape, tie wrap, etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe er ook een gewone aansteker en lucifers in.....en een tampon en beetje vaseline. De tampon is voor van alles te gebruiken en met de vaseline ook fire-starter. Spiegeltje ook handig, pincet, pleister, naald en draad, stuk duct-tape, tie wrap, etc.

 

Goed idee, want ik ben ik ga er van uit dat ik hooguit 3 dagen gebruik maak van mijn GHB dus en aanstekers zijn dan nog gewoon goed.:D

in de verbanddoos zit een pincet en pleisters maar naald en draad is goed voor eventuele hechtingen en duct-tape en tie wraps zijn altijd makkelijk.

 

Gr S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...