Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Noodvoedsel inkopen door amerikaanse overheden

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Het is volgens mij wel een teken op 'iets' dat komen gaat.

Vooral nu met de laatste ontwikkelingen en terreurdreiging die zo serieus genomen wordt dat men zegt dat het de ergste dreiging is sinds 9-11

Goede redenen om vooral te preppen.

Eén aanslagje zal wel meevallen maar meerdere aanslagen tegelijk en dan ook nog eens op cruciale plekken zal weleens behoorlijk uit de hand kunnen gaan lopen.

Als de 'overheid' iets nodig heeft, gaat dat door tig handen, iedereen zet zijn stempel, 5 soorten onderzoeken, 8 prijsvergelijkingen enz....

en eenmaal dat het 'beslist' is, moet het altijd snel gaan en als het kan goedkoop (maar als het duur is, geeft het eigenlijk toch niet).

En de zo gezegde aangeschrevene heeft niet willen leveren omdat ie niet wil dat de overheid zulks heeft? Compleet BS.

Als winst zoekende zelfstandige zou je al sowieso leveren, hoe meer pakketjes er zijn (bij wie dan ook) hoe beter het is voor iedereen

en met de winst die je maakt op de overheids deal, kan je andere pakketjes goedkoper of zelfs deels gratis uitdelen.

Conclusie: Op zijn minst stinkt een deel van dit 'verhaal', zo niet alles.

Ik lees net op Xander, dat de VS in een 160 km brede strook aan alle grenzen gedeeltelijk de grondwet opheft, wat daar aan de hand is ???

Dit gebaseerd op 1 (één) bron: Infowars (Alex Jones, de man die altijd aan het roepen lijkt) dat het op zijn beurt heeft van http://www.storyleak.com/dhs-constitution-free-zones-us/

Het kan zijn dat dit (van de grensstrook) waar is... DHS lapt al sinds 9-11 allerlei basisrechten aan haar laars.

Geven ze wat betreft doorzoeken van electronische gegevensdragers ook toe: http://www.dhs.gov/xlibrary/assets/privacy/privacy_pia_cbp_laptop.pdf

Dat van de FEMA en noodrantsoenen, geloof ik nog steeds niet direct.

Dit gebaseerd op 1 (één) bron: Infowars (Alex Jones, de man die altijd aan het roepen lijkt).

Het kan zijn dat dit (van de grensstrook) waar is... dat van de FEMA en noodrantsoenen, geloof ik nog steeds niet direct.

Tja, ik weet ook niet hoe het zit, maar het lijkt me toch niet dat alles zomaar verzonnen word.

Bizarre ontwikkelingen lijkt mij in ieder geval, als de berichtgeving klopt dan he.

Je hebt wel gelijk hoor wodan maar als het oud nieuws is heeft plaatsen ook geen nut?

Dus ja hier zul je vaak berichten tegen komen die je net zo goed moet geloven op wat je wel en niet hoort op het 20:00 journaal.

Prep ze,

K a n s

Over het nut van dit te plaatsen heb ik niet gesproken en heb ik ook niet echt een mening.
  • Leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...