Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wat er online zoal bijgehouden wordt van ons


Kans

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Bunkerprepper
Weer even duidelijk dat alles wat we op het net doen wordt bijgehouden:

http://www.zerohedge.com/news/2013-08-01/what-google-knows-about-you

 

Prep ze,

K a n s

 

Nou... er wordt nog VEEL meer bijgehouden dan je op dit monent voor mogelijk acht.

Binnen een paar weken zal er publiekelijk meer nieuws over een aantal sigint programma's bekend worden, waarvan op dit moment alleen analysten worden 'bijgepraat' over de mogelijke effecten en reacties die e.e.a. bij de 'normale burgers' zal triggeren.

 

 

Bunkerprepper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verbaast me eerlijk gezegd dat zoveel mensen hier zo geschokt op reageren. Ik dacht dat de meeste mensen wel wisten dat "ze" alles in de gaten houden. Bepaalde dingen lijken verder te gaan dan ik had verwacht, maar echt verbaasd ben ik niet...

 

Welkom in 1984 :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft zelfs niet eens iets te doen , zelfs van ongeboren baby's wordt alles al bijgehouden in computer op consultaties bureaus , Wordt je geboren wordt je gelijk aangemeld op het stadhuis

en ga je weer verder .Ga je naar school worden weer alle gegevens en je prestaties in computer systemen vastgelegd , etc etc . Maar helemaal ''full safe '' zijn die systemen nu ook weer niet hoor

want als ik elke week bij Appie met mijn bonus kaart boodschappen doe en ik elke week 5 potten bruine bonen koop wilt dat niet zeggen dat ik ze zo lekker vind en zoveel eet :rolleyes: dus je kan systemen ook op een verkeerd been zetten . Je kan stellen dat men een profiel van je kan maken aan de hand van alle gegevens maar ook dat is relatief want mens en dier zijn erg onberekenbaar .

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat er her en der zoveel informatie is is niks mis mee.

Het probleem zit hem erin dat je niet weet wie wat met die informatie wil doen.

 

Overheden, organisaties en sommige personene hebben wat dat betreft een bijzondere duidelijke geschiedenis van misbruik.....

 

Ik vind deze wel duidelijk:

Prive gegevens openbaar maken is geen kunst, maar zie het daarna maar eens ongedaan te maken...

 

Je kunt je dus nergens iets van aantrekken en ervan uitgaan dat het allemaal wel zal meevallen, maa rdan moet je ook accepteren dat je het daarna bijna niet meer goed kunt krijgen.

 

Helaas is het bijna onmogelijk om niet in het systeem te zitten en heb je eigenlijk weinig keus.

Maar dat wil nog niet zeggen dat je er te makkelijk mee moet omgaan.. Of het andere te makkelijk moet maken..

 

Het blijft moeilijk...

 

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...