Ga naar inhoud
GENEGEERD

De Mad Max politieauto (Interceptor) tegen criminelen?


Tom

Aanbevolen berichten

In Engeland hebben ze een supersnelle prototype politie auto aangeschaft genaamd de BMW type 1 Interceptor Het lijkt meer geschikt voor een rol in een Mad Max film dan te patrouilleren op de snelwegen van de natie (G.B.)

 

Dit is de BMW type 1 Interceptor, een politie-achtervolgings auto die snelheden van 155 mph kunnen bereiken dat is 250 km per uur.

 

[ATTACH=CONFIG]4652[/ATTACH]

 

Maar tot nu toe, de £ 30.000 hatchback werd vooral gebruikt voor het opsporen van onverzekerde of gestolen auto van de snelheid-beperkte wegen in de lieflijke stadjes en dorpjes van de Cotswolds en de omliggende gebieden

 

Volgens de Dailymail heeft de nieuwe Interceptor politieauto vergelijkingen met een Interceptor auto te zien in de Mad Max films

 

Maar als je deze nieuwe type's ziet in de spiegel kun je alleen nog maar huilen (als je niet stopt), zoals in de film Mad Max

 

 

 

De Dailymail heeft er geen gevoel bij en denkt dat deze voertuigen voor een Mad Max Scenario worden aangeschaft

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2388479/The-Mad-Max-car-targeting-criminals--Cotswolds-Do-rural-police-forces-really-need-155mph-BMW-Interceptor.html?ITO=1490&ns_mchannel=rss&ns_campaign=1490

 

Nu heb ik er geen last van, ga naar het oosten regio thüringer wald waar ik op de rechte stukken van de Autobahn een gangetje haal van 230 km/uur.

(Mag daar gewoon hoor :cool:

 

Als het rustig is kan ik de 550 km in ongeveer 3 uur rijden, zit dan op 800 meter hoogte en op 10 minuten afstand ga ik naar de 1000 meter hoogte.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

 

In Engeland rijden al jaren snelle politie auto's rond. Subaru Impreza WRX en Mitsubishi Evo's. (Vierwiel drive lijkt me toch handiger in de diverse weersomstandigheden dan zo'n achterwiel aangedreven bmw'tje)

 

Waarom de DailyMail er 'geen goed gevoel' bij heeft en hier iets achter zoekt is mij volstrekt onduidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
In Engeland hebben ze een supersnelle prototype politie auto aangeschaft genaamd de BMW type 1 Interceptor Het lijkt meer geschikt voor een rol in een Mad Max film dan te patrouilleren op de snelwegen van de natie (G.B.)

 

Dit is de BMW type 1 Interceptor, een politie-achtervolgings auto die snelheden van 155 mph kunnen bereiken dat is 250 km per uur.

 

[ATTACH=CONFIG]4652[/ATTACH]

 

Maar tot nu toe, de £ 30.000 hatchback werd vooral gebruikt voor het opsporen van onverzekerde of gestolen auto van de snelheid-beperkte wegen in de lieflijke stadjes en dorpjes van de Cotswolds en de omliggende gebieden

 

Volgens de Dailymail heeft de nieuwe Interceptor politieauto vergelijkingen met een Interceptor auto te zien in de Mad Max films

 

Maar als je deze nieuwe type's ziet in de spiegel kun je alleen nog maar huilen (als je niet stopt), zoals in de film Mad Max

 

 

 

De Dailymail heeft er geen gevoel bij en denkt dat deze voertuigen voor een Mad Max Scenario worden aangeschaft

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2388479/The-Mad-Max-car-targeting-criminals--Cotswolds-Do-rural-police-forces-really-need-155mph-BMW-Interceptor.html?ITO=1490&ns_mchannel=rss&ns_campaign=1490

 

Nu heb ik er geen last van, ga naar het oosten regio thüringer wald waar ik op de rechte stukken van de Autobahn een gangetje haal van 230 km/uur.

(Mag daar gewoon hoor :cool:

 

Als het rustig is kan ik de 550 km in ongeveer 3 uur rijden, zit dan op 800 meter hoogte en op 10 minuten afstand ga ik naar de 1000 meter hoogte.;)

 

Maar als je deze nieuwe type's ziet in de spiegel kun je alleen nog maar huilen (als je niet stopt), zoals in de film Mad Max

 

Niet als je een auto met trekhaak jat gewoon stoppen in zn achteruit radiatortje stuk van oom agent en weer verder laters :) lmao

zag i dat nou goed 4 maal schijfrem ? ook niet handig ffe met een spuitbusje vaseline of wd40 om de auto heen en ze remmen nooit meer.

Dan gaat er ineens van alles in een flits aan je voorbij hahahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...