Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Keyser Suze

Wereldwijd reizigers Alarm

Recommended Posts

De USA heeft zojuist, voor de maand augustus, een WERELDWIJD NEGATIEF REIS ADVIES afgegeven, met name voor het Midden Oosten en Afrika en zal verschillende ambassades sluiten.

US issues worldwide travel alert http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-23554652

Er is, zo verklaarde een onbekende bron van het Witte Huis aan NBC, meer dan de gewone bla bla op de militant islamitische kanalen te horen. Met het volgende week eindigen van de ramadan, vreest men voor aanslagen....

Kortom, we kunnen weer een False Flag verwachten, imho....

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast crossfire

Dat was vanochtend om een uur of 6 al in het nieuws.

De VS sluiten in div. Landen op zondag de ambasades en idd, egypte iran en alle naburige landen.

Een reden wordt niet echt gegeven maar ze zeggen aanwijzingen te hebben dat er iets staat te gebeuren.

Dus even kijken wat het wordt maar de BOB staat start klaar zoals altijd bij dit soort berichtgeving.

Mijn optie is houd de hele dag een lasglas voor de ogen en kijk niet naar het ZO :)

Deze post delen

Het was een foutje..

Het moet zijn:

Wereldwijd economisch alarm.

Er wordt geadviseerd per direct uit aandelen te stappen, uw bankrekenig leeg te halen.

En te gaan preppen!

Zal wel ergens in de vertaling fout zijn gegaan of zo.

Prep ze,

K a n s

• Leuk 1

Deze post delen

Gast Bunkerprepper
De USA heeft zojuist, voor de maand augustus, een WERELDWIJD NEGATIEF REIS ADVIES afgegeven, met name voor het Midden Oosten en Afrika en zal verschillende ambassades sluiten.

US issues worldwide travel alert http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-23554652

Er is, zo verklaarde een onbekende bron van het Witte Huis aan NBC, meer dan de gewone bla bla op de militant islamitische kanalen te horen. Met het volgende week eindigen van de ramadan, vreest men voor aanslagen....

Kortom, we kunnen weer een False Flag verwachten, imho....

Dit circuleert al een tijdje op ambassade en 'vitale infrastructuur' niveau... De huidige waarschuwing is o.a. bedoeld om 'in te dekken' dat de overheid de burger geinformeerd heeft. ;-)

Bunkerprepper

Deze post delen

Dit circuleert al een tijdje op ambassade en 'vitale infrastructuur' niveau... De huidige waarschuwing is o.a. bedoeld om 'in te dekken' dat de overheid de burger geinformeerd heeft. ;-)

Bunkerprepper

Sorrie maar het klinkt wat flauw:

"Ik weet er al lang veel meer van, maar ik vertel lekker niks" :confused:

Prep ze,

K a n s

• Leuk 1

Deze post delen

Gast Bunkerprepper

Prep ze,

K a n s

Zo is het niet bedoeld. Als je de verschillende sites van de nationale veiligheidsdiensten volgt ben je een belangrijk stukje 'bij' :)

Bunkerprepper

Deze post delen

Zo is het niet bedoeld. Als je de verschillende sites van de nationale veiligheidsdiensten volgt ben je een belangrijk stukje 'bij' :)

Bunkerprepper

Kunt u een stukje van deze alwetendheid met ons delen zodat wij weten of we onze lasbrillen op moeten zetten en onder 5 meter aarde moeten gaan liggen of juist in een zeilboot naar groenland moeten stappen?

zonnesteek>

• Leuk 1

Deze post delen

heeft het iets te maken met deze 2 uitspraken?

Ahmadinejad: Verwoestende storm ophanden die Israël zal ontwortelen

Hassan Rouhani : 'Het Zionistische regime is een wond die al jaren op het lichaam van de moslimwereld zit, en moet worden verwijderd,'

Deze post delen

Bunkerprepper

Prep ze,

K a n s

Kunt u een stukje van deze alwetendheid met ons delen zodat wij weten of we onze lasbrillen op moeten zetten en onder 5 meter aarde moeten gaan liggen of juist in een zeilboot naar groenland moeten stappen?

zonnesteek>

Ja ik wist het natuurlijk ook al heel heel heel erg lang...ik dacht ik geef jullie ook effe een seintje...

Deze post delen

heeft het iets te maken met deze 2 uitspraken?

Ahmadinejad: Verwoestende storm ophanden die Israël zal ontwortelen

Hassan Rouhani : 'Het Zionistische regime is een wond die al jaren op het lichaam van de moslimwereld zit, en moet worden verwijderd,'

Hopelijk niet, want dan moet ik morgen nog serieus aan 't shoppen en baal ik dan ik niet aan deze karma meedoe: http://preppers.nl/forum/threads/6486-Karma-filter-tegen-radioactief-vervuild-water?highlight=karma

Deze post delen

Amerikaanse overheid wil hiermee gewoon de eigen bevolking bezig houden, zodat ze niet meer zoveel aandacht besteden aan de vele schandalen van de

overheid/president.

Er is helemaal geen dreiging van terroristen (behalve natuurlijke de terroristen van de Amerikaanse overheid)

Deze post delen

Amerikaanse overheid wil hiermee gewoon de eigen bevolking bezig houden, zodat ze niet meer zoveel aandacht besteden aan de vele schandalen van de

overheid/president.

Er is helemaal geen dreiging van terroristen (behalve natuurlijke de terroristen van de Amerikaanse overheid)

Dat maakt de dreiging juist groter, of snap ik het niet meer?

Prep ze,

K a n s

Deze post delen

Inderdaad is het gevaar groter wanneer de overheid de vijand/terrorist word, want ze vinden je overal.

http://nos.nl/artikel/536185-vs-onderschept-gesprek-alqaida.html

"Sommige analisten en Congresleden benadrukken dat een terreurdreiging een goede manier is om de aandacht af te leiden van het NSA-schandaal."

Er zijn daar dus toch nog een paar mensen die het doorhebben.

[EDIT]

http://nos.nl/artikel/536155-ook-britten-bang-voor-aanslag.html

Waarom wil de Britse regering de bevolking bezig houden?

De geheime dienst daar deed ook mee aan het afluisteren, maar volgens mij zit de bevolking er daar niet zo mee.

Deze post delen

Ook de Nederlandse ambassade is gesloten is Jemen.

De vs brengt de marine vloot dichter bij Jemen in de rode zee

Gaat er dan toch iets gebeuren ?

Deze post delen

Het kan gewoon een terroristische dreiging zijn, het kan ook zijn dat Iran iets van plan is.

Want het is wel grappig om te gaan kibbelen dat ze misschien wel, misschien niet kernwapens kunnen gaan maken,

inmiddels hebben ze die ook gewoon kunnen kopen. Wapens met nucleaire ladingen zijn er in vele soorten en maten.

Ik denk dat er niets gebeurd tijdens dit alarm, maar juist erna, als het alarm weer opgeheven is. Dan kun je nog veel beter: "zie je wel ??" gaan zeggen als overheid zijnde.

En dan is een van de dingen waar ik absoluut aan denk een false flag operatie zoals geopperd. Dit zou dan de voorbereidende fase zijn.

Deze reiswaarschuwing brengt ook zonder echte dreiging al de nodige handige politieke voordeeltjes met zich mee. zoals het aantonen dat het afluisteren echt wel nuttig is...maar ook de druk opvoeren bij tegenstanders en coalitiepartners.

Een gesloten ambassade is nog steeds bemand, die moet beschermd/geëvacueerd kunnen worden. @Robertv

Deze post delen

Kijk, als je ruzie maakt met zowat de hele wereld, hoeft het ook niet te verwonderen dat je wel 'ns oogst wat je zaait. Als je een artikel leest is het altijd in de aard van : 'Vermoedelijke terroristen gedood.'. Kijk over die 'vermoedelijke' maak ik me zorgen. Blijkbaar word je tegenwoordig ter dood veroordeeld op basis van een vermoeden ? Hoeveel onschuldigen sterven er per terrorist ? En stel dat één van jouw familieleden, je partner, je kinderen, zo een onschuldig slachtoffer is, ga je dan met je kont in de lucht rustig naar Mekka zitten bidden voor hun zieleheil of wil je revanche ?

De 'vermoedelijke' terroristen

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1676810/2013/07/28/Amerikaanse-drone-doodt-4-vermoedelijke-al-Qaida-strijders-in-Jemen.dhtml

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1668962/2013/07/14/19-vermeende-terroristen-gedood-in-Pakistan.dhtml

De onschuldigen

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1674201/2013/07/23/Drones-in-Pakistan-maken-veel-burgerslachtoffers.dhtml

http://www.gva.be/nieuws/buitenland/aid1065154/drone-aanvallen-vs-veroorzaakten-tientallen-burgerdoden.aspx

Deze post delen

Inderdaad die familie van de onschuldige burgers heeft groot gelijk dat ze wraak willen.

Het probleem is wel vaak dat ze niet de schuldige te pakken krijgen, maar onschuldige burgers.

Schuldige in dit geval zijn Obama, de regering en de legerleiding. Die kunnen ze echter vaak niet te pakken krijgen, en dus moeten andere het ontgelden.

Deze post delen

http://nos.nl/artikel/537071-zawahiri-gaf-opdracht-tot-aanslag.html

Volgens Amerika hebben zij een telefoongesprek afgeluisterd waarin de leider van al-Qaida opdraag gaf een aanslag te plegen.

Komt weer eens heel mooi uit, kunnen ze zeggen: kijk de afluisterpraktijken zijn nodig en de oorlog tegen terreur is nog lang niet gewonnen, dus extra geld en nog meer

vrijheden inleveren burgers.

Terroristen toen dit soort bevelen helemaal niet via de telefoon, er is helemaal geen al-Qaida leider.

al-Qaida is helemaal niet zo goed georganiseerd als de overheid beweert, het zijn op zich zelf staande groepjes, die toevallig allemaal het zelfde idee hebben: Dat Amerika een bemoeizuchtige dictatuur is, die illegaal burgers in andere landen vermoord.

Deze post delen

http://nos.nl/artikel/537071-zawahiri-gaf-opdracht-tot-aanslag.html

Volgens Amerika hebben zij een telefoongesprek afgeluisterd waarin de leider van al-Qaida opdraag gaf een aanslag te plegen.

Komt weer eens heel mooi uit, kunnen ze zeggen: kijk de afluisterpraktijken zijn nodig en de oorlog tegen terreur is nog lang niet gewonnen, dus extra geld en nog meer

vrijheden inleveren burgers.

Terroristen toen dit soort bevelen helemaal niet via de telefoon, er is helemaal geen al-Qaida leider.

al-Qaida is helemaal niet zo goed georganiseerd als de overheid beweert, het zijn op zich zelf staande groepjes, die toevallig allemaal het zelfde idee hebben: Dat Amerika een bemoeizuchtige dictatuur is, die illegaal burgers in andere landen vermoord.

Moet deze site niet altijd geloven maar dit sluit wel op uw stukje aan`.

http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=5595:weer-worden-we-allemaal-op-een-dwaalspoor-gebracht&catid=20:het-complot&Itemid=33

Deze post delen

Na 2 weken "out" te zijn geweest, vond ik het nieuws over die terreurdreiging toch wel alarmerend.

Niet specifiek het woord terreur dreiging, daar worden we al veel langer mee om de oren geslagen, maar het feit dat er in 22 landen Amerikaanse ambassades gesloten worden.

Wanneer dit nieuws zonder alle voorafgaande shit, die we al mee gekregen hebben, ons zou bereiken, zouden we denk ik in alle staten zijn.

Maar nu is het de zoveelste gebeurtenis op rij, dat er flauw en mat gereageerd word.

Wat betekend het nieuws nu echt, wat is de achterliggende gedachte om zulk nieuws naar buiten te brengen ?

Helaas zijn we al met zoveel leugens geconfronteerd, dat je werkelijk niets meer kan geloven.

Persoonlijk denk ik, die Amerikanen willen iets, ze zoeken de zoveelste geslagen hond om te gebruiken, om hun plannen te verwezenlijken.

Wat willen ze ?

Verbloemen van nationale ellende ? (Er gaan steeds meer steden failliet daar, enz, enz.)

Graaien naar grondstoffen ? (China is al lekker bezig in Afrika, dus zij willen ook, en nog veel meer)

Hun tanende wereldheerschappij op vele gebieden terug opkrikken ? (Door de vele inmiddels bekende schandalen, is de rest van de wereld niet meer zo naïef en goedgelovig)

Een oorlog veroorzaken ? (om bovenstaand beter te kunnen realiseren)

Afijn, we kunnen blijven gissen, wat er werkelijk achter zit, het is een feit dat het nieuws steeds alarmerender word, en we raken er steeds meer aan gewend.

Zolang we hier in Nederland nog enigszins een "gewoon" leven kunnen leiden, zullen de meeste reacties ook tam en afwachtend blijven.

Het was toch wel lekker rustig, 2 weken "out", maar nu is het toch wel terug naar de realiteit, en slaat het onrustgevoel toch weer enorm toe bij mij.

Deze post delen

Als Amerika BOE roept moet de hele wereld sidderen en beven. Ik doe daar ni aan mee. Er is ALTIJD een (terreur)dreiging. Er lopen gekken genoeg op de aardbol die één of andere aanslag willen plegen of ze nu zogezegd moslim zijn of ni. So what? Moet ik mij opsluiten misschien? En als er een vliegtuig op mijn huis valt? Dan maar een ondergrondse bunker waar ik eventueel in kan verzuipen?

Mensen voelen zich niet meer veilig en hebben schrik voor aanslagen. Jammer maar ieder huis kan ontploffen net als jij er voorbij wandelt. Da's geen aanslag maar ge bent er toch ook aan. Dus moet je niet alleen in iedereen een potentiële terrorist zien maar moet je ieder huis als potentiëel gevaarlijk beschouwen. En ge moet ni denken dat ge in't midden van de straat veiliger bent want straten willen nogal eens verzakken (hier is er ene door het voetpad verzwolgen, hing nog vast een een telefoonkabel anders was hij meegesleurd met het water)

Met andere woorden: Angst is de grootste terrorist!

En rara, wie profiteert daarvan? Juist ja, hoe meer angst, hoe meer mensen toelaten dat ze extra in't oog gehouden worden en hoe meer mensen hun privacy afstaan. BULLSHIT! Als ge van uwe stoel valt kunde uwe nek breken. Wie zet op elke poot een toestel dat de sterkte in't oog houd? Waarom aanvaard iedereen dan Big Brother toestanden onder het mom van anti-terrorisme, uw veiligheid?

En als ze weten dat er een dreiging is dan moeten ze de oorzaak aanpakken. Als ze weten WAT er gezegd is dan weten ze ook WIE het gezegd heeft. En dat zijn geen 821 ambassades en 12.000.000.000 burgers.

• Leuk 1

Deze post delen

klopt inderdaad @ wish het komt natuurlijk erg mooi uit, op deze manier laten ze zien van prism is nodig.

zonder deze methodes hadden we de dreiging ook niet kunnen op sporen bla bla bla.

pure afleiding van alle schandalen/klokkenluiders.

fema wil een paar noodpaketjes kopen.

http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=5597:waarom-koopt-fema-plotseling-noodvoorraden-op&catid=10:buitenland&Itemid=23

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...