Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Nederland doof voor terreuralarm

Recommended Posts

terreurdreiging.jpg

Terrorisme-experts bij speciale eenheden van Defensie noemen het 'onbegrijpelijk slap' dat de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) in Nederland geen verhoogd risico ziet, terwijl onze buurlanden en de Verenigde Staten een scala aan extra veiligheidsmaatregelen nemen vanwege extreme terreurdreiging van Al-Qaeda.

bron: ANP

Lees meer ...

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Het is toch wel bijzonder toevallig dat, net op het ogenblik dat de VS in een slecht daglicht staan naar aanleiding van afluisterpraktijken, er een algeheel terrorismegevaar wordt aangekondigd. Misschien willen de veiligheidsdiensten het nut van hun eigen bestaan wel bewijzen ? Het zou nog efficiënter zijn om AQ te betalen om ergens een aanslagje te plegen. Dan staat het nut en de toelaatbaarheid van bovengenoemde diensten helemaal niet meer ter discussie. Als je het aan mij vraagt is een algeheel alarm bull shit. Een dergelijke maatregel heeft alleen tot doel massahysterie te veroorzaken en onze vrijheden nog verder te beperken. Ook qua waarde is het nutteloos als je niet weet wie, waar, wanneer en hoe wil toeslaan. Willen we allemaal angstig door het leven of mogen we nog een beetje genieten ook ?

Het is toch wel bijzonder toevallig dat, net op het ogenblik dat de VS in een slecht daglicht staan naar aanleiding van afluisterpraktijken, er een algeheel terrorismegevaar wordt aangekondigd. Misschien willen de veiligheidsdiensten het nut van hun eigen bestaan wel bewijzen ? Het zou nog efficiënter zijn om AQ te betalen om ergens een aanslagje te plegen. Dan staat het nut en de toelaatbaarheid van bovengenoemde diensten helemaal niet meer ter discussie. Als je het aan mij vraagt is een algeheel alarm bull shit. Een dergelijke maatregel heeft alleen tot doel massahysterie te veroorzaken en onze vrijheden nog verder te beperken. Ook qua waarde is het nutteloos als je niet weet wie, waar, wanneer en hoe wil toeslaan. Willen we allemaal angstig door het leven of mogen we nog een beetje genieten ook ?

De VS is net een goochelaar, ze leiden mensen af met rook hier en spiegels daar. Mensen moeten overal naar kijken behalve naar de VS. weken geleden zei Obama nog dat hij vragen zou gaan stellen en dat hij uitleg zou eisen, en zodra hij dat had zou hij de bevolking erover inlichten. weken later hoor je er nog niets van maar hij heeft wel tijd om druk uit te oefenen op rusland en andere landen die snowden asiel wilden geven.

Tuurlijk gaat de tereurdreiging omhoog voor de wereld als diverse gevangenissen worden aangevallen en misschien honderden taliban extremisten zich opmaken om bom aanslagen uit te voeren die voorheen in de gevangenis zaten. Het is niet alsof die gasten vergeving gaan prediken nadat ze jaren in een smerige cel hebben gezeten en mogelijk gemarteld zijn.

Maar zeg nu zelf, die komen toch niet achter ons aan, we hebben tenslotte die vrouw al vrijgelaten die onze jeugd ronselde. Nee, de dreigementen op het internet dat nederland zou betalen voor die arrestatie door extremisten zal daar niets mee te maken hebben gehad.

Dus we zijn veilig! Onze legertroepen in die landen waarborgen alleen de veiligheid en helpen met de herbouw van een nieuwe dictatuur, waarom zou onze veiligheid in gevaar komen?

Geachte regering nu vraag ik U: heeft u genoeg zand om uw kop in te steken of moet ik u nog een extra emmertje brengen?

Als jij jaren lang in de gevangenis hebt gezeten en gemarteld bent in opdracht van Amerika, wil je ook wraak, logisch.

Er kan best een aanslag komen, maar niet door terroristen, maar door de Amerikaanse overheid zelf.

(of ze betalen een of andere arme sloeber om het uit te voeren)

Misschien geeft de NCTV geen verrhoogd risico, omdat zij ook zien dat het een verzinsel is? dat zou positief zijn.

Als jij jaren lang in de gevangenis hebt gezeten en gemarteld bent in opdracht van Amerika, wil je ook wraak, logisch.

Er kan best een aanslag komen, maar niet door terroristen, maar door de Amerikaanse overheid zelf.

(of ze betalen een of andere arme sloeber om het uit te voeren)

Misschien geeft de NCTV geen verrhoogd risico, omdat zij ook zien dat het een verzinsel is? dat zou positief zijn.

De haat tegen Amerika gaat verder terug dan na de praktijken in quantanomo bay. Ik heb liever de VS aan het roer dan een of andere dictator uit het midden oosten

• Leuk 1
De haat tegen Amerika gaat verder terug dan na de praktijken in quantanomo bay. Ik heb liever de VS aan het roer dan een of andere dictator uit het midden oosten

Drogredenatie. Je hoeft niet te kiezen uit twee kwaden.

Drogredenatie. Je hoeft niet te kiezen uit twee kwaden.

En net zo'n relevante, onjuiste opmerking in deze als dat bij ons de post op donderdag komt.

Ik reageer op de stelling dat wraak te begrijpen is agv QB. Dat is de kapstok en onterecht want daarvoor was het ook geen koek en ei.

Echt wel!! Mensen die zo pro Iran en Islam zijn, ga eens een jaartje daar wonen, en kijken hoe veel vrijheid je mag beleven daar. Ik zou zeggen vechten met alles wat we hebben om die vrijheid te borgen.

En net zo'n relevante, onjuiste opmerking in deze als dat bij ons de post op donderdag komt.

Ik reageer op de stelling dat wraak te begrijpen is agv QB. Dat is de kapstok en onterecht want daarvoor was het ook geen koek en ei.

Ik volg je niet meer. Jouw reactie op 'wraak van ontsnapte terroristen' was dat je liever de VS als een oosterse dictator hebt, mijn reactie was dat beiden niet nodig zijn en dat je bovendien niet hoeft te kiezen.

Doen ze in de VS ook niet. Maar ze dromen minder dan wij. Dat is een feit.

Ze dromen misschien minder, ze dronen des te meer

Het idealistische plaatje wat velen nog hebben van Amerika is passe, en niet zo'n beetje ook.

Ben het wel met je eens, dat ik ook niet onder een dictator aan t roer wil leven.

Echt wel!! Mensen die zo pro Iran en Islam zijn, ga eens een jaartje daar wonen, en kijken hoe veel vrijheid je mag beleven daar. Ik zou zeggen vechten met alles wat we hebben om die vrijheid te borgen.

Ik zou zeggen laat die mensen lekker met rust en val ze alleen lastig als ze hierheen komen en zich misdragen.

• Leuk 1
Ik volg je niet meer. Jouw reactie op 'wraak van ontsnapte terroristen' was dat je liever de VS als een oosterse dictator hebt, mijn reactie was dat beiden niet nodig zijn en dat je bovendien niet hoeft te kiezen.

We volgen elkaar niet meer en dat zet je niet recht zonder mondelinge interactie. We praten langs elkaar heen.

Ze dromen misschien minder, ze dronen des te meer

Het idealistische plaatje wat velen nog hebben van Amerika is passe, en niet zo'n beetje ook.

Ben het wel met je eens, dat ik ook niet onder een dictator aan t roer wil leven.

Ben de laatste die beweert dat de VS ideaal is. Ben er diverse malen geweest en van veel zaken geschrokken. Dat doet echter niets af aan het feit dat ik het land als geheel met al haar gebreken hoog heb staan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...