Ga naar inhoud
GENEGEERD

SHTF factoren NL?

Azteca
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 1 month later...

Ik wil ook wel eens mee gaan in dit gesprek...

Zelf denk ik dat het risico er is als er nog meer werkelozen bij gaan komen en zeer snel de gemeenten geen uitkeringen kunnen verstrekken.

Er is gewoon een beperkt budget en hoe meer werkelozen er komen die geen geld krijgen dan groeien de overlevingsgevoelens..

dit zal aanzetten tot plunderen en overvallen van mensen die wel geld hebben.

Zodra er meer mensen lucht krijgen van hun handelen dan barst er een bom in nederland denk ik en worden erg veel mensen gek van behoefte aan voeding etc...

Maar nu ben ik ook wel eens benieuwd wat andere Preppers aan zien komen waardoor eigenlijk iedereen zou moeten voorbereiden op wat er komen gaat.

En hoe snel jullie denken dat we hier dingen kunnen verwachten.

Link naar reactie

- Gebrek aan binding tussen de verschillende groepen in de samenleving

- Steeds hogere (jeugd)werkloosheid

- Boringen naar schaliegas/ drinkwatervergiftiging

- Gebrekkig onderhoud aan zeewering/dijken

- Bezuinigingen op defensie

Dit zijn in mijn ogen de belangrijkste factoren voor een shtf, maar ik weet zeker dat er tientallen andere zijn die ik nu vergeet te noemen. :rolleyes:

Link naar reactie

Ik mis nog altijd een "voorstel rondje".

Tot die tijd zou ik niet al te veel reacties verwachten op je "open deur" vragen, die overigens prima via de zoekfunctie beantwoord worden. Daarnaast, als je een topic opent en een vraag stelt, is het leuk om je eigen perceptie op de vraagstelling te geven. Anders kan je net zo goed een "poll" openen...

Overigens, vind ik je vraag dom. En taal technisch klopt er al helemaal geen kudT van.

Welkom op het forum!

X

JB

Link naar reactie

Ik mis nog altijd een "voorstel rondje".

Tot die tijd zou ik niet al te veel reacties verwachten op je "open deur" vragen, die overigens prima via de zoekfunctie beantwoord worden. Daarnaast, als je een topic opent en een vraag stelt, is het leuk om je eigen perceptie op de vraagstelling te geven. Anders kan je net zo goed een "poll" openen...

Overigens, vind ik je vraag dom. En taal technisch klopt er al helemaal geen kudT van.

Welkom op het forum!

X

JB

Hey JB wanneer heb jij voor het laatst een nieuwe member welkom geheten.

En het is zowiezo kutD om een vraag dom te vinden.

x

Link naar reactie

@doom een poolshift gaat mij wel iets tever en ik denk niet dat wij het in ons leven gaan meemaken dan maak ik me meer zorgen over meneer assad die de bevolking mat sarin besproeit alsof het planten in een hittegolf zijn

Syrie word weer flink opgeblazen.

Dit is alweer de 6e wereldoorlog.

Loopt weer met wat wapengekletter af.

Zoals alle andere conflicten.

En de VS heeft Rusland en China allang aan de teugels.

Link naar reactie

Aangezien het grootste gedeelte van ons land onder NAP is gelegen acht ik het water als een groot risico.

De kans dat onze dijken het niet houden bij een echte storm is aanwezig.

Ook zie ik regionaal stroomuitval en de daaruit volgende paniek als een risico.

Tot slot een aantal slechte oogsten en de daaraan vasthangende prijsstijgingen zie ik als een oranje risico,

Nufsaid.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...