Ga naar inhoud
GENEGEERD

Ik heb electra,yes, yes, yes.


Mrsjones

Aanbevolen berichten

sinds 3 dagen heb ik electra, met een monarch sun systhem met accus al ingebouw. het is geweldig,ik heb nu ijs voor in mijn water.ikkan koude melk drinken en ik heb met de kinderen nutella ice cream gemakt. wow ,wat fijn om een fan te gebruiken als je slaap. en het leveert super wel ,ik kan 2 flinke vriezer en een ijskast full time laten draien. en overdag kan ook de was machine ,ed gebruikt worden.de water voor mens,dier en landbouw is door een windmolen gepompt en ook dat werk prima. afwachten hoe het loop tijdens deze orkaan zesoen.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@Mrsjones

 

Gefeliciteerd, met de energie voorziening, nu is alles naar wens?

Het lijkt mij ook wel wat een eiland. Een beetje aan het strand rondhangen, varen en lekkere coctails drinken in de luie stoel. Zwemmen in kristal helder water.

Kortom een "island of dreams"

 

Speciaal voor u een zonnig liedje over het geheime "Island Of Dreams"

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

sinds 3 dagen heb ik electra, met een monarch sun systhem met accus al ingebouw. het is geweldig,ik heb nu ijs voor in mijn water.ikkan koude melk drinken en ik heb met de kinderen nutella ice cream gemakt. wow ,wat fijn om een fan te gebruiken als je slaap. en het leveert super wel ,ik kan 2 flinke vriezer en een ijskast full time laten draien. en overdag kan ook de was machine ,ed gebruikt worden.de water voor mens,dier en landbouw is door een windmolen gepompt en ook dat werk prima. afwachten hoe het loop tijdens deze orkaan zesoen.

 

Gefeliciteerd Mrsjones, goed nieuws. Kun je wat meer vertellen over dat systeem? Heb je een link naar een site. Of is het van deze club?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Mrsjones, goed nieuws. Kun je wat meer vertellen over dat systeem? Heb je een link naar een site. Of is het van deze club?

 

yep, mijn flower power kom uit hun bedrijf , ik heb een deal met hun gesloten, ik houd de hoeveelheid energie steeds in de gaten ,geef hun info over de performance in de tropen en zij deden de installatie en zullen voor evt onderhoud langs komen. hun monteur was 5 dagen bij mij en hij heeft ervan genoten.dat hier rum deel van het ontbijt was voor veel mensen deed hem verstel staan.hij wist ook niet dat je zonder machine kun melken. een aantal mensen zijn nu ook van plan er een te koppen maar de prijzen zijn erg hoog.de wind machine zijn met een elipse in plaats van de traditionel propellor vorm, beter rendement en minder geluid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrsjones

 

Gefeliciteerd, met de energie voorziening, nu is alles naar wens?

Het lijkt mij ook wel wat een eiland. Een beetje aan het strand rondhangen, varen en lekkere coctails drinken in de luie stoel. Zwemmen in kristal helder water.

Kortom een "island of dreams"

 

Speciaal voor u een zonnig liedje over het geheime "Island Of Dreams"

 

 

nou, ik woon in de bergen ,15 km van de zee,en de weg is onverhard voor de eerste 10 . ik kom een keer per week na beneden om groenten te leveren. wij hebben ong 100 kippen, 25 geiten, 2 koe, en nog flink wat andere dieren. wij hebben corn, sugar cane, coffie, thee, veel verschillende groente. er werken 20 mensen bij ons. om 4.30 sta ik op en begin ik te werken. de coktail hour on the beach is nog niet deel van mijn leven.vanovond ga ik weluit eten en naar de film ,plus een beetje merengue dansen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sinds 3 dagen heb ik electra, met een monarch sun systhem met accus al ingebouw. het is geweldig,ik heb nu ijs voor in mijn water.ikkan koude melk drinken en ik heb met de kinderen nutella ice cream gemakt. wow ,wat fijn om een fan te gebruiken als je slaap. en het leveert super wel ,ik kan 2 flinke vriezer en een ijskast full time laten draien. en overdag kan ook de was machine ,ed gebruikt worden.de water voor mens,dier en landbouw is door een windmolen gepompt en ook dat werk prima. afwachten hoe het loop tijdens deze orkaan zesoen.

 

Ah, dat is een flinke vooruit gang! Lekker dat het spul weer koud kunt bewaren. Mooi dat het gelukt is een goed systeem te bemachtigen.

 

Helpt die fan tijdens het slapen ook tegen de muggen daar? De Europese muggen laten zich makkelijk wegjagen door een klein briesje (> 1,5km/h).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrsjones

 

Super vet! Zou je wat meer informatie kunnen geven over je systeem? Hoe het is opgebouwd, de kosten en hoe het aan te sluiten. Zou zoiets super graag op de BOL willen.

 

het koste mij 10000 dollars aanschaaf kost, 1200 vervoer van us na domenica, 1400 invoer recht. de wind molen waren rond de 2000 dollars per stuk, ik heb nog 500 ong uitgegeef aan een soort mini water toren.het is zeker niet goedkoop, maar voor ons bijna de enige optie. er kan geen aansluiting op het net door onze locatie en onze gebrek aan kennis makte dat wij het niet zelf kunnen.dit zijn voorsiening aangepast op onze climat en omstanderheid. wij hebben ook een flinke oude generator, met benzine voor 3 manden nood energie.wij verlicht op olie lampen en koken op propane met een hele flinke tank.ik weet niet of onze systhem ook voor europa handig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, dat is een flinke vooruit gang! Lekker dat het spul weer koud kunt bewaren. Mooi dat het gelukt is een goed systeem te bemachtigen.

 

Helpt die fan tijdens het slapen ook tegen de muggen daar? De Europese muggen laten zich makkelijk wegjagen door een klein briesje (> 1,5km/h).

ah, ik vrees de muggen nooit zo, waar ik last van heb zijn rode mieren, die besten bijten veel erger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...