Ga naar inhoud
GENEGEERD

Farm for sale


Mrsjones

Aanbevolen berichten

er is een organic farm te koop op domenica,de twee terrein samen zijn 6 acres, er is een hoofgebouw en nog wat bij gebouwen. rond de 2,50 acres zijn als citrus boomgarde , nog 2,50 acres moet ontwikkel worden. er is al een grote tuin voor eigen gebruik. ze willen ong 2 tonnen ervoor. het is erg mooi en rustig, nu van 2 mensen die er van leven en werk geven aan ong 5 mensen. mischien iets voor een van jullie. kijk na, jaco organic farm domenica.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ok, weer wat te dromen vannacht, als dit het is:

http://www.jacofarm.com

http://tiptopwebsite.com/websites/index2.php?username=mrafocaj&page=2

 

Bedankt!

ja,deze is het. deze mensen leven ervan.dus deze boerderij is genoeg inkomen en eten voor een gezin. @ keyzersuze ,buitenlands arts uit de eu mogen zo aan het werk. wil jij een farming doctor worden? kan jij ook mijn koeien helpen bevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er is een organic farm te koop op domenica,de twee terrein samen zijn 6 acres, er is een hoofgebouw en nog wat bij gebouwen. rond de 2,50 acres zijn als citrus boomgarde , nog 2,50 acres moet ontwikkel worden. er is al een grote tuin voor eigen gebruik. ze willen ong 2 tonnen ervoor. het is erg mooi en rustig, nu van 2 mensen die er van leven en werk geven aan ong 5 mensen. mischien iets voor een van jullie. kijk na, jaco organic farm domenica.

 

Waarom willen die 2 mensen er niet meer zitten? Het is paradijselijk en voorziet je van alles wat je nodig hebt om te leven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel even goed lezen graag. vraagprijs $ 225.000,-- voor een stuk land van 2.5 acre (=ongeveer 10.000 m2), met een paar eenvoudige opstanden erop. Dit is zo'n $18/m2 voor landbouwgrond (waarde van de gebouwen geschat op $40.000,--!!

Nederland=duur=EUR 3-7/m2.

Kan even zo snel niet vinden of het land wel je eigendom is op dominica, of dat het (eeuwig/langdurige) pacht is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrsjones

 

Als ik de mooie foto's zie breekt het zweet me al uit. Ben meer een koele kikker. dus de Caribian is me te heet. En als ik zo,n lap grond neem wil ik echt op een Quad rondcrossen.

 

Als ik een tonnetje of twee zou hebben en dat mag besteden aan een boerderij denk ik aan Duitsland net over de grens en ook goed te doen voor familie en bed and breakfast al is dit alleen al voor de familie die denkt dan gratis een vakantie adresje te hebben. Mooi niet:cool:

 

Maar de de korte reistijd kun je een mooie bijverdienste creeren, denk effe aan eendenverhuur of solex verhuur. Of als je sportief bent mountainbike verhuur, met boerencamping. Zit maar wat te brainstormen:confused:

 

Maar dus voor degen die een paar ton stuk wil slaan kijk ook eens op HuisinDuitsland

 

Weet dat de regio's bij de Moezel en Thuringen

nog goedkoper zijn dan net over de grens net NL

Bij de Tjechische grens zit je voor en tonnetje in een boerderij maar kan er erg saai zijn. En is ook weer verder rijden dus raak je het voordeel weer kwijt als je vaak heen en weer rijdt met NL ook de familie is dan langer onderweg.

 

Frankrijk is ook veel te koop, maar voor eventule medische verzorging kies ik liever voor Duitsland. En op je oude dag wil je vaak terug naar je oude leefomgeving. Vlak dit niet uit, zelfs veel oudere mensen die zich in Drenthe hebben gevestigd en uit het westen komen gaan op oudere leeftijd of bij ziekte of verlies van partner het liefst terug naar hun oude woonomgeving. Ik weet dit uit de eerste hand van plattelands-huisartsen die ik via mijn vorige werkgever vaak bezocht. Erg belangrijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...