Ga naar inhoud
GENEGEERD

Makro voor consumer?


noahvanleeuwen

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Groothandel is vaak duurder dan de aanbiedingen in de supermarkt, mits je het in de gaten houd. Enigste voordeel van de groothandel is dat men daar groot verpakkingen verkoopt, ideaal voor en groot gezin die niet op de kleintjes hoeft te letten.

 

Hoe ik het weet? mijn lieve moeder heeft een MAKRO pas en ik mag af en toe mee, maar kopen doet ze daar zelden nog iets. Ze is telkens bang dat ik zeg: goh, bij die winkel is het in de aanbieding voor een goedkopere prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gebruikersnaam

Makro is alleen goedkoop als je hun aanbiedingen neemt.

 

De groothandels lijken vaak goedkoper dan andere winkels omdat de folders de prijzen aangeven zonder BTW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vergelijk altijd de prijzen of de groothandel echt wel zo voordelig is. Zo koop ik er wel altijd het voer voor onze katten omdat die per kilo 2 euro goedkoper is maar met veel van de aanbiedingen ben je vaak duurder uit dus het blijft opletten. Het voordeel van groothandels is wel dat je een grote hoeveelheid mee kan nemen en niemand daar raar van staat te kijken.

@noahvanleeuwen mocht je dicht bij de Belgische grens wonen is Colruyt eventueel een goede optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...