Ga naar inhoud
GENEGEERD

REVIEW: LogicFlex Mk1 headset t.b.v. KARMAverloting


Nonkel Jones

Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik drie van mijn persoonlijke communicatiemiddelen getest in combinatie met de LogicFlex Mk1 headset.

Van links naar rechts: Siemens Gigaset A260, Albrecht TecTalk easy en mijn wat kale Nokia telefoon.

 

qnjmkm.jpg

 

Siemens Gigaset:

Ontvangst - helder, geen verschil merkbaar

Connectabiliteit - alsof de LogicFlex en de Siemens voor elkaar gemaakt zijn

Bedieningsgemak - vertrouwd, de belangrijkste functies blijven via de Siemens verlopen

Draagcomfort - na een tijdje vergeet je dat je de LogicFlex draagt

 

Albrecht TecTalk:

Ontvangst - Het duurt even voordat de LogicFlex goed is ingesteld, daarna vlekkeloos

Connectabiliteit - zie bedieningsgemak

Bedieningsgemak - nadeel is dat je de spreeksleutel/de spreekknop handmatig moet blijven

bedienen. Standby werkt prefect

Draagcomfort - Geeft luxe gevoel, alsof je er iedereen te slim mee af bent.

 

Nokia GSM:

Ontvangst - Net zo duidelijk als zonder LogicFlex

Connectabiliteit - Zelfs met een wat ouder type telefoon weet de LogicFlex goed raad

Bedieningsgemak - Zonder probleem handsfree bellen, laat de politie maar komen.

Draagcomfort - Het is een raadsel waarom een product als LogicFlex nu pas op de markt komt.

Zeer betaalbaar en voldoet aan alle eisen.

 

Leuke bijkomstigheid van het LogicFlex-systeem is dat je er - waar dan ook - opzien mee baart. En nu spreek ik uit eigen ervaring: mensen worden nieuwsgierig worden en spreken je zomaar aan.

 

Meer foto’s volgens, even iemand vinden die met zijn hoofd op internet wil.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Zo, omdat een paar foto's vaak meer zeggen dan veel woorden heb ik flink mijn best gedaan alles op de gevoelige plaat vast te leggen.

 

Op de eerste foto is te zien hoe de telefoon van de Siemens Gigaset A260 een ware symbiose aangaat met de LogicFlex:

 

280pf2u.jpg

 

Samen met de Nokia GSM lijkt de LogicFlex een natuurlijke twee-eenheid te vormen:

 

300weuw.jpg

 

Het gebruik van de LogicFlex in combinatie met de Albrecht TecTalk easy gaat wat moeizamer. Zoals te zien is zit de positie van de spreekknop niet op de ideale plaats:

 

2ecmf0h.jpg

 

En dan nu de grote verrassing! Het is natuurlijk even een investering, maar bij gebruik van twee LogicFlex headsets is het zelfs mogelijk met een ouderwetse telefoon handsfree te bellen(!):

 

dpwm5g.jpg

 

De twee LogicFlex headsets die wachten op de gelukkige winnaars van de karma-verloting:

 

70doh3.jpg

 

 

Als extra voor preppers.nl hebben we de LogicFlex uitgeprobeerd in combinatie met wereldontvangers, als TSHTF wil je tenslotte als preppert een beetje op de hoogte blijven van wat er in de wereld om je heen gebeurt.

 

Getest werden de Grundig WorldReciever 5401 (links op de foto) en de Muse Hybrid dynamo/solar Power (rechts op de foto):

 

2ef1ac7.jpg

 

Over de Grundig kunnen we kort zijn. De combinatie met de LogicFlex oogt zeer professioneel, maar heeft als belangrijk nadeel dat de antenne de bewegingsvrijheid beperkt:

 

9iu6wn.jpg

 

Het gebruik van de LogicFlex samen met de Muse Hybrid is bijna ideaal te noemen. Volledig compatible en de radio is tijdens het dragen actief – d.m.v. de zwengel – op te laden, maar ook passief: terwijl je heerlijk je gezicht, onder het genot van een biertje, op een terrasje laat bruinbakken laden de zonnecellen vanzelf de batterijen op. Een logische en flexibele manier om het nuttige met het aangename te verenigen:

 

2aj5aq8.jpg

 

Overigens is de LogicFlex headset, weliswaar in een merkloze uitvoering, ook verkrijgbaar bij de medewerkers van post.nl.

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nonkel Jones

 

Ik WIST dit! Hahahahaha!

 

Al enkele dagen volg ik dit topic en heb ik BEWUST geen nummer geroepen, omdat ik hier al bang voor was! Hahahaha!

 

BRIL-F*CKING-JANT!

 

Dit soort humor weet ik te waarderen. "LogicFlex", ik vermoedde al zoiets... De opbouw naar deze climax is GENIAAL! Ik ben jaloers, ik had dit ooit willen doen, nu is die mogelijk voor altijd kapotstuk.... En zoals jij het hebt gedaan, had ik nooit kunnen doen...

 

GENIAAL!

 

+100000000000000000000000000000000 kudo's!

 

JB :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...